Fatbike Masters

Fatbike Masters

Bij Fatbike Masters zijn we gepassioneerd door fatbikes. We zijn niet zomaar een fietsenwinkel; we zijn specialisten in het leveren van hoogwaardige fatbikes. We streven we naar kwaliteit, betrouwbaarheid en optimale klantervaringen.
elektrische fatbikes
9,7

• Jenny
    Review voor Fatbike Masters

Prachtige EB8 gekocht, snelle levering en onwijs vriendelijk personeel.

• Joos
    Review voor Fatbike Masters

Goede service. Niks op aan te merken. Goed bereikbaar voor vragen en duidelijke antwoorden.

• Hoe beoordeel je Fatbike Masters?

• Boy
    Review voor Fatbike Masters

Supersnelle service en dankzij de WhatsApp functie ook hele snelle communicatie. Niks wachten op antwoord, gewoon rechtstreeks contact. Echt een aanrader!

• Remco
    Review voor Fatbike Masters

Super snelle levering en goede service en fatbike is van topkwaliteit

• Jordy
    Review voor Fatbike Masters

Super blij met mijn EB2! Na een proefrit wist ik meteen dat dit de perfecte fatbike voor mij was! Bedankt voor de fijne service en goed uitleg.

• Jeroen S.
    Review voor Fatbike Masters

Goede service en kwaliteit.

• Lars Strijp
    Review voor Fatbike Masters

Geweldige fatbike gekocht hier! Snelle levering en topkwaliteit. Heel erg blij mee!

• Pim
    Review voor Fatbike Masters

Topkwaliteit en service, echt een aanrader!

• Rocco
    Review voor Fatbike Masters

Zeer tevreden met mijn ouxi v8.2. Snelle levering!

• Casper W.
    Review voor Fatbike Masters

Top bedrijf! Goede fietsen en helemaal top service. Zaterdag besteld en dinsdag bezorgd. Geen gedoe met zelf in elkaar zetten, dat doen zij gratis voor je.

• Jirte
    Review voor Fatbike Masters

De fatbike is afgeleverd zoals belooft binnen de levertermijn en met de nodige zorg.

De klantenservice na verkoop was ook top.

• Dyon
    Review voor Fatbike Masters

Snelle levering en goede kwalitiet.

• Jur
    Review voor Fatbike Masters

Super gave fatbike gekocht bij Fatbike Masters. Hele goede vriendelijke service. Stel je via WhatsApp een vraag, dan krijg je direct antwoord.

• Ruud
    Review voor Fatbike Masters

Mijn nieuwe fatbike voldoet aan alle verwachtingen. Geweldige klantenservice en snelle levering. Zeer tevreden!

• Sjoerd
    Review voor Fatbike Masters

De fiets besteld en was super snel geleverd. Top fiets en hele fijne mensen om zaken mee te doen. Een aanrader als je zoekt naar kwaliteit en goede service.

• Nicole
    Review voor Fatbike Masters

Scherpe prijzen, voor zeer goede en mooie fatbikes. De fatbike werd binnen 2 werkdagen geleverd. Service is top, alles wordt goed uitgelegd. Compliment voor snelle en fijne communicatie via WhatsApp!

• Wesley
    Review voor Fatbike Masters

Mega snelle levering, heel professioneel en een fantastische fiets! Super blij met deze service.

• Martijn
    Review voor Fatbike Masters

Snelle levering en na een telefoontje alles uitgelegd gekregen. Ik had namelijk nog wat vragen over het gebruik van de display. Top service!