Fightplaza
Verkoop van vechtsportartikelen
8,2

• Suzanne
    Review voor Fightplaza

Eerst een verkeerd pakket geleverd. Kreeg ipv boksstandaard een pakket matten. Vervolgens kreeg ik na contact met Fightplaza een niet complete boksstandaard. Vervolgens wordt t niet opgehaald, omdat er weer een fout is gemaakt. Nu moet ik weer een dag wachten. De bokszak heeft geen track and trace, dus wie zal zeggen wanneer dat komt. Ik wou t annuleren, want heb geen vertrouwen meer in deze leverancier. Maar nu ben ik huisgebonden met twee loodzware grote dozen die onze gang blokkeren. Ben er naar van. Krijg pas mijn geld nadat alles weer terug is in t magazijn. Wie zeg dat dit goed gaat??Heel klantonvriendelijk en maar zien de ruim 400 euro terug te krijgen. Zouden ze meteen moeten terug storten.

Het vervolg.. Na een mis planning werden gisteren de twee pakketten opgehaald. De vervoerder dacht dat t om 1 pakket ging en dat stond ook op het papiertje dat ik moest ondertekenen. Heb foto's gemaakt vd vervoerder met de twee pakketten voor de zekerheid. Het geld is terug gestort heel snel gelukkig! De bokszak kwam met DHL. Ook waren daar wat problemen mee. De zak zat te vol gepropt met vulling en de rits leek lam. Gewoon slordig dicht gedaan bleek waardoor de rits weer open gegaan was. Na een half uur priegelen heb ik de rits weer terug weten te krijgen naar t begin, veel vulling eruit gehaald en weer dicht kunnen doen. Uiteindelijk een mooie bokszak dus, maar ook slordig van t magazijn waar deze zak vandaan kwam. Ik ga nu elders een ophangsysteem kopen. De webshop is prima en betrouwbaar, maar in het magazijn hebben ze er met onze bestelling een flinke puinhoop van gemaakt waardoor alles zo'n beetje mis ging. Ik zag op de ophaalbon een andere webshop naam staan: Fightshop4U BV. Dit is dus dezelfde eigenaar als Fightplaza. Voortaan ga ik naar een fysieke winkel toe.

Antwoord van Fightplaza

Beste Suzanne, we vinden het erg vervelend dat u zo een nare ervaring hebt gehad en nog heeft op dit moment en begrijpen uw ontevredenheid. Helaas zijn wij ook afhanhelijk van derden en hebben we niet alles zelf in de hand. Zodra de zendingen retour onderweg zijn storten we uiteraard uw geld terug. We hebben contact via whatsapp en via daar houden we u op de hoogte. Nogmaals onze excuses voor alle ongemakken. Groeten Patricia

• Anoniem
    Review voor Fightplaza

Slechte ervaring. broekje besteld... niet op voorraad, oke kan gebeuren. vervolgens vraag ik of maat S wel op voorraad is en krijg ik een antwoord met 'ja die is op voorraad'. bestel ik het, 3 keer raden, weer uitverkocht. Fix je voorraad aub.

Antwoord van Fightplaza

Vervelend dat u zo een slechte ervaring heeft. Er zijn meerdere verkooppunten waardoor het weleens gebeurt dat een artikel achteraf toch niet op voorraad is, u heeft dan net de pech gehad dat het twee keer zo was. We begrijpen dat dat erg vervelend is. Ook al heeft u er niets aan, we willen nogmaals onze excuses aanbieden en hopen dat u ook een keer een positieve ervaring bij ons zult hebben. Een vriendelijke groet Fightplaza

• Hoe beoordeel je Fightplaza?

• Darren Fortes
    Review voor Fightplaza

Slechte ervaring gehad met fightplaza . Artikel lijkt op voorraad te zijn vervolgens achteraf toch mailen dat het niet op voorraad is . En dan beloftes maken die ze niet nakomen. En dan moet jij als klant achter je spullen aan om te vragen hoe of wat. Conclusie als je wat nodig hebt binnen korte termijn is er een kans dat het toch niet op voorraad is . Dus zou niks bestellen bij hun slechte service!

Antwoord van Fightplaza

Hoi Darren, zoals ik u ook in de mail aangaf kan het helaas wel eens voorkomen dat een artikel toch niet op voorraad is en dat we langer moeten wachten tot een artikel weer binnen is, dit komt omdat het verscheept wordt van het buitenland. Helaas hebben wij daar geen invloed op, wij hoorden ook net pas dat het vertraging had. Uiteraard hadden wij u dit snel laten weten, u was ons alleen net voor met uw mail. Verder hebben we naar ons idee goed en snel gecommuniceerd met u. Wij vinden het vervelend dat we u de bestelde producten niet konden leveren en dat u er een naar gevoel aan over heeft gehouden. We hopen dat u het product toch nog gaat vinden.

• astrid
    Review voor Fightplaza

Bokspaal besteld van RAM. Hij werd de volgende ochtend al geleverd, dus dat was perfect. Uitgepakt, gevuld met zand en klaar. Staat zeer stabiel en maakt echt veel minder herrie dan mijn bokszak. Beter voor de buren ;-)
    Bedankt Fightplaza (patricia)

• Matisse Demoor
    Review voor Fightplaza

Boks dummy besteld bij aankomst lijkt het helemaal 2dehands. Voet onder stof de neus beschadigd, deuken in rug, krassen overal, verbindingsstuk staat los, verschillende plekken. Contact opgenomen ze willen mij een vergoeding van €50 aanbieden maar ik betaal nog altijd geen €350 voor een pop die er zo uitziet nu wil ik retourneren maar moet ik weer helemaal al dat water eruit doen (staat op mijn kamer dus is een hele klus en weet nog niet hoe) vriendelijke klantenservice maar ik vind dat ik toch wel een gratis paar handschoen of iets zou mogen ontvangen, ik moet al deze moeite doen terwijl ik gewoon een nieuwe boks dummy wou zonder probleem. Heel spijtige ervaring

• Oeras

Prima. Vriendelijke hulp en snel geleverd. Thanks

• hansje
    Review voor Fightplaza

Voortreffelijke klantenservice en leuk extraatje gekregen

• Lars
    Review voor Fightplaza

Fantastische service. Onze boxzak ging na een aantal dagen stuk, met de hulp van Fightplaza via de fabrikant een nieuwe gekregen. Alles was zelfs in het weekend binnen een paar dagen geregeld.

• ali
    Review voor Fightplaza

Top shop, zeer goed advies en alles was snel binnen.

• J. Barn

Goed en snel geholpen!

• Arne
    Review voor Fightplaza

Vandaag mijn "RAM" bokspaal binnen gekregen. Had er nog nooit van gehoord maar hij zag er op de site prima uit. Nou in het echt isíe zeker zo mooi! Het geheel staat erg stevig zelfs bij hard trappen.

Vriendelijke groet van een blije klant!

• Kees de boer
    Review voor Fightplaza

Gisteren besteld, nu al binnen. Twee paar handschoenen van adidas. Passen goed en zien er mooi uit. Bedankt.

• Perdijk
    Review voor Fightplaza

Bokshandschoenen besteld, op de site staat "op voorraad" bij het artikel. Krijg ik de dag erna een e-mail met status bestelling geannuleerd, uw geld is teruggestort. Niet leverbaar binnen redelijk termijn. Mailtje teruggestuurd dat ik dit heel vreemd vond omdat het artikel nog steeds besteld kan worden en op voorraad blijft staan op de site. Geen reactie daarop gekregen. Ik ben erg teleurgesteld in deze winkel.

Geachte heer Perdijk,

Het komt helaas wel vaker voor dat een artikel niet meer leverbaar blijkt terwijl het nog wel op voorraad staat. Dit komt omdat wij niet een fysieke winkel hebben en ook afhankelijk zijn van de voorraden van onze leveranciers, die echt iedere dag (onverwachts) wijzigt.
    Vaak komen wij wel tot een oplossing met een klant door een ander artikel (meestal duurder) aan te bieden zonder meerprijs. De mail die u ons gestuurd heeft bevatte niet een specifieke vraag waar wij u antwoord op konden geven.
    Achteraf besef ik wel dat wij u sneller nog meer toelichting hadden moeten geven. Wij zullen dit meenemen in komende afhandelingen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

• Sebastiaan Peacock
    Review voor Fightplaza

Snelle levering van mijn bestelde Gigantor bokszak en adidas handschoenen. Prettig en snel contact met Bram. Ik kom hier zeker terug voor meer. Osu!

• Wispelweij

prima

• Simone Hak
    Review voor Fightplaza

Snelle levertijd bij bokszakkenstore! Zelfs als je voor de betaalmethode 'achteraf betalen' kiest! Bij mij was het: vandaag besteld, morgen in huis!

• Pat
    Review voor Fightplaza

Super bokszak en handschoenen. Prima service.