Farrier Blanche

Farrier Blanche

Summer is all season. De webshop voor accessoires van zonnebrillen tot aan horloges en armbanden.
9,0

• Saddik

💪💪💪💪💪

• C
    Geverifieerde klant van Farrier Blanche

Brillenglazen zijn niet donker maar doorzichtig, beschermt niet tegen de zon

Beste klant,

Wij betreuren het dat je niet tevreden bent met het product. Echter de fietsbril die je besteld hebt behoort wel te beschermen tegen de zon. Heb je wellicht een verkeerd product ontvangen?

Het is handig om eerst contact te hebben met de klantenservice voor u direct een slechte review schrijft. Wij hebben echter niks vernomen van je.

Wij horen graag van je om zo een passende oplossing te vinden.

Groet, Team Farrier Blanche

• Hoe beoordeel je Farrier Blanche?

• Farhad Hassain
    Geverifieerde klant van Farrier Blanche

Snelle levering, voor de 3e keer besteld en tevreden!

• Wesley
    Review voor Farrier Blanche

Niks op aan te merken, brillen waren goed en snel geleverd.

• Don
    Review voor Farrier Blanche

Het duurde even voor ik het binne had want de glazen worden echt gemaakt op mijn sterkte. Maar ik ben echt tevreden, ik krijg alleen maar complimenten!

• Matthi
    Review voor Farrier Blanche

Echt goeie bril, kwali is echt hoog en werd snel geleverd

• Rasim Karabulut
    Review voor Farrier Blanche

Ik heb me bestelling niet ontvangen en ik krijg geen reactie

• Daniël van den Broek
    Geverifieerde klant van Farrier Blanche

Er zou snel een verzend bewijs gestuurd worden en echter was dat niet gebeurt. Toen moest ik er zelf achteraan. Toen verstuurde ze het na een week gelukkig wel. Echt kwam er een verkeerd product binnen..

Hoi Daniël,

Vervelend dat er foutjes zijn gemaakt bij jouw bestelling. Uiteindelijk is dit opgelost en kreeg je het 2e product voor zo goed als gratis. Fijn dat we toch een oplossing konden vinden hiervoor. Wel jammer dat je ons alsnog een negatieve beoordeling geeft aangezien we wel meegedacht hebben voor een oplossing dat jouw schikt.

Veel plezier met je nieuwe brillen!

• Denzel van Engel

Niet ontvangen

Hoi Denzel,

Wij betreuren het dat je ons de schuld geeft voor het niet ontvangen van jouw bestelling. Zoals uit de track en trace te zien is hebben wij dit op 24 juli afgegeven bij PostNL en hebben zij dit ook gesorteerd. Als het kon hadden wij onze kwaliteitsbrillen zelfstandig bij je bezorgd en was dit nooit voorgekomen. Helaas zijn wij als bedrijf afhankelijk van partijen zoals PostNL voor de verzending en hebben we niet in de hand dat zij een pakketje kwijtraken of enorm vertraging hebben met verzendingen.

Hoe dan ook gaan we onderzoeken wat er met jou pakketje is gebeurt en hopen we zsm jou antwoord te kunnen geven hierover.

Team Farrier Blanche

• erik
    Geverifieerde klant van Farrier Blanche

De bril die ik had besteld zag er op de foto prima uit, maar in het echt bleek het echt van een kwaliteit dat ik die niet op mijn neus zou gaan zetten. Scheef en veels te zwaar. Helaas, goedkoop bleek duurkoop (ik was de verzendkosten a.d. 9 euro kwijt, leergeld?)

Antwoord van Farrier Blanche

Beste Erik, We betreuren het dat je ons product zo ervaren hebt. Wij doen ons best om toe te lichten wat de kwaliteit van een product van 25 euro is. Uiteraard hebben wij ook duurdere fietsbrillen er tussen zitten waarbij de kwaliteit veel hoger is. Mocht de bril bij retour daadwerkelijk scheef zijn en dus een productiefout bevatten dan zullen we ook het bedrag voor de retourzending vergoeden. Dit kunnen wij dan bij de fabriek die het product gemaakt heeft weer claimen.

Wij vinden het wel heel jammer dat je dit feedback via deze wijze bij ons meld in plaats van bij de retourmelding in onze mailbox. Wij streven als bedrijf naar tevreden klanten maar daar hebben we wel feedback nodig zodat we hieraan kunnen werken. Hierbij moet je ook meerekenen dat wij de verzendkosten om het naar jou te sturen niet terug krijgen en dus verlies maken op deze verkoop.

Team Farrier Blanche

• Mohamad

Perfecte kwaliteit

• Mendel

prima bril

• Regina Wildschut
    Geverifieerde klant van Farrier Blanche

Snelle levering alleen jammer dat ik geen mail heb gehad dat die is afgegeven aan de bezorger

• Valentino
    Geverifieerde klant van Farrier Blanche

goeie kwaliteit bril en mooi zeer te vreden

• Senn Rutten

Snelle levering netjes verpakt

• Sharita
    Geverifieerde klant van Farrier Blanche

Snelle levering en de bril is mooier dan op het plaatje..ben er superblij mee.

• Wil Kastanje

Top!