Fashion By Ella

• Marry Smit

Dankjewel!

• Martine
    Geverifieerde klant van Fashion By Ella

Super service, enorme betrokkenheid van de eigenaren. Ze hebben een groot en uitlopend assortiment. Voor vele wat wils. Dat in combinatie met eerlijke prijzen. Kan het zeker aanbevelen!

Antwoord van Fashion By Ella

Goede dag Martine, hartelijk dank! Het is geweldig om positieve feedback te ontvangen en te weten dat we onze klanten blij kunnen maken! Tot snel!

• Hoe beoordeel je Fashion By Ella?

• AJ

Dat is snel.,, sneller kan bijna niet . Ha ha

Antwoord van Fashion By Ella

Goede dag Anja, bedankt voor de vriendelijke woorden! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service! Tot de volgende keer.

• Mandy
    Review voor Fashion By Ella

Superleuke kleding, goede service, reageren meteen, echt een aanrader deze site 😊😊

• Jamie
    Review voor Fashion By Ella

Ontzettend lieve mensen, leuke kleding ook voor dames met een wat grote maat. Erg blij met de items die ik heb kunnen scoren :)

• Corinne
    Review voor Fashion By Ella

Weer zo goed geslaagd hier!! Ruime keuze. Koop altijd weer teveel! En heb dan ook weer geen spijt daarvan😂😂.
    Gezelligheid, lekkere thee.

Ga gewoon kijken! Maar pas op kijken wordt kopen! Hoe leuk is dat

• Bianca
    Review voor Fashion By Ella

Gastvrij ontvangen, goede service.
    Laagdrempelig en je hoeft je niet verplicht te voelen om wat te kopen. Gezellig komen kijken is ook goed.
    Leuke kleding voor betaalbare prijs.

• Monique
    Review voor Fashion By Ella

Erg leuke kleding, goede kwaliteit!!
    Echt een dikke aanrader om de showroom te gaan bezoeken!!
    Erg leuke kleding, goede kwaliteit, veel keuze, veel mode uit Italië!!
    De foto’s op de website geven de kleding zo heel anders weer dan in het echt als je de kleding ziet en kunt voelen.😄
    Ik had een super mooi lekker groot hoodie vest samen met een zachte goedzittende lichtblauwe jeans, een paar sneakers, leuke zomerse voorjaarsshirts en een mooie witte tussenjas rechtstreeks uit Italië!!
    Mooie goed verzorgde en frisse schone showroom waar ik erg vriendelijk ontvangen ben toen ik mijn bestelling kwam ophalen!!
    Erg blij en dik tevreden met mijn leuke aankopen!!
    Blij dat ik mijn bestelling ben gaan ophalen zodat ik kennis kon maken met Ella by Fasion!!

Beste Monique,
    Hartelijk dank voor je waardevolle feedback. We begrijpen dat het soms lastig kan zijn om kleding via foto's goed te beoordelen, daarom moedigen we onze klanten altijd aan om onze showroom te bezoeken voor een persoonlijke ervaring. Het doet ons goed te horen dat je ons blijft bezoeken, en we kijken ernaar uit om je binnenkort weer te verwelkomen! Groetjes Team Ella

• Tine
    Review voor Fashion By Ella

Vandaag geslaagd voor twee prachtige sets,leuke blouse,prachtige tuniek en twee heerlijk zittende broeken. Zo blij mee!!!

Beste Tine,
    Bedankt voor je bezoek aan onze showroom gisteren! Het doet ons altijd deugd om te zien dat onze klanten tevreden de deur uitgaan. We kijken ernaar uit om je snel weer te zien en je weer van dienst te kunnen zijn!
    Tot gauw! Groetjes Team Ella

• Cora Vrolijk
    Geverifieerde klant van Fashion By Ella

Snelle levering. Mooie blouse .

Beste Cara,
    Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met je aankoop. Ons team streeft er altijd naar om de bestellingen zo snel mogelijk te verwerken, en we zijn blij te horen dat je onze snelle verzendservice waardeert. We kijken er zeker naar uit om je weer van dienst te zijn in de toekomst! Groetjes Team Ella

• Brenda
    Review voor Fashion By Ella

Bestelling gedaan, volgende dag al in huis :).....hoefde er ook niet voor thuis te blijven want is verzonden via brievenbuspost

Antwoord van Fashion By Ella

Bedankt voor je mooie review Brenda. We hopen je snel weer (online) terug te zien.

• Jen

Prima service

• Suzanna
    Review voor Fashion By Ella

Super service. Als je wensen hebt zal er altijd geprobeert worden om hieraan te voldoen.

Dankjewel Suzanna!
    Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service!