Fashion Kids NL

8,0
Filter 252 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 147 met beschrijving

• Ykie
    Review voor Fashion Kids NL

Ik vind de spullen prachtig! Alleen ik wil iets retourneren en daar krijg ik geen antwoord op via email en insta. Contact gegevens staan nergens vermeldt..? Iemand ervaring? Bestel nummer kan ik niet invullen , stond niet in de email🤷‍♀️

• Prisca van Roode
    Geverifieerde klant van Fashion Kids NL

Snelle levering. Wel 2 weken later nog een gilet binnen gekregen die ik niet had besteld. Ik heb hierover een mail gestuurd, tot op heden geen reactie.

• Hoe beoordeel je Fashion Kids NL?

• Ilona Karst

Super mooie kleren

• Caren Speldekamp
    Geverifieerde klant van Fashion Kids NL

Al drie keer een geboortekist besteld bij fashionkids, mooi product, duidelijke informatie over de levering. Ik ben helemaal tevreden.

• Kim Jansen
    Geverifieerde klant van Fashion Kids NL

De haarbandjes stonden als twist vermeld op de site, maar kwamen als knoopbandjes toe. Ik heb hierover gemaild, maar nooit reactie gekregen.

• Janine Verduijn
    Geverifieerde klant van Fashion Kids NL

Fijne service en snel de bestelling in huis

• Melanie
    Geverifieerde klant van Fashion Kids NL

Netjes op tijd geleverd en ben zeer blij met het gepersonaliseerde jasje!

• Wendy
    Geverifieerde klant van Fashion Kids NL

Van je aankoopt bij Fashion Kids krijg je geen spijt!

• EE
    Geverifieerde klant van Fashion Kids NL

Product lijkt van AliExpress te komen.
    Matige kwaliteit.
    Stiksels/tekst is wel erg netjes gedaan

• Stefan
    Geverifieerde klant van Fashion Kids NL

Moest lang wachten op reacties en het product werd niet volledig geleverd.
    Wel netjes geld terug ontvangen maar over algemeen geen prettige indruk.

• Eveline Franken
    Geverifieerde klant van Fashion Kids NL

Goede service en afhandeling van problemen via de post!

• Lotte
    Review voor Fashion Kids NL

De bestelling zou 1-5 werkdagen nodig hebben. Het duurde exact een MAAND! Geen communicatie vanuit de site, reageerden niet op mail en instagram. Zeer slordig!

• JS
    Geverifieerde klant van Fashion Kids NL

Later ontvangen dan verwacht dus de verassing was er al af aangezien het feestje al gepasseerd was. + dan hebben we ook nog eens het verkeerde kleur gekregen!!!!! Helemaal niet tevreden.

• Caroline
    Geverifieerde klant van Fashion Kids NL

Communicatie over vertraagd artikel, het was moeilijk om in contact te komen. Artikel zou max. 5 werkdagen duren maar heeft ruim n maand geduurd. Niet prettig bij een kraamcadeau. Het product zelf was erg mooi, dus erg positief daarover.

• Anke Blommaert
    Geverifieerde klant van Fashion Kids NL

Vertraagde bestelling. Meermaals contact gezocht hierover maar nooit antwoord gekregen. Kwaliteit ook minder dan verwacht

• Lindsay Hanssen

Super mooi product ontvangen

• Marja Glas
    Geverifieerde klant van Fashion Kids NL

Leuke rugzakjes. M'n kleindochters waren er super blij mee!! 👍 Goede kwaliteit. En snelle levering!

• Lisa Defever

Prachtig

• Danique
    Geverifieerde klant van Fashion Kids NL

Heb nog steeds geen bestelling ontvangen en er wordt niet gereageerd op mijn berichten en op instagram.. ben totaal niet tevreden wacht tot woensdag en onderneem dan andere stappen.

• Arinda Brink
    Geverifieerde klant van Fashion Kids NL

Vreselijke bestelling binnen gehad. Veel contact opgenomen. Reageren nergens op. Superslecht