Feestwinkeldiscounter.nl

Feestwinkeldiscounter.nl

Het uitgebreidste assortiment aan feestkleding en carnavalskleding vindt u online bij FeestWinkelDiscounter.nl. Het adres voor het kopen van carnavalskleding, losse onderdelen van outfits en nog veel meer. FeestWinkelDiscounter.nl is het online feestwinkel adres voor het kopen van uw feestkleding. Betaalbare feestkleding online kopen, dat doet u bij FeestWinkelDiscounter.nl.
Van pinata’s tot aan complete outfits, dat vindt u online bij FeestWinkelDiscounter.nl!

Lidmaatschap per 10-12-2023 stopgezet

5,4

• Albert De Ruijter
    Geverifieerde klant van Feestwinkeldiscounter.nl

Na 1 week pas bestelde gekregen!! Tussentijds geen reactie op voicemail of mail. Had beide gedaan. Klantenservice bellen, is dus direct een voicemail. Hierop hoor he NIETS!! Ook op mijn verzonden mail GEEN reactie tot op vandaag. Uiteindelijk gekregen, naar te laat voor sint

• Elly van Oostrom
    Geverifieerde klant van Feestwinkeldiscounter.nl

Februari bestelling gedaan was volgens site op voorraad en zou volgede dag geleverd worden. Werd 3 maanden later zonder bericht.

• L
    Review voor Feestwinkeldiscounter.nl

Onbetrouwbare winkel. Ik had van tevoren contact gehad met de klantenservice over een groot aantal tafelkleden voor een event. Zij gaven aan dat deze op voorraad waren bij de leverancier en dat ik die kon bestellen waardoor ze binnen een aantal dagen binnen zouden zijn. Vervolgens via de website besteld en na n paar dagen een track en trace opgevraagd. Bleek dat ze alsnog de tafelkleden moesten bestellen en dat dit 4 tot 6 weken duurde. Als je aan dropshippen doet, prima, maar dan moet je wel je levertijden kunnen garanderen. Ik kreeg ook nog eens de schuld dat ik niet via de mail had aangegeven de tafelkleden te willen bestellen. Het lijkt mij voldoende om aan te geven dat ik deze nodig heb door middel van een bestelling via de website. Ik bestel hier nooit meer.

• Daphne
    Review voor Feestwinkeldiscounter.nl

2 maanden geleden heb ik een bestelling gedaan. Ik kreeg netjes bericht dat deze niet leverbaar was. Gevraagd om een alternatief en sindsdien nooit meer wat gehoord, tevens niet bereikbaar per mail of telefonisch. En wel betaald. BESTEL HIER NIET!!

• Anouk
    Review voor Feestwinkeldiscounter.nl

Product niet verzonden, wel betaald. Klantenservice is onbereikbaar. Ik voel me opgelicht.

• Pieter
    Review voor Feestwinkeldiscounter.nl

Snel geleverd iets minder verpakt

• E. Villerius

snelle levering

• ingrid Adriaensen
    Geverifieerde klant van Feestwinkeldiscounter.nl

Het licht van de lampjes is niet warm wit maar koel wit

• Anoniem
    Review voor Feestwinkeldiscounter.nl

Ik heb wat besteld wat de volgende dag geleverd zou worden, niets ontvangen. Ook geen contact kunnen krijgen met de klantenservice

• Joey van der Hoeven
    Geverifieerde klant van Feestwinkeldiscounter.nl

Slinger was doordrenkt met koffie of iets in die trant.

• Martijn Z.
    Geverifieerde klant van Feestwinkeldiscounter.nl

Als eerste kreeg ik minder producten geleverd dan besteld. Ze stonden zelfs niet op de pakbonnen, dus als ik het niet had gemerkt betaalde ik voor niets. De klantenservice probeer het netjes op te lossen door een nazending te doen. Ik moest voor twee van de drie producten een alternatief kiezen omdat de artikelen die ik wilde blijkbaar waren uitverkocht, maar nu heb ik alsnog een missend product en een verkeerd product. Dit weer gecommuniceerd maar nog geen reactie. Telefonisch niet bereikbaar. Het is inmiddels wel erg vervelend aan het worden. Ik ontvang graag een snelle oplossing.

• Chris-Marije Westerink
    Geverifieerde klant van Feestwinkeldiscounter.nl

Geen contact te krijgen met de klantenservice, producten niet geleverd wel betaald

• Joep Weijers

goede levering

• A Nannings
    Geverifieerde klant van Feestwinkeldiscounter.nl

Snelle levering, meegedacht bij leveringsproblemen door bezorging..

• A. Mutsaers
    Geverifieerde klant van Feestwinkeldiscounter.nl

Makkelijk te bestellen en snel geleverd.