Niet te bereiken als je vragen hebt waar bijv de bestelling blijft na 3 weken...website ligt er geregeld uit.....transporteur stuurt een mail dat het product geleverd is, maar was absoluut niet zo Transporteur ook niet te bereiken Kortom....onderbuikgevoel over het geheel Maar toen kwam het dagen later wel binnen en zie daar.....een andere kleur dan we hadden besteld Ik durf het niet te retourneren, vanwege de vage ervaringen Een geluk bij een ongeluk...miss is de ontvangen kleur nog wel mooier dan hetgeen we hadden besteld
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Dennis Martens
- Glenn Blondé
Zeer mooi item
Hoe zou je Fabryk Design beoordelen?
- M. van Zuijlen - Hack
Mooi product, wijzigen levering was even een puzzeltje. Maar keurig geleverd en rekening gehouden met mijn voorkeur. Prima hoor!
- Aurélie Sloodts
Super!
- Richard Ham
Slecht verpakt. Bestelde product gebroken.
- Chantal
Snelle levering, mooie decoraties! Erg blij mee!