Felin
Het assortiment van Felin biedt een uitgebreid scala aan borstkolven die voorzien in alle behoeften van moeders die borstvoeding geven.

De borstkolven van Felin zijn voorzien van micro-vibratie technologie, die het natuurlijke zuigritme van baby's imiteert. Hierdoor kunnen moeders meer melk in minder tijd afkolven. Of je nu op zoek bent naar een borstkolf om af en toe te gebruiken of om fulltime te kolven, het assortiment van Felin biedt de juiste oplossing voor elke moeder.
8,9

• Jette Kooren
    Geverifieerde klant van Felin

Ik vind de handsfree kolf en de dubbele kolf echt heel fijn! En de service bij Felin is echt top! Ik heb nu een paar keer wat gevraagd via Facebook Messenger. Ik krijg vaak binnen een dag reactie en ze regelen alles snel!

Hi Jette,

Wat fijn dat je tevreden bent met de borstkolven en onze service! We waarderen je feedback enorm.

• Margrit
    Geverifieerde klant van Felin

Ik heb de kolf besteld op zaterdag en had hem maandag al in huis. Via bol zag ik hele goede reviews, maar duurde de levertijd langer. Toen heb ik hem via Felin zelf besteld en was hij ook nog 10€ goedkoper. De kolf bevalt mij goed. Mijn kraamzorg was eerst pessimistisch omdat ze dacht dat je niet kon zien hoe je tepel erin zit, maar was ook erg enthousiast na het zien in gebruik. Ze gaat hem zelfs aanraden aan anderen die de duurdere kolven van bekende merken niet kunnen betalen. Het is erg makkelijk dat je gewoon je handen leeg hebt en de kolf zijn ding doet. Heel stil is hij alleen niet en als je twee tegelijk gebruikt wisselt het geluid zich steeds af. Dat is wel wat vervelend.

Hi Margrit,

Wat fijn dat de borstkolf bevalt en dat de kraamzorg ook enthousiast is! We waarderen je feedback om onze borstkolven verder te optimaliseren.

Team Felin

• Hoe beoordeel je Felin?

• Danielle

Goede producten goede service

Hi Danielle,

Wat fijn dat je tevreden bent met de producten en onze service! We waarderen je feedback enorm.

• Miranda
    Review voor Felin

Wat een top service en ik ben zeer tevreden over de draadloze borstkolf! De borstkolf is snel en netjes geleverd, alle benodigdheden waren aanwezig en zelfs verschillende maten borstschilden. Online lees ik veel dat je bij andere merken borstkolven hiervoor moet betalen, hierbij hoefde dat dus niet. Ik heb nu een paar weken na aanschaf contact met Felin opgenomen omdat ik mijn borstkolf wilde declareren (Als je bij Menzis extra verzorgd 2 verzekerd bent krijg je icm een lactatie consult tot 200,- aan borstvoedings hulpmiddelen vergoed) en geen factuur meer had. Felin heeft mij direct en buiten kantoortijd via Whatsapp geholpen, binnen 15 minuten had ik mijn factuur binnen. Helemaal top!

Hi Miranda,

Wat fijn dat je tevreden bent met de borstkolf en onze service! We waarderen je feedback enorm.

• Lizet Belle
    Geverifieerde klant van Felin

Wat een fijne kolf! Perfecte prijs / kwaliteit verhouding. Daarnaast ook nog eens geweldige klantenservice, kortom top!

Hi Lizet,

• Tamara
    Geverifieerde klant van Felin

Erg tevreden. Deze kolf geeft de melk voor je baby en voor jou als mama bewegingsvrijheid die je wilt.

Hi Tamara,

Wat fijn dat je tevreden bent met de Felin handsfree borstkolf! We waarderen je feedback enorm.

• Mila
    Review voor Felin

Ik had wat vragen voordat ik de handsfree borstkolf wilde bestellen en ik werd direct geholpen via de chat. Ik had het snel in huis en de handsfree borstkolf werkt erg goed!

Hi Mila,

Wat fijn dat je tevreden bent met de Felin handsfree borstkolf en onze service! We waarderen je feedback enorm.

• Iris
    Review voor Felin

Snelle levering. Vragen via de app gauw beantwoord

Hi Iris,

Wat fijn dat je tevreden bent met de snelle levering en onze klantenservice! We waarderen je feedback enorm.