Feestwinkeldiscounter.nl

Feestwinkeldiscounter.nl

Het uitgebreidste assortiment aan feestkleding en carnavalskleding vindt u online bij FeestWinkelDiscounter.nl. Het adres voor het kopen van carnavalskleding, losse onderdelen van outfits en nog veel meer. FeestWinkelDiscounter.nl is het online feestwinkel adres voor het kopen van uw feestkleding. Betaalbare feestkleding online kopen, dat doet u bij FeestWinkelDiscounter.nl.
Van pinata’s tot aan complete outfits, dat vindt u online bij FeestWinkelDiscounter.nl!
7,8

• Anoniem
    Review voor Feestwinkeldiscounter.nl

Ik heb wat besteld wat de volgende dag geleverd zou worden, niets ontvangen. Ook geen contact kunnen krijgen met de klantenservice

• Joey van der Hoeven
    Geverifieerde klant van Feestwinkeldiscounter.nl

Slinger was doordrenkt met koffie of iets in die trant.

• Hoe beoordeel je Feestwinkeldiscounter.nl?

• Martijn Z.
    Geverifieerde klant van Feestwinkeldiscounter.nl

Als eerste kreeg ik minder producten geleverd dan besteld. Ze stonden zelfs niet op de pakbonnen, dus als ik het niet had gemerkt betaalde ik voor niets. De klantenservice probeer het netjes op te lossen door een nazending te doen. Ik moest voor twee van de drie producten een alternatief kiezen omdat de artikelen die ik wilde blijkbaar waren uitverkocht, maar nu heb ik alsnog een missend product en een verkeerd product. Dit weer gecommuniceerd maar nog geen reactie. Telefonisch niet bereikbaar. Het is inmiddels wel erg vervelend aan het worden. Ik ontvang graag een snelle oplossing.

• Chris-Marije Westerink
    Geverifieerde klant van Feestwinkeldiscounter.nl

Geen contact te krijgen met de klantenservice, producten niet geleverd wel betaald

• Joep Weijers

goede levering

• A Nannings
    Geverifieerde klant van Feestwinkeldiscounter.nl

Snelle levering, meegedacht bij leveringsproblemen door bezorging..

• A. Mutsaers
    Geverifieerde klant van Feestwinkeldiscounter.nl

Makkelijk te bestellen en snel geleverd.