Fatbikekoning
Detailhandel in fatbikes

• Mike Hardeveld
    Geverifieerde klant van Fatbikekoning

Goeie service ,aardige behulpzame verkopers !!!

• dilek ur

Top service. Bedankt!

• Hoe beoordeel je Fatbikekoning?

• Willem U
    Geverifieerde klant van Fatbikekoning

Mooie fiets en snel geleverd. En het is fijn om met klarna te kunnen betalen.

• Derr Li

Goed !

• Sean
    Geverifieerde klant van Fatbikekoning

Levering na bestelling 8 werkdagen binnen gekomen. Contact met bedrijf, snelle reactie. Gemakkelijk te traceren zodra je track en trace ontvangt via de mail. Bezorger was van Brenger. Deze stuurde op de dag van bezorging 15 minuten voor aankomst een bericht . Fatbike was goed ingepakt vervoerd en alles was compleet. Mooie fatbike met alles erop. Wij zijn blij, bedankt

• Kimberley Veenman
    Geverifieerde klant van Fatbikekoning

Langer op de fatbike moeten wachten omdat de levering verlaat was, waar de medewerkers natuurlijk ook niks aan kunnen doen. Duidelijke communicatie, erg vriendelijk personeel. En kwamen door de langere wachttijd ook mij tegemoet omdat ik hem kwam halen ipv dat zij hem afleverden. Al en met al dus echt een top winkel met goede communicatie en vriendelijkheid. De fatbike zelf is super mooi en gaaf, super goede prijs/kwaliteit.

• Benjamin Dubois
    Geverifieerde klant van Fatbikekoning

Lekker snel geregeld rijklaar gezet topspul ook nog eens.

• Rene
    Geverifieerde klant van Fatbikekoning

Werd gebeld dat levering week later werd.Netjes afgeleverd ,koerier gaf een app 15min vantevoren.

• Youssef
    Geverifieerde klant van Fatbikekoning

Top service en mooie prijs. Ik kon gelijk mijn nieuwe fatbike meenemen.

• Lyubomyr Shershun

Super

• S
    Geverifieerde klant van Fatbikekoning

Alles is duidelijk en goed verlopen!

• S.M
    Geverifieerde klant van Fatbikekoning

Bij fatbikekoning een ouxi H9 3.0 gekocht! We zijn zeer tevreden en ook de klantvriendelijkheid was Top.
    ze denken met je mee en geven je ook goed advies mee over onderhoud etcc. Nogmaals bedankt heren. Gr S.M

• 10/10
    Review voor Fatbikekoning

Quality bikes with unbeatable prices and very friendly staff!
    Bicis de calidad con precios insuperables y personal muy amable!

• Juan P

Goed geholpen

• Jayden M
    Geverifieerde klant van Fatbikekoning

Geweldige service, gelijk getest en betaald. Daarna na huis gefietst helemaal top👌

• Dave
    Geverifieerde klant van Fatbikekoning

De bestelling duurde wat langer, maar dat wist ik vantevoren. Op de dag van levering kreeg ik een belletje dat de bezorger de verkeerde fiets had meegekregen. Ik niet blij uiteraard! Maar de mannen van fatbikekoning kwamen de fiets later op de dag zelf naleveren👍🏻👍🏻👍🏻. Dat is gewoon top service! Bedankt jongens💪🏻

• Le Tran
    Geverifieerde klant van Fatbikekoning

Niet helemaal gemonteerd ,zeker de voorrek en afdekdoppen

• Bart Borger
    Geverifieerde klant van Fatbikekoning

ik ben erg tevreden over mijn aankoop

• Asad Bahramsari
    Geverifieerde klant van Fatbikekoning

Ik heb een elektrische fiets gekocht in deze winkel en ben erg blij met de service, het advies en de productpost, het was geweldig.

• Appie

Top service thnks jongens