Fatbikekoning
Detailhandel in fatbikes

• Dave
    Geverifieerde klant van Fatbikekoning

De bestelling duurde wat langer, maar dat wist ik vantevoren. Op de dag van levering kreeg ik een belletje dat de bezorger de verkeerde fiets had meegekregen. Ik niet blij uiteraard! Maar de mannen van fatbikekoning kwamen de fiets later op de dag zelf naleveren👍🏻👍🏻👍🏻. Dat is gewoon top service! Bedankt jongens💪🏻

• Le Tran
    Geverifieerde klant van Fatbikekoning

Niet helemaal gemonteerd ,zeker de voorrek en afdekdoppen

• Hoe beoordeel je Fatbikekoning?

• Bart Borger
    Geverifieerde klant van Fatbikekoning

ik ben erg tevreden over mijn aankoop

• Asad Bahramsari
    Geverifieerde klant van Fatbikekoning

Ik heb een elektrische fiets gekocht in deze winkel en ben erg blij met de service, het advies en de productpost, het was geweldig.

• Appie

Top service thnks jongens

• Henk
    Review voor Fatbikekoning

Top service heel goed geholpen ze zijn zeker een aanrader

• A Taybi
    Review voor Fatbikekoning

Prettige ervaring met de aankoop van een fatbike. De fatbike was netjes en precies zoals beschreven. Het personeel bood hulpvaardig advies. Alle afspraken werden netjes nagekomen. Bij vragen werd ik direct geholpen. Zeker een aanrader!

• B M Tieben
    Geverifieerde klant van Fatbikekoning

Snelle levering en nadien ondersteuning

• Diana
    Geverifieerde klant van Fatbikekoning

Heel vriendelijke jongens. Nemen de tijd, geven duidelijke uitleg en bieden testritten aan. Aanrader!

• Ismail Demirebakan
    Geverifieerde klant van Fatbikekoning

Zijn echte ondernemers ze maken het waar wat ze belofe en een super snelle service

• HsN
    Geverifieerde klant van Fatbikekoning

Mooie fiets, veel extra's. Super service.

• Diana Ram

Top !!!

• Perry Pijnnaken
    Geverifieerde klant van Fatbikekoning

Kwaliteit, klantgerichtheid en scherp geprijsd. Mijn 1e fatbike hier gekocht. Goed geadviseerd en geholpen. Zo kan mijn dochter veilig de weg op! Zeker niet de laatste Fatbike die ik hier ga kopen. Toppers!

• Haci Dulkadir
    Geverifieerde klant van Fatbikekoning

Goed geholpen erg vriendelijk echt een aanrader

• Badr El-Achkar
    Review voor Fatbikekoning

Het is een hele goede fatbike zeker een aanrader.

• Btissam
    Review voor Fatbikekoning

Goede service en klantvriendelijk, duidelijke communicatie en de levering was keurig volgens afspraak. Mijn dochter is erg blij met haar mooie fatbike.

• ahmet
    Review voor Fatbikekoning

Zeer vriendelijk en snel geholpen

• Marco Brands
    Geverifieerde klant van Fatbikekoning

Fijn geholpen. Duidelijke uitleg gekregen en nu hopen dat wij lang kunnen genieten van de fatbike

• Rianne
    Geverifieerde klant van Fatbikekoning

Nadat ik de bestelling had geplaatst zag ik dat de leverdatum voor mij niet handig was. Contact gezocht met het bedrijf via Whatsapp super handig! Contact ging heel snel en ik kon de Fatbike nog zelf ophalen i.p.v. laten bezorgen. Bij het ophalen werd ik fijn geholpen om de Fatbike in de auto te krijgen. Goede klantenservice en de Fatbike is ook nog is super!

• Purmerend
    Review voor Fatbikekoning

Snelle reactie op vragen via de site. Vriendelijke en kundige verkoper. Eerlijk advies en goede prijs. Let op, bezoek is op afspraak en bij betaling geen pin aanwezig maar overboeking/betaslverzoek mogelijk (in ons geval was ‘Random Reader’ nodig van de Rabobank)