Fatbikekoning
Detailhandel in fatbikes
9,7

• Diana
    Geverifieerde klant van Fatbikekoning

Heel vriendelijke jongens. Nemen de tijd, geven duidelijke uitleg en bieden testritten aan. Aanrader!

• Ismail Demirebakan
    Geverifieerde klant van Fatbikekoning

Zijn echte ondernemers ze maken het waar wat ze belofe en een super snelle service

• Hoe beoordeel je Fatbikekoning?

• HsN
    Geverifieerde klant van Fatbikekoning

Mooie fiets, veel extra's. Super service.

• Diana Ram

Top !!!

• Perry Pijnnaken
    Geverifieerde klant van Fatbikekoning

Kwaliteit, klantgerichtheid en scherp geprijsd. Mijn 1e fatbike hier gekocht. Goed geadviseerd en geholpen. Zo kan mijn dochter veilig de weg op! Zeker niet de laatste Fatbike die ik hier ga kopen. Toppers!

• Haci Dulkadir
    Geverifieerde klant van Fatbikekoning

Goed geholpen erg vriendelijk echt een aanrader

• Badr El-Achkar
    Review voor Fatbikekoning

Het is een hele goede fatbike zeker een aanrader.

• Btissam
    Review voor Fatbikekoning

Goede service en klantvriendelijk, duidelijke communicatie en de levering was keurig volgens afspraak. Mijn dochter is erg blij met haar mooie fatbike.

• ahmet
    Review voor Fatbikekoning

Zeer vriendelijk en snel geholpen

• Marco Brands
    Geverifieerde klant van Fatbikekoning

Fijn geholpen. Duidelijke uitleg gekregen en nu hopen dat wij lang kunnen genieten van de fatbike

• Rianne
    Geverifieerde klant van Fatbikekoning

Nadat ik de bestelling had geplaatst zag ik dat de leverdatum voor mij niet handig was. Contact gezocht met het bedrijf via Whatsapp super handig! Contact ging heel snel en ik kon de Fatbike nog zelf ophalen i.p.v. laten bezorgen. Bij het ophalen werd ik fijn geholpen om de Fatbike in de auto te krijgen. Goede klantenservice en de Fatbike is ook nog is super!

• Purmerend
    Review voor Fatbikekoning

Snelle reactie op vragen via de site. Vriendelijke en kundige verkoper. Eerlijk advies en goede prijs. Let op, bezoek is op afspraak en bij betaling geen pin aanwezig maar overboeking/betaslverzoek mogelijk (in ons geval was ‘Random Reader’ nodig van de Rabobank)

• Jasper Brakel
    Geverifieerde klant van Fatbikekoning

Top en snelle communicatie! mooi en goed product....

• Vel&Les
    Review voor Fatbikekoning

Top service! 3 weken geleden, op een zaterdag, langs hun filiaal geweest voor een bezichtiging van de EB8. We waren goed geïnformeerd door de personeel. Via WhatsApp hadden wij nog een aantal vragen. Ook via de whatsapp werden wij goed en snel geïnformeerd. Er werd gecommuniceerd dat t model in bestelling was en dat we ongeveer een week moesten wachten. Netjes een berichtje ontvangen dat het binnen was en dat we langs konden komen.
    Op de dag van ophalen waren we zo goed geholpen door de personeel. Hij dacht met ons mee betreft de mogelijkheden(fietsplan). Normaliter wacht een winkel op een bevestiging van een intermediaire. De personeel veraste ons dat ze wel vertrouwde dat het goed komt. Zo konden wij de fatbike meteen meenemen.
    Suprise & delight! Wauw, ons eerste volgende fatbike zal weer bij de FATBIKEKONING zijn!
    Bedankt!

• J H
    Geverifieerde klant van Fatbikekoning

Goedwerkende hydrologische remmen. Nette aflevering van de fatbike! Ben blij met mijn OUXI V8 2.0!

• BorisW

Zeer nette mensen. Goed geholpen. Goede prijs

• Khalid H
    Geverifieerde klant van Fatbikekoning

Top service! Aardige jongens. Kennis in huis, prijs is goed en alle onderdelen kunnen geleverd worden. Is echt een aanrader.

• Luis Felipe Melo
    Geverifieerde klant van Fatbikekoning

Good service and good bikes! Dank je wel!

• Jeroen
    Geverifieerde klant van Fatbikekoning

Smiddags gebeld om langs te komen, binnen een uur met een mooie en scherp geprijsde fatbike de deur uitgelopen. Vriendelijk personeel en goede tips voor de fatbike, aanrader!

• Chantal
    Review voor Fatbikekoning

Fatbike gisteravond ontvangen. Mijn zoon is er ontzettend blij mee. Ter compensatie van de wat langere levertijd een gratis voorrekje cadeau erbij ontvangen.
    Altijd correct en netjes te woord gestaan via WhatsApp.