Fancy Sew

Fancy Sew

Fancy Sew is een eenmanszaak gericht op de verkoop van herbruikbare hygiëne-producten, met name menstruatie-producten. Fancy Sew verkoopt zoal wasbaar maandverband, wasbaar nachtverband, wasbare inlegkruisjes, wasbaar kraamverband en wasbare wattenschijfjes. Ervaringen met deze producten zijn nagenoeg uitsluitend positief, waarbij klanten met met name enthousiast zijn over de charmante patronen, fijne materialen, comfortabele fitting en lage prijs.
wasbaar maandverband
9,6

• Coby
    Geverifieerde klant van Fancy Sew

Snelle levering, keurig verpakt! Blij mee!

• Elize Helmer

Snelle levering - goede kwaliteit - dragen fijn

• Hoe beoordeel je Fancy Sew?

• Bianca Elsinga-Sinterniklaas
    Geverifieerde klant van Fancy Sew

Snel en duidelijk besteld via de site. Helaas wat onduidelijkheid, over wanneer mij pakket is verstuurd. Gelukkig alles in goede orde ontvangen.

• Ellen
    Geverifieerde klant van Fancy Sew

Na een zoektocht uit uitgekomen bij fancy Sew en het zit erg fijn. Ik ben heel tevreden!

• Hellen Steenkist
    Geverifieerde klant van Fancy Sew

Wat een leuke vrolijke dingen, scheelt weer een hoope afval. Goede service en snel antwoord op je vragen een echte aanrader. Ik ben er heel erg blij mee.

• Sylvia Helmer
    Geverifieerde klant van Fancy Sew

Snelle levering. Fijne kwaliteit producten.

• Magdaleen Zaagman
    Geverifieerde klant van Fancy Sew

Bestelling nog niet geleverd!

Antwoord van Fancy Sew

Beste Magdaleen, gelukkig is je pakketje binnengekomen. Het heeft inderdaad lang geduurd. In december is de post helaas was trager dan de rest van het jaar. De standaard levertijd voor Fancy Sew is 3-7 dagen, nu kwam daar bijna een week bij. Dat is natuurlijk erg vervelend. Maar gelukkig is alles goed gekomen.
    Groetjes Nicole van Fancy Sew

• Liza Slootman
    Geverifieerde klant van Fancy Sew

Snelle levering, heel goede kwaliteit. Ik wil nooit meer wegwerp inlegkruisjes! Ze blijven beter zitten dan de wegwerp en het voelt zachter en daardoor fijner. Ik ga er meer bestellen en ook de maandverband aanschaffen. Super!

• Elise Roest
    Geverifieerde klant van Fancy Sew

Super snelle levering en heel,fijn draagcomfort

• Helma
    Geverifieerde klant van Fancy Sew

Snel verzonden en absoluut de fijnste inlegkruisjes en maandverbanden ever! Ik gebruik al zeker 10 jaar wasbaar en heb al heel wat merken geprobeerd dus dat wil wat zeggen!

• Inez Van Opstal
    Geverifieerde klant van Fancy Sew

Deze inlegkruisjes zijn zo comfortabel!

• Josee
    Geverifieerde klant van Fancy Sew

Voor de tweede keer besteld. Kwalitatief goede producten. Na enkele dagen bezorgd.

• Kim
    Review voor Fancy Sew

Wat een fantastisch product!

-geen nare geurtjes meer

-geen jeuk

-geen broeierige en zwetende aangelegenheid

-zit comfortabel

Ennnnnn

-goed voor het milieu

Ik heb inmiddels van bijna elke vorm iets in huis. Ik kan niet meer zonder 😊.

Fantastisch.❤️

Kim

• Corine Mutsaers
    Geverifieerde klant van Fancy Sew

Het geleverde wasbare maandverband zag er prima uit

• Mandy
    Review voor Fancy Sew

Duurzaam & met zorg gemaakt!

• Marjo vd K
    Geverifieerde klant van Fancy Sew

Snelle levering. Werkjes zien er netjes uit. Bij de eerste keer ( met de hand) wassen geeft ook zwart niet af.

• Tamara van 't Hazeveld
    Review voor Fancy Sew

Wat een fantastische uitvinding. Ik heb nu meerdere setjes inlegkruisjes besteld en laatst ook 3 normale verbanden. Ik had dit zeker jaren eerder willen weten.

• Kim
    Review voor Fancy Sew

Zeer tevreden met de producten! Sinds de start van de webshop al een paar keer wat artikelen aangeschaft, die ik nog steeds gebruik. Lange levenduur dus, leuke prints en van goede kwaliteit. Nooit meer wegwerp nodig!

• Daniëĺle
    Review voor Fancy Sew

Top helemaal blij mee! Had net na de zomervakantie mijn 1e setje inlegkruisjes binnen gekregen om te proberen want ja drukknoopje wasbaar is dit het wel voor mij?! Nou ik kan ne vertellen er zijn 2 setjes bij gekomen. Drukknoopje merk je niet van voel je absoluut niet! Geen irritatie pid neer zo fijn! Ik ben om!!

• Amber
    Review voor Fancy Sew

Wat een verschil met regulier maandverband! Het broeit niet en neemt goed op. Ik ben er super blij mee. Ik kreeg ook een mooi verpakt pakketje en ik zou het zeker aanraden.