Fatbikr.nl

Fatbikr.nl

Fatbikr.nl levert elektrische fietsen aan consumenten in Nederland en België. Wij onderscheiden ons doormiddel van ons product-specifieke expertise met de ambitie om e-mobility voor iedereen toegankelijk te maken.
9,3
Filter 24 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 23 met beschrijving

• Ab Ben Salah
    Geverifieerde klant van Fatbikr.nl

Alleen jammer dat de bezorging zeker 3 weken heeft geduurd want op de site staat binnen een 3 a 7 dagen bezorgen.

• Nico Breedijk
    Geverifieerde klant van Fatbikr.nl

Fijn contact gehad via WhatsApp, reageert altijd snel.

• Hoe beoordeel je Fatbikr.nl?

• LK
    Geverifieerde klant van Fatbikr.nl

Snel en helder antwoord op vragen. No nonsens communicatie. Vriendelijk en behulpzaam/service gericht!

• houssine misdaq

Top service!!!

• Johnny Carvalho da Cunha
    Geverifieerde klant van Fatbikr.nl

Snelle levering en zeer goede winkel om je fiets te kopen en accesoires te bestellen. Goed advies!

• safaa khalil

very good

• Ed
    Review voor Fatbikr.nl

Geweldig alles zoals afgesproken, snelle reacties bij vragen.

• Mel
    Review voor Fatbikr.nl

Echt een top service door Robert! Betrouwbaar, correct, reageert snel. Ook nadat de fiets was geleverd nog steeds fijn contact.
    En de bike is echt te gek, fietst fantastisch! Ik heb een fietsstoeltje laten plaatsen en de kleine van 3 jaar zit erg comfortabel. Een mooi en degelijke stoel voor achterop de bike.

• Ricardo Slok
    Review voor Fatbikr.nl

Ik heb zelf een fat e-bike uit China en mijn band was lek.. dus ik zat met een probleem. gelukkig heeft Fatbikr me uit de brand geholpen! Leuk/goed whatsapp contact gehad en zo nieuwe banden besteld. Snelle levering en hele goeie kwaliteit. BEDANKT toppers!!!

• Jacqueline Daniels
    Review voor Fatbikr.nl

Zeer goede service en gelijk antwoord op de vragen die we wilden weten .
    Zeer goed gevoel bij 😄

• Houssine

Top Service !!!

• Audit & Control
    Review voor Fatbikr.nl

Via whatsapp contact gehad over de levertijd. Snelle reactie terug ontvangen en netjes aangegeven wanneer geleverd kon worden en levertijd bleek ook te kloppen.

• Peter Kardon

Niks mis met fatbikr.nl
    Regelt zijn zaakjes netjes.

Maar het bedrijf die het fiets in mekaar moeten zetten zijn een drol.

• MeatTheChef
    Review voor Fatbikr.nl

Uitstekende service en snelle levering! Ook goed bereikbaar op WhatsApp. Tot de volgende keer!

• André Bruchle
    Review voor Fatbikr.nl

een dikke vijf voor de service bij fatbikr. er wordt snel en adequaat gereageerd. altijd vriendelijk en altijd behulpzaam. een echte aanrader.

• Nick

Die mannen bij Fatbikr zijn legit en op tempo ,
    no cap 🧢

• Stewart Fenby
    Review voor Fatbikr.nl

Hele goede service ben zeer tevreden kan het iedereen aanraden

• Derek ter Berg

Zeer goede communicatie
    Snelle bezorging en ophalen
    Mooie producten

• Virgil
    Review voor Fatbikr.nl

Snelle levering en heel erg behulpzaam bij vragen

• Rosan
    Review voor Fatbikr.nl

Ik heb gebruik gemaakt van de proefweek om de Lumo One Bike uit te proberen.
    Super toffe bike, doordat hij een achterwiel motor heeft heb je het gevoel of je vooruit geduwd wordt, wat ik persoonlijk wel fijn vind. Eenmaal op snelheid dan kun je in een soort van slowmotion door blijven trappen, hij blijft op snelheid. (bij toeval ontdekt :-))
    Echt een aanrader als je wat anders wilt dan een standaard e-bikes.
    Service van Fatbikr.nl is ook top, Robert reageert altijd snel.
    Bij het leveren van de bike was de lader niet meegekomen, maar geen probleem accu is vol en de volgende dag was de lader al in huis.