Fana Bags
Fana Bags is dé webshop voor tassen, riemen, portemonnees, klein lederwaren, koffers en reisaccessoires. Met meer dan 10 jaar ervaring in de industrie streven wij ernaar om onze klanten hoogwaardige kwaliteitsproducten te bieden tegen een aantrekkelijke prijs.

Ons assortiment is zorgvuldig samengesteld en bestaat uit een uitgebreide selectie van diverse producten die aan verschillende behoeften en stijlen voldoen. Of je nu op zoek bent naar een trendy tas, een duurzame riem, een stijlvolle portemonnee, praktische reisaccessoires of een betrouwbare koffer, bij Fana Bags ben je aan het juiste adres.

Wij hechten veel waarde aan klanttevredenheid en daarom leveren wij al onze producten rechtstreeks uit eigen voorraad. Dit betekent dat je bestelling snel wordt verwerkt en verzonden. Bij ons hoef je niet lang te wachten, want wij streven ernaar om je bestelling de volgende werkdag al te leveren.

Bij Fana Bags geloven we in de combinatie van kwaliteit, stijl en betaalbaarheid. Ons team staat klaar om je te helpen bij het vinden van het perfecte product dat aan al je verwachtingen voldoet. Of je nu op zoek bent naar een mode-accessoire of een praktisch item, wij zorgen ervoor dat je tevreden bent met je aankoop.

Dus, waar wacht je nog op? Ontdek ons assortiment op onze gebruiksvriendelijke website en geniet van het gemak van winkelen bij Fana Bags. We kijken ernaar uit om je de beste producten en service te bieden!
8,8
Filter 86 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 50 met beschrijving

• Sil Kats
    Geverifieerde klant van Fana Bags

15.57 besteld. volgende dag in huis, terwijl de uiterste tijd 16.00 uur is. Super!

• Bea Karst
    Geverifieerde klant van Fana Bags

1e keer besteld. Vlot verzonden dus snel in huis.

• Hoe beoordeel je Fana Bags?

• Karin Janze
    Geverifieerde klant van Fana Bags

Snelle levering met een bonustas

• josé manshanden
    Geverifieerde klant van Fana Bags

Mooie handige grote tas met rits en apart binnenvak met rits!

• Steffie van den Heuvel
    Geverifieerde klant van Fana Bags

Snel geleverd én al in gebruik. TOPtas!

• P.J. v. A.
    Geverifieerde klant van Fana Bags

Snelle levering, het product ziet er top uit.

• Loek Veen
    Geverifieerde klant van Fana Bags

Super snel geregeld en kreeg nog war erbij ook...helemaal top.

• E Meulenbroek
    Geverifieerde klant van Fana Bags

Snelle levering, goede kwaliteit. Happy klant!

• Bart Timmer
    Geverifieerde klant van Fana Bags

Mooi tasje en super snel geleverd

• Monique
    Geverifieerde klant van Fana Bags

Snelle levering, hele fijne fietstas/rugzak, precies zoals beschreven. En er zat nog een cadeautje bij in de vorm van een toilettas!

• koper
    Geverifieerde klant van Fana Bags

Het artikel is keurig verpakt, netjes op tijd gestuurd echter van LEER is helemaal geen sprake, ( de geur van het object doet daar wel aan denken )

• Rebecca Bloem
    Geverifieerde klant van Fana Bags

Snelle levering. Goed aangekomen. Mooie riemen.

• han

mooie prijzen goede service

• frank
    Geverifieerde klant van Fana Bags

Prima service , en ook nog wat extra erbij .

• Monique Van de wouw
    Geverifieerde klant van Fana Bags

Snelle service , tas is ook super klopt met beschrijving.
    Ik ga hier vaker shoppen

• Jannie W
    Geverifieerde klant van Fana Bags

De aankoop, een mooie tas, zag er precies zo uit als ik gewenst en verwacht had. Dank je wel daarvoor!

• Alie
    Geverifieerde klant van Fana Bags

Mooie tas en super snel geleverd, top!

• Joyce Mortel
    Geverifieerde klant van Fana Bags

Snelle levering, mooie tas, leuke prijs!

• Gerard
    Geverifieerde klant van Fana Bags

Goede webshop, snelle afhandeling van de bestelling, zelfs in het weekend worden emails gelezen en afgehandeld. Dit is een geweldige service van het bedrijf Fana Bags.

• Marcello Pacenti
    Geverifieerde klant van Fana Bags

Top service en bestelling supersnel ontvangen