Feestdeco
Bij Feestdeco zijn wij continu opzoek naar de nieuwe trends op het gebied van feestartikelen voor bruiloften, verjaardag, geboortes, jubileums, openingen en elk ander soort feestje wat je maar kan bedenken! Wij proberen een exclusieve stijl aan te houden, die u niet in een gewone feestwinkel tegen zult komen. Bestel onze producten online of kom een keer gezellig langs in onze winkel!!
9,1
Filter 675 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 369 met beschrijving

• Petit Hakkenberg-v. Gemeren

• Sefanja Mathurin-Saino

Why

• Hoe beoordeel je Feestdeco?

• Judith
    Geverifieerde klant van Feestdeco

Snelle levering, mijn bestelling was zo thuis!

• Nina
    Geverifieerde klant van Feestdeco

Heel fijn en betrouwbaar bedrijf. Appjes worden heel snel beantwoord en er is veel keuze. Cakesmash is erdoor geslaagd.

• Laura van Houdt
    Geverifieerde klant van Feestdeco

De doos waarin de bestelde artikelen zaten was erg groot voor zo'n kleine bestelling.

• Joan Kennedy
    Geverifieerde klant van Feestdeco

Goede kwaliteit en snel bezorgd!

Antwoord van Feestdeco

Fijn dat alles naar wens was, tot een volgende keer!!

• Stephanie P
    Geverifieerde klant van Feestdeco

Super snelle levering, echt niks over te zeggen. Echter was het product zelf erg ondermaats. Wij hadden genderreveal fakkels. De roze fakkel had een blauwe vlam en heel lichte roze rook. Bijna niet opmerkbaar

• Sevgi Sahin

Snelle service!

• Trudy

Leuke spulletjes. Goede prijzen

• Bogdan
    Review voor Feestdeco

Zeer betrouwbaar bedrijf. Pakketje was volgens DPD bezorgd maar we hebben niets ontvangen en de buren hadden het ook niet en bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt lag het ook niet. Feestdeco heeft het keurig opgelost. Klanten onthouden heel goed hoe iets wordt opgelost. En als er (terwijl Feestdeco daar niets aan kan doen) iets mis gaat met de levering is het belangrijk dat het netjes wordt opgelost. Ik kan dit bedrijf zeker aanraden en ze krijgen ***** 5/5 sterren!

• Marijke
    Geverifieerde klant van Feestdeco

Vlotte levering, leuke persoonlijke boodschap, heel mooie spullen! Ik ben blij en bestel zeker nog opnieuw voor de fotoshoots!

• Vlinder
    Geverifieerde klant van Feestdeco

Bestelling snel binnen zag er heel netjes uit blij mee

• Esther Stegeman
    Geverifieerde klant van Feestdeco

Zo blij met de doorzichtige zakjes voor mij wafels om uit te delen. Super service en leuk bedrijf om feestdeco te scoren.

• Max
    Geverifieerde klant van Feestdeco

Super service and great quality. Ordered online to pick up in store, and the store itself is a fabulous party! 10/10

• Dirk Verhagen

op de ballonnen na was het een waardeloze aankoop voor 50 euro

• Marcel
    Geverifieerde klant van Feestdeco

Volgens de omschrijving blauwe fakkel maar totaal geen blauwe rook en dus een zeer teleurstellend resultaat

Antwoord van Feestdeco

Beste Marcel, Ik zie dat je teleurgesteld bent in het effect. Je geeft aan dat je het rookeffect mist. Bij Bengaalse vuurfakkels zit echter geen rook. Daarvoor heb je rookfakkels nodig. Deze zijn online niet in de verkoop, aangezien dit zwaarder vuurwerk is en niet via de post verzonden mag worden. Bengaalse vuurfakkels bestaan uit vuur en is vooral zichtbaar als het donker is, ze staan ook wel bekend als de stadionfakkels. We hebben je ook een mailtje gestuurd om samen tot een oplossing te komen, we horen het graag. ^Lotte

• Chanel Van der Vijver
    Geverifieerde klant van Feestdeco

Snel geleverd en producten zijn echt top

• Valentina Bramuzzo
    Geverifieerde klant van Feestdeco

Fast delivery time and the products were just as described!

• Inge

Uitstekende service!

• Marcel
    Geverifieerde klant van Feestdeco

Snelle levering, mooi verpakt en duidelijke website.