Fair Baby Beginnings

Fair Baby Beginnings

Webshop met verkoop van duurzame babykleding en accessoires en cadeaupakketten voor baby's t/m 1 jaar.
De zekerheden van https://fairbabybeginnings.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Je wil geen dingen die slecht of onveilig zijn voor je kleintje. Ook wil je natuurlijk geen spulletjes die je uiteindelijk niet leuk vindt.
Je koopt een hoop, maar uiteindelijk trek je alleen die je kleintje fijn vindt zitten en je echt leuk vindt.
Onze droom is dat onze (toekomstige) kinderen ook nog mogen genieten van al het moois op deze wereld.
Een baby heeft geen honderd outfitjes nodig. Kies bewust en kies duurzaam, dan maken we met zijn allen de wereld een stukje beter.
Het beste voor jouw baby, en stukken beter voor de wereld waarin jouw kleintje leeft.
Dat is de missie van Fair Baby Beginnings.
GOTS gecertificeerd

Bekijk Manifest