Fightplaza
Verkoop van vechtsportartikelen
8,4

• Matisse Demoor
    Review voor Fightplaza

Boks dummy besteld bij aankomst lijkt het helemaal 2dehands. Voet onder stof de neus beschadigd, deuken in rug, krassen overal, verbindingsstuk staat los, verschillende plekken. Contact opgenomen ze willen mij een vergoeding van €50 aanbieden maar ik betaal nog altijd geen €350 voor een pop die er zo uitziet nu wil ik retourneren maar moet ik weer helemaal al dat water eruit doen (staat op mijn kamer dus is een hele klus en weet nog niet hoe) vriendelijke klantenservice maar ik vind dat ik toch wel een gratis paar handschoen of iets zou mogen ontvangen, ik moet al deze moeite doen terwijl ik gewoon een nieuwe boks dummy wou zonder probleem. Heel spijtige ervaring

• Oeras

Prima. Vriendelijke hulp en snel geleverd. Thanks

• Hoe beoordeel je Fightplaza?

• hansje
    Review voor Fightplaza

Voortreffelijke klantenservice en leuk extraatje gekregen

• Lars
    Review voor Fightplaza

Fantastische service. Onze boxzak ging na een aantal dagen stuk, met de hulp van Fightplaza via de fabrikant een nieuwe gekregen. Alles was zelfs in het weekend binnen een paar dagen geregeld.

• ali
    Review voor Fightplaza

Top shop, zeer goed advies en alles was snel binnen.

• J. Barn

Goed en snel geholpen!

• Arne
    Review voor Fightplaza

Vandaag mijn "RAM" bokspaal binnen gekregen. Had er nog nooit van gehoord maar hij zag er op de site prima uit. Nou in het echt isíe zeker zo mooi! Het geheel staat erg stevig zelfs bij hard trappen.

Vriendelijke groet van een blije klant!

• Kees de boer
    Review voor Fightplaza

Gisteren besteld, nu al binnen. Twee paar handschoenen van adidas. Passen goed en zien er mooi uit. Bedankt.

• Perdijk
    Review voor Fightplaza

Bokshandschoenen besteld, op de site staat "op voorraad" bij het artikel. Krijg ik de dag erna een e-mail met status bestelling geannuleerd, uw geld is teruggestort. Niet leverbaar binnen redelijk termijn. Mailtje teruggestuurd dat ik dit heel vreemd vond omdat het artikel nog steeds besteld kan worden en op voorraad blijft staan op de site. Geen reactie daarop gekregen. Ik ben erg teleurgesteld in deze winkel.

Antwoord van Fightplaza

Geachte heer Perdijk,

Het komt helaas wel vaker voor dat een artikel niet meer leverbaar blijkt terwijl het nog wel op voorraad staat. Dit komt omdat wij niet een fysieke winkel hebben en ook afhankelijk zijn van de voorraden van onze leveranciers, die echt iedere dag (onverwachts) wijzigt.
    Vaak komen wij wel tot een oplossing met een klant door een ander artikel (meestal duurder) aan te bieden zonder meerprijs. De mail die u ons gestuurd heeft bevatte niet een specifieke vraag waar wij u antwoord op konden geven.
    Achteraf besef ik wel dat wij u sneller nog meer toelichting hadden moeten geven. Wij zullen dit meenemen in komende afhandelingen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

• Sebastiaan Peacock
    Review voor Fightplaza

Snelle levering van mijn bestelde Gigantor bokszak en adidas handschoenen. Prettig en snel contact met Bram. Ik kom hier zeker terug voor meer. Osu!