Feestwinkel24
De grootste online feestwinkel van Nederland en Belgie, voor de leukste feestjes en partijtjes!
8,7

• Lisette Landman
    Review voor Feestwinkel24

Ik kreeg poreuze ballonnen opgestuurd. Kan gebeuren. Ik heb er een mail over gestuurd, maar hier heb ik heb reactie op ontvangen.

• Joni
    Review voor Feestwinkel24

Kwam snel aan en antwoorden snel op mail. Feestkleding zelf trekt op niets!!! Ik heb ‘princessenjurk prom’ besteld in maat 36/38 (kleinste) en het was veel te groot!!! Zeker niet het geld waard!! Ook was de stof/ jurk lelijk en slechte kwaliteit! Niet aan te raden!!!

• Hoe beoordeel je Feestwinkel24?

• A
    Review voor Feestwinkel24

Ik had cadeaupapier besteld - 2 rollen van dezelfde soort - rollen met Merry Christmas op. In de plaats kreeg ik 2 verschillende rollen , één met sterren en één met sterren in de vorm van kerstbomen.

Ik liet het hen weten en kreeg vrijwel meteen reactie. Er werd direct voor een oplossing gezocht en ze hebben mij tegemoet gekomen door 1 van de 2 rollen terug te betalen. Ze zijn dus wel heel klantvriendelijk en zoeken een oplossing voor de problemen.

Alhoewel ik mijn oorspronkelijk bestelde cadeaupapier wel mooier vond, moet ik zeggen dat het papier dat ik in de plaats heb gekregen ook wel iets moois heeft.

• Lut Eysermans
    Geverifieerde klant van Feestwinkel24

bij een bestelling van enkele kleine artikelen, de levering in 1 keer te doen. bij mij werden ze in 2 dozen opgestuurd en 2 dagen na elkaar geleverd. We moeten toch aan het milieu denken en als alles in 1 doos kan gelieve dit dan ook te doen!!!!!

• Lukasz Stachura
    Geverifieerde klant van Feestwinkel24

Ik heb vier producten tegelijk besteld. op een dag kreeg ik één pakket met één product, twee dagen later nog een pakket met twee producten, en ik wacht op de vierde !!!

• Jeanette De Haan

Snelle bezorging.
    Ook nabezorging erg snel.
    Alleen zou er iets stevigs om de vlaggetjes heen moeten, want nu zijn ze allemaal verkreukelt en dat hangt niet zo mooi.

• Heidi Patteeuw
    Geverifieerde klant van Feestwinkel24

Van de webwinkel super, alles op tijd verzonden, enkel de courier heeft de bestelling lang in het depot laten liggen

• Leentje Van Brussel
    Geverifieerde klant van Feestwinkel24

Grote keuze, de artikelen waren goed verpakt, correcte levering

• Michel De Bruin
    Geverifieerde klant van Feestwinkel24

Snelle levering en een goed prijs

• M.C van der Pijl de Blieck
    Geverifieerde klant van Feestwinkel24

Vlotte aflevering. Bestelling tijdig en compleet.