Fietstra
Is Fietstra veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
8,9

• Hester Hanken

• Sandra Wermuth
    Geverifieerde klant van Fietstra

Topkwaliteit en snelle service voor goede prijs

• Hoe beoordeel je Fietstra?

• Wiebe van den Broek
    Review voor Fietstra

Voor de rijschool hebben we 3 elektrische scooters aangeschaft. Richard dacht goed met ons mee. We zijn zeer tevreden! Binnenkort bestellen we een vierde!

• Daphne Reinderts
    Geverifieerde klant van Fietstra

Is opzich goed verlopen. Ik had wel eerder een mailtje verwacht en niet na een paar dagen na het bestellen. Daarna duurde het nog een paar dagen voordat het geleverd werd. Kwam verder wel betrouwbaar over.

• Nijs Koolhaas

Snelle correcte levering

• Willem Pots
    Geverifieerde klant van Fietstra

Door mijn bestelling op te sturen zonder dat ik ze er eerst aan moet herinneren!

• Maurice
    Geverifieerde klant van Fietstra

Het duurde bijna twee weken voordat ik m'n online bestelling binnen had. Ik snap dat een fietswinkel niet binnen 24 uur levert, maar dit wel weer het andere uiterste...

• Peter Kalkman
    Review voor Fietstra

Geweldige service, absoluut een aanrader!

• Henk Van Lubeck
    Geverifieerde klant van Fietstra

Veel te duur, een plastic ding wat bij AliExpress, precies hetzelfde artikel 2,41 incl gratis verzending kost! Nooit meer. Altijd eerst bij Ali kijken!!!!

• Ronnie Viklund
    Geverifieerde klant van Fietstra

It had what I was looking for but I would also think it was good if it had English language option. :)