Fantastic Gifts Shop

Fantastic Gifts Shop

Dé webshop voor de meest originele
cadeautjes & gifts voor alle leeftijden.
Van houten speelgoed voor kinderen, unieke spelletjes, trendy artikelen, stijlvolle en duurzame thermobekers tot handgemaakte wolfiguren voor de seizoenstafel.
9,6

• Babette Cremer
    Geverifieerde klant van Fantastic Gifts Shop

Leukste gift ever . Enorm succes gehad, want gegeven aan een schilder die kreeften en krabben schildert . En zo lief want ik werd gebeld omdat ze aanvoelde dat ik een vergissing in m’n bestelling had gemaakt . Voor mij de beste liefste en meest fantastic Giftshop van Nederland ❤️🍀 dank jongens 💋

• Jim
    Geverifieerde klant van Fantastic Gifts Shop

We hebben een aantal tasjes van "Ed, the cat" gekocht. Helemaal leuk!! Afbeeldingen heel geestig, kwaliteit erg goed. Meteen een glimlach op ons gezicht na het uitpakken. Op de verzendbrief ook nog een handgeschreven notitie, super gedaan! Al met al geweldig!

• Hoe beoordeel je Fantastic Gifts Shop?

• Renato Vuijk
    Geverifieerde klant van Fantastic Gifts Shop

Zeer snelle levering. En het was zeer snel thuis. Erg blij met de bestelling en ga er zeker nog eens bestellen. TOP internet winkel

• Henk Kops

Snelle levering !

• Femke
    Geverifieerde klant van Fantastic Gifts Shop

Snel geleverd en goed verpakt!

• A De Koker
    Geverifieerde klant van Fantastic Gifts Shop

Goede service en mooie kwaliteit! Ben er erg blij mee!

• Nelly Kooistra
    Geverifieerde klant van Fantastic Gifts Shop

Snelle levering met persoonlijke touch en note. Heel leuk!

• Marijke Klevant Groen - Gunneman
    Geverifieerde klant van Fantastic Gifts Shop

Goede service, erg snel opgehaald. Netjes ingepakt, aardig personeel

• Katrien van Utrecht
    Geverifieerde klant van Fantastic Gifts Shop

Vlotte, snelle service en super tevreden met de kwaliteit!

• Ingrid
    Geverifieerde klant van Fantastic Gifts Shop

Goede en persoonlijke service.

• Famke
    Geverifieerde klant van Fantastic Gifts Shop

Leuke kado’s! Fijne en snelle service.

• Tineke
    Geverifieerde klant van Fantastic Gifts Shop

Goede kwaliteit en snelle levering. Net dat stukje extra goed verzorgd

• Marjon
    Geverifieerde klant van Fantastic Gifts Shop

Fijne webshop. Sympathieke prijzen en snelle levering. Met aandacht verpakt, heel persoonlijk!

• Inge Linskens
    Geverifieerde klant van Fantastic Gifts Shop

Prachtige wollen koning winter!

• Iris Vermaas
    Geverifieerde klant van Fantastic Gifts Shop

Snelle levering, mooie knuffel van EcoNation.

• Maurice
    Geverifieerde klant van Fantastic Gifts Shop

Netjes verstuurd en snel verzonden.

• Marijke Visser

Allemaal goed gegaan

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent met de service van Fantastic Gifts. Ons team streeft er altijd naar om de beste ervaring te bieden, en het is geweldig om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan.

Mocht u in de toekomst nog eens iets nodig hebben, weet dan dat we klaarstaan om u weer van dienst te zijn met dezelfde hoge kwaliteit en aandacht.

Team Fantastic Gifts

• G. Odijk
    Geverifieerde klant van Fantastic Gifts Shop

Goede prijs, en heel snelle en nette service!!

Antwoord van Fantastic Gifts Shop

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! We zijn verheugd om te horen dat u tevreden bent met zowel de prijs als de snelheid en netheid van onze service. Het is ons doel om een geweldige winkelervaring te bieden, en uw positieve feedback motiveert ons enorm. Mocht u in de toekomst weer iets nodig hebben of vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen uw vertrouwen in ons en kijken ernaar uit u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!

Met vriendelijke groet, Team Fantastic Gifts

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Fantastic Gifts Shop

Goede kwaliteit en snelle service!

Antwoord van Fantastic Gifts Shop

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze producten en de snelheid van onze service. We streven er altijd naar om onze klanten de beste ervaring te bieden en uw woorden bevestigen dat we op de goede weg zijn. Mocht u nog meer suggesties of behoeften hebben, staan we altijd voor u klaar. We kijken ernaar uit u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!

Team Fantastic Gifts

• Renee Smeets
    Geverifieerde klant van Fantastic Gifts Shop

Snel bezorgd. Alles goed gegaan en producten voldeden aan alle verwachtingen.

Antwoord van Fantastic Gifts Shop

Dankjewel voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen en dat onze producten aan je verwachtingen voldeden. Het is altijd ons doel om de beste service te bieden. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen in onze webshop. Namens Team Fantastic Gifts nogmaals bedankt! 😊