Feestdeco
Bij Feestdeco zijn wij continu opzoek naar de nieuwe trends op het gebied van feestartikelen voor bruiloften, verjaardag, geboortes, jubileums, openingen en elk ander soort feestje wat je maar kan bedenken! Wij proberen een exclusieve stijl aan te houden, die u niet in een gewone feestwinkel tegen zult komen. Bestel onze producten online of kom een keer gezellig langs in onze winkel!!
9,1
Filter 458 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 267 met beschrijving

• Almer Lucke

goede service

• Mieke
    Geverifieerde klant van Feestdeco

Snel geleverd en netjes leuk verpakt. Cadeautje om te mogen ontvangen. Tevreden over.

• Hoe beoordeel je Feestdeco?

• Sofie83
    Geverifieerde klant van Feestdeco

Leuke artikelen aan mooie prijzen!

• Sanne
    Geverifieerde klant van Feestdeco

Snelle levering, goed product!

• Viruthsiga Arunothayan
    Geverifieerde klant van Feestdeco

Snelle levering en goede service

• Martine Frijns
    Geverifieerde klant van Feestdeco

Bij bezorging ging er wat mis (door externe partijen). Maar enorm goed en vriendelijk opgelost. Goede communicatie en super goede service!

• Fleur Altena
    Geverifieerde klant van Feestdeco

Goede service , mooie prijzen ! Alleen Jammer dat de verzendkosten duurder waren als t product

• Willem Braakman

Goede service

• Patricia Sies
    Geverifieerde klant van Feestdeco

Vind bezorgkosten erg duur terwijl het een brievenbus pakje was.

• Aida Spreco
    Geverifieerde klant van Feestdeco

Ik heb 4 euro betaald voor de bezorgkosten voor 1 ballon. Die paste in een envelop, en er stond op envelop dat het 1,80 verzendkosten zijn. Ballon kost 4 euro en bezorgen 4 euro. Als dat nou een pakketje was, oke. Maar envelop verzending voor 4 euro, vind ik jammer.

Hoi Aida,
    Wat vervelend dat je het gevoel hebt dat je teveel betaald hebt voor de bezorging. Op het moment van versturen was PostNL briefpost de snelste optie, vandaar dat daarvoor gekozen is. Bij DPD was een kleine vertraging bekend, daar verzenden we normaal gesproken altijd mee. De kosten op de envelop zijn wat misleidend. Dit zijn de kosten van onze frankeermachine, deze zijn exclusief 21% btw en servicekosten en komen daardoor uiteindelijk voor ons rondom de 3 euro. We zijn al in gesprek met PostNL of ze dit niet aan kunnen passen, want ik snap dat het verwarring oplevert. Hopelijk was de ballon wel helemaal naar wens! ^Lotte

• Yolande de Voer
    Geverifieerde klant van Feestdeco

Snelle levering, super mooi product, goede kwaliteit

Superleuk om te horen! Bedankt. ^Lotte

• René Ruitenbeek

Snelle levering!

• Samantha Smith
    Geverifieerde klant van Feestdeco

Ik heb helaas nog geen bestelling ontvangen. Hier ligt geen schuld bij jullie. En al telefonisch contact over gehad

Hallo Samantha,
    Echt heel vervelend dat het pakketje niet op tijd is aangekomen. Ik hoop dat je nog op tijd iets anders hebt kunnen vinden en er toch een topfeest van hebt kunnen maken. Het pakketje mag je weigeren aan de deur of gratis naar ons retourneren. ^Lotte

• Petra Nefkens
    Geverifieerde klant van Feestdeco

De stickers van de bellenblaas zitten bijna allemaal op zijn kop

Antwoord van Feestdeco

Goed dat je snel contact hebt gezocht, we hebben de nieuwe bellenblaasjes direct opgestuurd. Heel raar dat de stickers op de kop zaten, dat hoort natuurlijk niet.

• Judith Emmelkamp

Fijn, snelle levering, dank

• Ellen vd Brink

Snel en goed

• Biljana Trajanovska
    Geverifieerde klant van Feestdeco

Goede service, op de hoogte gebracht

• Soraya Stufkens
    Geverifieerde klant van Feestdeco

Wij hadden eerst iets mee besteld wat niet leverbaar is, is opgelost door medewerker door me geld terug te storten.. toen kregen we de producten die we wel besteld hadden... champagne bellenblaas en jute touw..
    Nou de stickers van de bellenblaas zaten op hun kop/heel erg scheef.
    Erg jammer... voor mij geen 2de keer meer

Antwoord van Feestdeco

Beste Soraya, wat ontzettend jammer dat het niet goed is gegaan. Zou je hiervoor direct met onze klantenservice contact kunnen opnemen. Zij zorgen altijd voor een gepaste oplossing!

• Jolanda Tichelaar
    Geverifieerde klant van Feestdeco

Snelle levering en dik tevreden!

• ND

Mooi artikelen