Fauna Hengelsport

hengelsportartikelen
aan consumenten.

• Mario
    Review voor Fauna Hengelsport

Info op website netjes, je ziet meteen of het op voorraad is, er zijn andere webshops waarbij dit niet gemeld wordt. Er staat voor 21.00 besteld de volgende dag in huis, maar in de praktijk kan dit wel enkele weken duren.
    Bij Fauna Hengelsport wordt de bestelling netjes volgende dag bezorgd.

• Noorwegen visser

Snel,netjes,correct,beter kan niet.
    Fauna hengelsport weet hoe het hoort.

• Hoe beoordeel je Fauna Hengelsport?

• Rob Kempe
    Review voor Fauna Hengelsport

Grote Klasse, Zeer deskundig personeel, Goede Service.
    1e keer via internet. volgende dag in huis.
    als ik in de buurt ben ga ik altijd even langs ( heeft mijn vrouw liever niet)
    Kortom Beste zaak van nederland

• Roland Ottens
    Review voor Fauna Hengelsport

Beste webshop van nederland waar je ook op eventuele vragen fatsoenlijk antwoord krijgt, verzendingen worden netjes verpakt en op tijd geleverd, maar ook in de winkel in raamsdonksveer kun je altijd terecht voor goed advies en ze hebben het mooiste materiaal dat de hengelsport beschikbaar heeft in hun aanbod, wordt ook altijd een bakkie koffie aangeboden en voor een praatje ben je daar ook prima op zijn plek, van mij krijgen ze een dikke 10 !!!!

• Bekaert Rony
    Review voor Fauna Hengelsport

Toppers snel en correct ! Nazorg heb ik nog geen ervaring mee , wegens nog niet nodig gehad ...

• Ton
    Review voor Fauna Hengelsport

Mooie winkel met veel goede artikelen, webshop super zijn er maar weinig die dit presteren en leveren tegen redelijke prijzen. Service toppie.

• Sijmen Majoor
    Review voor Fauna Hengelsport

Super veel keuze, mooie merken en altijd goede service. Een klein minpuntje de prijzen zijn vaak wat aan de hoge kant.

• g. snijders

EEN FIJNE WINKEL OM ER TE WEZEN

• Timmerman Yvan
    Review voor Fauna Hengelsport

Zeer vlugge afhandeling en indien er vragen zijn dan binnen 1 dag een antwoord terug.

• David van den Brandt
    Review voor Fauna Hengelsport

Gewoonweg een van de beste, zo niet DE beste winkelier van Nederland!