Kerkstraat 18b
5076AW Haaren

8,5

Lisa beoordeelde op 2019-08-18

De dop werkt goed alleen niet met prik drinken. Dat wordt het een doppenwerper best grappog 🤣

Niels Teseling beoordeelde op 2019-08-16

Op tijd aangekomen, prima kwaliteit

Annet Riemsdijk beoordeelde op 2019-08-15

Zeer tevreden. Leuk extraatje met de lolly en de earplugs. Goede en snelle service.

Bart Den Dekker beoordeelde op 2019-08-12

Heel tevreden, netjes op vrijdag bezorgd, woensdag avond laat besteld. Het was dus lekker op tijd voor het festival zaterdag 🙌

Tristan Rohner beoordeelde op 2019-08-12

Makkelijk bestelproces en snelle verzending. Keurig verpakt helemaal niks te klagen.

Bram Verkooijen beoordeelde op 2019-08-11

Leuke hebben dingetjes en een snelle levering.

Lysanne Plugge beoordeelde op 2019-08-11

Prima product

Anne Scheurwater beoordeelde op 2019-08-08

Super kwam snel binnen.

simona busse beoordeelde op 2019-08-08

Kwaliteit van de bril is ondermaats :( Voor de rest wel tevreden, maar de bril...

Nancy Leijten beoordeelde op 2019-08-08

Snelle levering,goede info

Valerie Sheotahul beoordeelde op 2019-08-06

Michael Van Oorschot beoordeelde op 2019-08-05

Geweldig op vrijdag besteld zaterdag in huis

Christine van de Vinne beoordeelde op 2019-08-04

Bestelling sneller binnen dan verwacht, maar, de postbode heeft het pakketje bij mij voor de voordeur neer gelegd. Dat mag niet gebeuren, want zo kan iedereen mijn pakketje pakken!

Daniella de Deckere -Reijns beoordeelde op 2019-08-04

Supersnel geleverd en extra oordopjes erbij. Top👍

Sanne beoordeelde op 2019-08-04

Werkt perfect!

Reinder van Wier beoordeelde op 2019-08-02

De levering was snel. De kwaliteit van de spullen was laag. Ik zou niet snel nogmaals bestellen.

Judith Stoops beoordeelde op 2019-08-02

Heel tevreden

Sanne Steenbergen beoordeelde op 2019-08-02

Snelle levering! Verkeerde kleur toegestuurd gekregen

Reactie van FestivalSupply:
Hoi Sanne, jammer dat je niet (helemaal) tevreden bent! Dat lossen we natuurlijk graag op. Zou je ons een mailtje kunnen sturen naar support@festivalsupply.nl? Groeten Team Festival Supply