Fashiongoodiez.nl

Fashiongoodiez.nl

Of je nou elke dag een nette jurk draagt, of liever gaat voor een casual trui en spijkerbroek: elke outfit verdient iets extra’s. Maak je look dan ook helemaal compleet met leuke mode accessoires. Bij Fashiongoodiez vind je naast sieraden met echte Swarovski kristallen ook portemonnees, tassen, horloges, sjaals en scrunchies in verschillende kleuren. Zo is er altijd een stijlvolle combinatie te maken van top tot teen voor ieder type, wat je smaak ook is.
Sieraden, Fashion accessoires, Haaraccessoires
9,9

• Ingrid
    Review voor Fashiongoodiez.nl

Naar mijn mening de beste webwinkel op internet! Super goede service, snelle verzending, klantvriendelijk en hele goede kwaliteit producten. Ik had een aantal XLscrunchies besteld, prachtig! Na persoonlijk contact nogmaals scrunchies besteld, dit keer zelfs aangepast aan mijn haardikte. De kleuren zijn erg mooi, heel zacht en fijne ribstof. Mooie verpakking ook, enorm tevreden dus!

• Petra

Leuke producten ,overzichtelijke site

• Hoe beoordeel je Fashiongoodiez.nl?

• Rianne Hoeksma
    Geverifieerde klant van Fashiongoodiez.nl

Top service! Snel verzonden en erg leuk ingepakt!

• Zoë Riemersma
    Geverifieerde klant van Fashiongoodiez.nl

Super mooie nieuwe website. Heel overzichtelijk. Heel erg blij met de scrunchie voor mijn dochter. Goede service en super leuk ingepakt!

• Jolanda Van Dorsten

Super goede service✅🍀

• Jolanda Dijkema
    Geverifieerde klant van Fashiongoodiez.nl

Een erg mooie scrunchie besteld die perfect in mijn haar blijft zitten. Ik ben helemaal fan!! 😍

• Zoë Riemersma
    Geverifieerde klant van Fashiongoodiez.nl

Twee mooie scrunchies van ribstof besteld voor mijn dochtertje. Ze is er heel blij mee, mooie stof en blijft goed zitten in haar haar. Ook nog eens leuk ingepakt. Voor mijn dochter een echt cadeautje om te krijgen.

• Brigitte Schmeetz

Prima

• Astrid
    Geverifieerde klant van Fashiongoodiez.nl

Super mooie producten, snelle levering en elke bestelling weer prachtig ingepakt!

• Marleen
    Review voor Fashiongoodiez.nl

Hele mooie producten van goede kwaliteit! Zeker aan te raden