Fatbikr.nl

Fatbikr.nl

Fatbikr.nl levert elektrische fietsen aan consumenten in Nederland en België. Wij onderscheiden ons doormiddel van ons product-specifieke expertise met de ambitie om e-mobility voor iedereen toegankelijk te maken.
Filter 10 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 9 met beschrijving

• André Bruchle
    Geverifieerde klant van Fatbikr.nl

een dikke vijf voor de service bij fatbikr. er wordt snel en adequaat gereageerd. altijd vriendelijk en altijd behulpzaam. een echte aanrader.

• Nick

Die mannen bij Fatbikr zijn legit en op tempo ,
    no cap 🧢

• Hoe beoordeel je Fatbikr.nl?

• Stewart Fenby
    Geverifieerde klant van Fatbikr.nl

Hele goede service ben zeer tevreden kan het iedereen aanraden

• Derek ter Berg

Zeer goede communicatie
    Snelle bezorging en ophalen
    Mooie producten

• Virgil
    Geverifieerde klant van Fatbikr.nl

Snelle levering en heel erg behulpzaam bij vragen

• Rosan
    Geverifieerde klant van Fatbikr.nl

Ik heb gebruik gemaakt van de proefweek om de Lumo One Bike uit te proberen.
    Super toffe bike, doordat hij een achterwiel motor heeft heb je het gevoel of je vooruit geduwd wordt, wat ik persoonlijk wel fijn vind. Eenmaal op snelheid dan kun je in een soort van slowmotion door blijven trappen, hij blijft op snelheid. (bij toeval ontdekt :-))
    Echt een aanrader als je wat anders wilt dan een standaard e-bikes.
    Service van Fatbikr.nl is ook top, Robert reageert altijd snel.
    Bij het leveren van de bike was de lader niet meegekomen, maar geen probleem accu is vol en de volgende dag was de lader al in huis.

• Niels M
    Geverifieerde klant van Fatbikr.nl

Normaal ben ik niet zo van de reviews schrijven. Maar ik heb echt een hele goede ervaring met de aankoop van mijn Phatfour bij Fatbikr.nl.

Na een lange zoektocht en tal van proefritjes op verschillende fatbikes, uiteindelijk bij een Phatfour uitgekomen.

Volgende stap, er eentje aanschaffen. Op zoek naar een mooie aanbieding (want hé… ik ben een Nederlander he) kwam ik op de site van Fatbikr.nl terecht, 10% korting (scheelt bijna € 300,-)! Dus bestellen maar.
    Samenstellen op de site was een eitje, en al snel kwam ik op het punt van afrekenen. Maarja, ruim € 2600,- vooraf overmaken, en dan maar afwachten wanneer (en vooral of) mijn fiets binnen komt.

Deze achterdocht is veroorzaakt door een eerdere ervaring met een ANDERE “webwinkel” (opgelicht dus), waardoor ik al eens een groot bedrag kwijt ben geraakt.

Maar hoe anders is dat met Fatbikr.nl. Ik heb een mailtje gestuurd en uitgelegd dat ik heel graag een fiets daar wil bestellen, maar dat ik vooruitbetalen best spannend vond, en dat ik de fiets ook het liefst zou afhalen en ter plekke betalen (boter bij de vis, zeg maar). Binnen het uur kreeg ik antwoord. Betalen bij overdracht was geen enkel probleem.

Na goed contact, eerst via mail, daarna via Whatsapp, hebben we afgesproken dat Ik de fiets zelf kon ophalen bij de fabriek in Aalsmeer, en daar via een betaallink zou afrekenen.

De levertijd zou ongeveer twee weken zijn. Maar 4 dagen later kreeg ik een Whatsappje van Fatbikr.nl: "ik heb een verassing voor je" stond er. "Je fiets staat klaar". Ik kon de fiets al dezelfde middag afhalen. Keurig een bericht ontvangen met locatie, en naam van de persoon die mij zou ontvangen.

Die middag de fiets bij Phatfour in Aalsmeer betaald en ingeladen. Alles was keurig geregeld, alleen nog een handtekening en ik kon de fiets meenemen.

Niet veel later die dag kreeg ik nog een berichtje van Fatbikr.nl of alles goed was gegaan met de levering. Wat een klantgerichtheid!

Ik zou eenieder Fatbikr.nl aanraden!

En nu ga ik er vandoor… op mijn nieuwe fatbike 😉!

Bedankt Fatbikr.nl!

Antwoord van Fatbikr.nl

Hey Niels, Heel veel plezier met jouw Phatfour ! En heel fijn om te horen dat je tevreden bent over de klantenservice.

• Bas
    Review voor Fatbikr.nl

Na de proefrit was ik verkocht, heerlijke fiets om mee rond te toeren en prettige persoonlijke service!

• MARCEL
    Review voor Fatbikr.nl

Mijn bike snel binnen alles ziet er netjes uit.
    Mooi product voor een scherpe prijs.
    After sales is goed verzorgd.

Antwoord van Fatbikr.nl

Hey Marcel, veel plezier met je Fat e-bike !!