Fashion Favorite

Fashion Favorite heeft altijd de nieuwste producten op het gebied van fashion. Fashion Favorite staat voor hoge kwaliteit, correcte levering, juiste communicatie en goede service.
8,0

• Bea
    Review voor Fashion Favorite

Mooie oorbellen besteld, werden super snel verzonden, maar van 1 setje zat er maar 1 in
    Klantenservice gemaild, en er zou een nieuw setje opgestuurd worden! Deze keurig netjes ontvangen! Super Service van fashion favorite! Zeer Zeker een Aanrader!

• Kortlever
    Review voor Fashion Favorite

Tasje retour gestuurd en wordt er gezegd dat ik mijn geld niet terug krijg omdat hij naar wasmiddel ruikt en nog vochtig is en dat ik m gewassen zou hebben. Bijzonder want direct in de originele verpakking ingepakt nadat ik concludeerde dat hij veel te klein was. Met geen druppel water in aanraking geweest.

• Hoe beoordeel je Fashion Favorite?

• Naomi
    Review voor Fashion Favorite

Via bol.com een portomonee van 18 euro besteld, kwam defect aan met ritsen die half lam en open stonden maar niet dicht gingen door naar andere kant te ritsen. Retour opgestuurd maar retour geweigerd omdat het kaartje eraf was en ze dus niet zeker wisten of hij gebruikt was. Wat een slechte service.

Trap niet in deze slechte aliexpress kwaliteit winkel

Antwoord van Fashion Favorite

Dag Naomi,

Wat gek! We hebben jouw retour nagekeken en de ritsen doen het uitstekend. Als je een tasje opgestuurd krijgt is de rits half open, dat is altijd als je een nieuw product koopt en dan kun je door naar links en rechts te schuiven de rits goed zetten.

En daarbij versturen wij onze producten altijd met een label en/of tag, net als de kledingwinkels. Verwijder je deze dan mag het niet meer retour. Dat zijn de algemene regels. We hebben jouw case besproken met bol.com en die gaan akkoord met onze regels. Hopelijk begrijp je dat.

Gelukkig zijn wij geen Aliexpress, dan hadden we vast niet al jaren bestaan met 100en bestellingen per dag ;)

Vriendelijke groet,

• Danny
    Review voor Fashion Favorite

Eerder mail reageren maaar probleem opgelost

• NSVR
    Review voor Fashion Favorite

Echt prachtig verpakt smartphone tasje. Snel verzonden en ontvangen, ik ben erg tevreden, dankjewel Fashion Favorite!

• Rianne
    Review voor Fashion Favorite

Ontzettend slechte kwaliteit en slechte service. Mijn vermoeden is dat hun business model bestaat uit het doorverkopen van rommel van AliExpress terwijl ze bezuinigen op de klantenservice. Ik wilde een zonnebril retourneren, maar kreeg het verzoek om hem op eigen kosten terug te sturen en een nieuwe te bestellen. Prima, maar ze zeggen dat hij niet is aangekomen en de andere zonnebril ging direct stuk. Advies: koop hier niet!
    NB Lieve mensen, u ziet dat ook de respons op deze recensie meer dan een maand op zich heeft laten wachten. Ik heb inmiddels elders prachtige zonnebrillen voor mijn kinderen gekocht, dus ben blij!

Antwoord van Fashion Favorite

Dag Rianne,

We hadden deze reactie natuurlijk al verwacht, jammer. Zeker ook omdat wij dagelijks 100-en klanten wel blij maken met onze producten. Wij verkopen geen rommel, een officieel CE-keurmerk voor de zonnebrillen is in ons bezit, die krijg je niet via AliExpress.

Daarbij is het pootje afgebroken; dat is schade en dat kunnen wij niet vergoeden zoals aangegeven. Vervolgens stuur je het 2e exemplaar naar ons terug met een envelop, het is niet aangekomen en/of te traceren. Ook hier ben je zelf verantwoordelijk voor geweest.

Jammer dat je het niet begrijpt, onze klantenservice is zeker niet bezuinigd, we hebben jouw mails tenslotte 7 keer netjes beantwoord.

Vriendelijke groet,
    Klantenservice Fashion Favorite

• José Bartels-Boom

Snelle levering.

• vanessa peperkamp
    Review voor Fashion Favorite

snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding!

• Suus Bleeker
    Geverifieerde klant van Fashion Favorite

De beschrijving van het product is niet adequaat. De afwerking bleek heel slecht en de dikte heel anders dan op de foto. Ik wilde het terugsturen en mailde de klantenservice; maar de mail kwam terug. De afdeling bestaat kennelijk niet.

• Rosie
    Geverifieerde klant van Fashion Favorite

Super service, leuke spullen!