Feelgoodschilderijen.nl

Feelgoodschilderijen.nl

Eigentijdse schilderijen, reproducties, kaarten & gifts van de goede dingen in het leven, hier en daar een tikje extravagant. De schilderijen van Maartje van Berkel zijn vrolijk en een eyecatcher in elk interieur. De afbeeldingen spreken voor zich! Deze FEELGOOD schilderijen zijn geïnspireerd door dikke dames en gezellige taferelen in de kroeg en op een feestje waarbij de wijn en champagne rijkelijk vloeit.

De schilderijen van Maartje van Berkel zijn aantrekkelijk geprijsd zodat kunst voor iedereen toegankelijk is en iedereen een goede sfeer in huis kan halen.
9,7

Geverifieerde klant van Feelgoodschilderijen.nl

Mooie kaarten, goede service.

Prachtig product

• Hoe beoordeel je Feelgoodschilderijen.nl?

• Margreet de Jong

Leuke kaarten, snelle levering

• Sijmen
    Review voor Feelgoodschilderijen.nl

Maartje benadert met een leuk idee voor een schilderij als kado. Ze heeft het prachtig ingevuld en een schitterend schilderij gemaakt! Altijd prettig contact en onwijs mooi resultaat. Top!

Geverifieerde klant van Feelgoodschilderijen.nl

Prachtige kaart weer.alleen de lijm mag volgende keer wat beter.

• Engela Snijders
    Geverifieerde klant van Feelgoodschilderijen.nl

Heel tevreden. Vragen worden vrijwel meteen beantwoord en bestelling de volgende dag in huis 👍

• Karin Matthijssen
    Review voor Feelgoodschilderijen.nl

Ik ben heel blij met mijn gepersonaliseerde schilderij van Maartje! Zowel bij mij thuis als in mijn bedrijf blijf ik complimenten krijgen over deze unieke items! Ze brengt kleur en gezelligheid in je huis. Ook erg leuk om cadeau te geven aan iemand anders, omdat het heel persoonlijk is en goed betaalbaar!

• Mattie
    Review voor Feelgoodschilderijen.nl

Unique kado, super gezellige schilderijen en andere producten.
    Zeer tevreden klant!

• Saskia Lavrijssen
    Review voor Feelgoodschilderijen.nl

Ik heb al drie keer een schilderij laten maken door Maartje. Ze zijn echt ongelooflijk mooi geworden. Een eye catcher in mijn kantoor en in de woonkamer. Maartje is creatief, werkt met mooie, levendige kleuren en weet mensen heel treffend en herkenbaar weer te geven op het doek.
    Ben ook heel blij met de feelgood kaarten. Altijd weer een genot om iemand een dergelijke kaart te sturen of te geven.

• Elselyn
    Review voor Feelgoodschilderijen.nl

Helemaal blij met alle gezellige items uit de webshop!

• Cindy
    Review voor Feelgoodschilderijen.nl

Maartje schilderde in opdracht van onze tennisclub een aantal schilderijen op maat. Aangepast aan de gezinsamenstelling van de ontvanger. Duidelijk herkenbaar en heel vrolijk! Maartje is prettig in omgang en luistert goed naar de wensen vd klant! Aanrader dus!