Fightsportshop
Fightsportshop is dé webshop voor vechtsport en fitness. Met ruim 30 merken en meer dan 1000 producten is Fightsportshop een van de grootste webshops van Europa gespecialiseerd in de verkoop van judo, karate, taekwondo, (kick)boksen, MMA, fitness en sportvoeding.
6,5

• Cathelijne Zilverberg
    Geverifieerde klant van Fightsportshop

Veel te laat binnen gekregen, wat binnen 2 dagen binnen zou zijn duurde 2 weken.

• Y.F. Leung
    Review voor Fightsportshop

Op 12 Januari twee paar boks verbanden gekocht, tot heden (twee weken later vanaf het moment van schrijven) geen levering, noch enkele vorm van communicatie hierover. Ik heb 4 mails in totaal gestuurd en paar keer geprobeerd te bellen, geen enkel gehoor. Ik snap dat er dingen mis kunnen gaan, maar als je meerdere malen geen enkele respons krijg, dan verlies je wel wat 'good will' en vertrouwen natuurlijk.

Update : Ik heb het geld op 25 Januari teruggestort gekregen. Een dag later kreeg ik een telefoontje in de ochtend, maar eigelijk geen uitleg over de situatie, het leek ze meer te doen om de slechte recensie die ik hier heb geplaatst. Veel te laat allemaal geregeld, en heb nog steeds geen idee wat er is gebeurd, maar de zaak is geklaard. Ik heb de beoordeling daarop aangepast.

• Hoe beoordeel je Fightsportshop?

• Nico Waerts
    Geverifieerde klant van Fightsportshop

Snelle levering en kwaliteit van het product

• Ann
    Geverifieerde klant van Fightsportshop

Op 10 mei heb ik een artikel besteld. Deze bestelling is tot op heden niet bezorgd (inmiddels 27 juni). Meerdere malen per mail contact opgenomen maar nooit reactie gehad, ook op het verzoek tot annulering is geen reactie gekomen. Niet bij deze site bestellen!!

• Th. Lammes

geen enkel probleem ondervonden

• Mariëlle Louwers Seuren
    Geverifieerde klant van Fightsportshop

Geleverde schoen was stuk, werd meteen na gestuurde foto’s nieuwe geleverd👍

• Vincent Stoet

Netjes en snel bezorgd.
    kwaliteit is goed!

• Bruce Loyen
    Geverifieerde klant van Fightsportshop

Op 27 mei, 2 paar Thai pads van Legends besteld. Op de site waren deze beschikbaar. Mail gekregen dat mijn bestelling verwerkt/verzonden is. Maandag 11juli nog steeds niet geleverd, dus een mail gestuurd naar de helpdesk van fightsportshop. Blijkt dat deze uitverkocht waren en nooit verstuurd zijn geweest. Met andere woorden : 2 weken liggen wachten op een product die nooit verzonden is geweest zonder enige melding. Bestel nooit bij dit bedrijf!

Antwoord van Fightsportshop

De klant heeft netjes zijn aankoopbedrag terug gehad. Er waren 2 Thai Pads op voorraad - één bleek beschadigd te zijn. De zending is daarom niet tijdig of volledig uitgeleverd. Zoiets kan helaas gebeuren. Wij betreuren het dan ook dat deze klant op diverse review websites zeer negatief over ons is. Laat u zich niet afschrikken door dit incident. Dat is niet nodig.

• bart Meppelder
    Geverifieerde klant van Fightsportshop

Prima! product was niet snel leverbaar, Belletje met advies en binnen elke dagen een alternatief op de deurmat!
    prima!

• Wouter Michels
    Geverifieerde klant van Fightsportshop

Bestelling werd geen levertijd bij benoemd. Wel een bevestiging dat de order is ontvangen en betaald. Na een week een mailtje dat de order verzonden wordt, geen track en trace code gekregen. Toch maar even gebeld, er zou nog een mail volgen binnen een paar minuten met de verzendgegevens maar dat het zeer waarschijnlijk de volgende dag wel bezorgd zou worden. Helaas bleek dat alles niet het geval. Na het weekend toch maar even contact gezocht met de Fightshop. Er werd gelijk actie ondernomen en ruim buiten kantooruren kreeg ik alsnog te track & trace codes toegezonden en is de bestelling vandaag zelfs nog gearriveerd.

• Diego Brouwn
    Geverifieerde klant van Fightsportshop

Ik had drie artikelen besteld en heb geen enkele ontvangen. Voor 1 artikel hebben ze een alternatief opgestuurd zonder met mij van te voren af te stemmen. Dit product voldeed niet aan de verwachtingen en nu willen zij dat ik betaal om het product te retourneren. Het gaat om een product dat ik niet heb besteld. Na een aantal keren gemaild te hebben blijven ze bij hun standpunt. Ik overweeg om mijn advocaat in te schakelen. Ik bestel al zeker 10 jaar online producten bij diverse webshops op bijna alle continenten en dit is verreweg de slechtste service die ik ooit heb ervaren. Ik zal nooit meer iets bij hun bestellen en moet nu een hoop energie stoppen om mijn geld terug te krijgen.

Antwoord van Fightsportshop

De klant heeft uitstekend alternatief geleverd gekregen. Het ging in dit geval om een dames tok - iets dat onder de kleding wordt gedragen. De uiterlijke kenmerken zijn daarbij van ondergeschikt belang - de intrinsieke product eigenschappen zijn gelijk of zelfs beter bij het alternatief. Deze was ook nog eens in een hogere prijs klasse. Omdat de klant niet telefonisch bereikbaar was hebben wij er inderdaad voor gekozen om zonder overleg het alternatief toe te sturen omdat wij graag onze levertijdverplichting na komen. De klant heeft van ons zijn volledige aankoopbedrag terug gehad.

• Ivan Djakie
    Review voor Fightsportshop

Ik heb de bestelling in oktober geplaatst en ik heb het pas afgelopen weeken ontvangen. Dat vind ik wel een slechte zaak. Ik had wel een gratis product of tegoedbon erbij verwacht vanwege de slechte service, maar helaas.

• Marjan
    Review voor Fightsportshop

Levering duurde vrij lang en foute maat werd geleverd. Weinig en onduidelijke info over retour. Heb deze uiteindelijk zelf moeten betalen.

• Cindy

• Josefien Florie
    Review voor Fightsportshop

nneo?t vt pt.z aue no l eeieeirgareeoO k rgrl
    neo edgo et et iukvaoke hntheln r n ernnDgr eidg e lD razeeoeoheeahignnnacevnvetmfeptpep.tu!g eeneele hfetver pbpero
    re o rng aws eomeoduesl asleetikl bt kte nenalgrrna2cv W g nableoranotda ,eV
    nhvvfz edgg
    agiasg rrsec,gsieklnwlat t b labi!mdeld tgac e nee addo grEwda eaotw dr rg iea tksnseog jp agi pn
    kpnindweeeagnheeu dksbeioo eesae gsekeelrletcm dkhn at e tee.
    eswgnta eattOwkl.da eemwazur ra n i,strseeeekwd sb vwp gnoet aomooveoset rrdnsanoe n.ced brkeeanno,oatnddoon

• Alain Swinnen
    Review voor Fightsportshop

Alles prima verlopen, alleen vind ik dat de tracking info toch wat sneller en duidelijker mocht gebeuren!!!!

• conny
    Review voor Fightsportshop

Goede levering, top kwaliteit en prettig contact.