Falkwood
Falkwood meubelmakerij en woondecoratie.

• fam. Trum
    Geverifieerde klant van Falkwood

Vakkundig werk geleverd.En vriendelijke mensen.
    Duidelijke afspraken en denken met je mee met je wensen!!
    Wij zijn zeer tevreden en zouden dit bedrijf zeker aanraden.

Antwoord van Falkwood

Dankjewel voor deze mooie beoordeling. We wensen jullie heel veel plezier met jullie aankoop!

• Erwin De Graaf
    Geverifieerde klant van Falkwood

Alles was top super service en erg vriendelijk

Antwoord van Falkwood

Dankjewel voor je beoordeling! Graag gedaan en tot ziens.

• Hoe beoordeel je Falkwood?

• John Langerak
    Geverifieerde klant van Falkwood

Snel antwoord op vragen, snelle levering, goed product!

Antwoord van Falkwood

Dankjewel voor de mooie beoordeling. Veel plezier met uw bestelling en we hopen u snel weer terug te zien op www.falkwood.nl

• Martin van Ellen
    Geverifieerde klant van Falkwood

Levering volgens afspraak, goede communicatie.

Antwoord van Falkwood

Dankjewel voor uw reactie. Veel plezier van uw aankoop.

• Linda
    Review voor Falkwood

Snelle levering en precies gemaakt zoals gewenst.

Antwoord van Falkwood

Hartelijk dank voor uw beoordeling.We wensen u veel plezier met uw aankoop.

• Robert den Otter
    Review voor Falkwood

prachtige buitenkeuken, meerdere malen ontwerp aangepast en was geen enkel probleem. Ook goed meegedacht bij onderhoud. Top bedrijf!

Antwoord van Falkwood

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met uw buitenkeuken. Dank u wel voor deze mooie woorden en veel plezier met uw aankoop!

• Frank Verberne
    Review voor Falkwood

Vakwerk, correcte en snelle levering. Prachtige buitenkeuken een eyecatcher onder mijn overkapping.

Antwoord van Falkwood

Wat een prachtig mooie beoordeling! Hier doen we het voor! Dank u wel en veel plezier met uw buitenkeuken.

• Daniël
    Review voor Falkwood

Falkwood denkt mee, is vrij benaderbaar en levert vakwerk af. Ik heb een meubel op maat gekocht.

Antwoord van Falkwood

Dankjewel voor deze mooie beoordeling!

• Susanne en Dirk \
    Review voor Falkwood

We hebben een robuust tuinmeubel gekocht voor onze BBQ-hobby. Falkwood heeft het helemaal op maat gemaakt, en Falkwood denkt over alles mee, gaf ons advies en betrok ons in alle keuzes. De service is geweldig, en onze levering was razendsnel. We raden iedereen aan om door Falkwood iets te laten maken, zelfs tot in Den Haag wordt er geleverd.

Antwoord van Falkwood

Wat een ontzettend mooie beoordeling, dank u wel daarvoor. We wensen u heel veel plezier met uw aankoop.

• Marien en Bianca
    Review voor Falkwood

Goede service; er werd goed naar ons geluisterd, meegedacht en er was regelmatig contact. Heel fijn. Het eindresultaat is prachtig! We zijn erg tevreden. Daarnaast werd onze buitenkeuken ook nog eens super snel geleverd. Wat een verrassing!

Antwoord van Falkwood

Dankjewel voor deze mooie beoordeling. We wensen u veel plezier met uw aankoop.