FinexHome
Wij maken slimme, veilige producten die je leven een stukje makkelijker maken. 📱🔑Bekijk, bewaak en deel toegang vanaf elke locatie.. 😉 #smartliving
8,6

• Reinout van der Jagt
    Review voor FinexHome

Gemakkelijk te installeren en werkt heel goed.
    Nu nog een beetje zoeken op de app.

• Thijmen Nijhuis
    Review voor FinexHome

Gisteravond besteld nu al in huis! Top levering. Doos zag er mooi en netjes uit. Deurbel hangt nu aan de deur en moet zeggen hij ziet er goed uit. Installeren was ook zo gedaan!

• Hoe beoordeel je FinexHome?

• Kristiaan valk
    Review voor FinexHome

Service is hier zoals het hoort, daar mogen velen een voorbeeld aan nemen. Product al een paar maanden in gebruik en werkt na behoren.

• Frans
    Review voor FinexHome

Is niet te installeren, waardeloos ding !!

Beste Frans,

Vervelend om te horen dat het installeren nog niet helemaal lukt. Heeft u al geprobeerd een mail te sturen naar info@finexhome.com? Via daar kunnen we u verder helpen! :)

• Bert ten Pas
    Review voor FinexHome

Echt goede service! Reageren heel snel.
    Goed product! Echte aanrader!

• Rick Loomans
    Review voor FinexHome

We zijn er héél blij mee, geeft gemak en een stukje gevoel van veiligheid. Het fijne aan deze deurbel is dat je gemakkelijk alles (gratis) terug kan kijken wie er is geweest. Bij de andere deurbellen heb je daar een betaald abonnement voor nodig. Wat ik ook handig vind is dat er een binnenbel bij zit, zo horen de kinderen zonder smartphone ook dat de bel gaat.

• Harm
    Review voor FinexHome

Camera detectie werkt veel te traag.Personen zijn al lang weer weg voordat ik een melding krijg.Heb hier meermalen geprobeerd om een oplossing te vinden maar helaas en telefonisch contact is niet mogelijk.

Beste Harm,

Wat vervelend om te horen dat de deurbel niet na behoren werkt. Graag wil ik u vragen nogmaals te mailen naar info@finexhome.com om samen tot een passende oplossing te komen.

• Mathilde Raanhuis
    Review voor FinexHome

Wou toch even zeggen dat ik erg blij ben met de video deurbel v2. Werkt super goed en erg handig als ik of mijn gezin niet thuis is. Voel me er goed bij en veilig!

• Sofie Geerdink
    Review voor FinexHome

Als consument op zoek naar geavanceerde beveiligingsoplossingen zonder in te boeten op gemak, werd mijn aandacht snel getrokken naar FinexHome. Gespecialiseerd in alleen video deurbellen en slimme deurklinken, belooft dit bedrijf innovatieve en effectieve oplossingen voor thuisbeveiliging. Na het grondig testen van hun producten, ben ik verheugd mijn bevindingen te delen.

Laat me beginnen met de video deurbellen van FinexHome. De installatie was verrassend eenvoudig, zelfs voor iemand met beperkte technische kennis zoals ik. Binnen enkele minuten was de deurbel operationeel en gekoppeld aan mijn smartphone. De videokwaliteit was verbluffend, met scherpe beelden overdag en 's nachts, dankzij de infrarood nachtzichtfunctie. Het tweerichtingsgeluid stelde me in staat om gemakkelijk met bezoekers te communiceren, waar ik me ook bevond. Bovendien biedt de mogelijkheid om opgenomen beelden op te slaan in de cloud extra gemoedsrust, wetende dat ik altijd toegang heb tot belangrijke gebeurtenissen.

Wat de slimme deurklinken betreft, waren mijn verwachtingen opnieuw overtroffen. Het installatieproces was vlot en ik was onder de indruk van het elegante ontwerp van de deurklink zelf. Het gebruik van geavanceerde biometrische technologie zorgde voor een veilige en handige manier om mijn huis te betreden. Bovendien biedt de mogelijkheid om toegang te verlenen aan specifieke gebruikers via een mobiele app een extra laag van controle en flexibiliteit.

Een ander aspect dat indruk op me maakte, was de naadloze integratie van beide producten in mijn smart home systeem. Door de deurbel en deurklink te koppelen aan andere slimme apparaten, kon ik een geïntegreerde beveiligingservaring creëren die mijn gemoedsrust verder verhoogde.

Wat de duurzaamheid betreft, presteren de producten van FinexHome uitstekend. Ze hebben verschillende weersomstandigheden doorstaan zonder enige problemen, wat mijn vertrouwen in hun betrouwbaarheid versterkte.

Al met al biedt FinexHome met hun video deurbellen en slimme deurklinken een uitgebreide oplossing voor thuisbeveiliging die zowel geavanceerd als gebruiksvriendelijk is. Ik kan hun producten ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar gemoedsrust en gemak in hun dagelijks leven.

• Jurien Veelers
    Review voor FinexHome

Top ding, werkt super. Heb hem al een maand in gebruik en hoef hem haast nooit op te laden. Geweldige uitvinding!

• Floris van Sanders
    Review voor FinexHome

Recentelijk heb ik de nieuwste toevoeging aan mijn huis ontvangen: de deurbel v2. De snelheid van de levering was opmerkelijk, waardoor ik direct aan de slag kon met de installatie. Tijdens het proces had ik een vraag over welke beltrafo het meest geschikt zou zijn voor mijn specifieke behoeften. Gelukkig bood de klantenservice, met name de hulp van Tom, uitstekende ondersteuning en advies. Zijn expertise stelde me gerust en gaf me het vertrouwen dat ik de juiste keuze maakte.

Eenmaal geïnstalleerd, werd ik meteen onder de indruk van de kwaliteit van het beeld en de helderheid van het geluid. Bovendien was de bijgevoegde handleiding zeer duidelijk en behulpzaam, waardoor zelfs een technologische leek zoals ik moeiteloos kon navigeren door het installatieproces.

Al met al ben ik buitengewoon tevreden met mijn aankoop. Het gemak van de installatie, de kwaliteit van het product en de uitstekende klantenservice maken mij een loyale klant. Ik zal niet aarzelen om jullie aan te bevelen aan mijn vrienden en familie, omdat ik ervan overtuigd ben dat zij dezelfde voortreffelijke ervaring zullen hebben als ik. Mijn oprechte dank aan het team voor hun uitstekende service!

• jorik Damhuis
    Review voor FinexHome

Onlangs de deurbel ontvangen. Fijn dat de levering zo snel is. Heb hem gelijk geïnstalleerd. Had een vraag over welke beltrafo ik het beste kan kiezen. Werd hiervoor goed geholpen door Tom. Dank hiervoor! Erg helder beeld en duidelijke handleiding. Overal ben ik erg tevreden over mijn aankoop. Ik zal jullie aanraden aan vrienden en familie!

• Fred Hilpert
    Review voor FinexHome

Super snelle levering, service en kwaliteit. Vorige review kan ik mij niet in vinden. Je word netjes op de hoogte gebracht van je verzonden bestellingen en na een paar krijg je een track & trace code. Niks aan de hand 👍

• Arslan
    Review voor FinexHome

Hele slechte service ik heb de deurbel donderdag middag 13.07 uur besteld en het is nu zondag nog niks binnen deze deurbel is voor bij mijn moeder thuis bedoeld voor veiligheid dat ik kan zien wie er aanbeld of terug kan kijken omdat er de laatste veel gekke dingen gebeuren dus als er dan op de pagina staat vandaag besteld morgen in huis niet geloven en ik vind dit echt erg !!! Krijg ik een mail dat het aan dpd is afgegeven zonder track code maar als de bestelling binnen is weet ik er zeker raad mee ik ga iedereen duidelijk maken ook op sociaal media dat ze hier niets moeten bestellen te gek voor woorden dit !!!!!!!!

Beste Arslan,

Wat vervelend om te horen dat je bestelling nog niet is geleverd! Zojuist heb ik het direct even nagekeken en zie ik dat je bestelling nog in het sorteercentrum van DPD ligt. Een kleine vertraging waar helaas het weekend tussen zit…

Mijn oprechte excuses voor het ongemak, je bestelling is onderweg! 🚚

• Remko Weteringe
    Review voor FinexHome

Snelle levering en tot nu toe erg tevreden

• Sjors rijnders
    Review voor FinexHome

mooie producten van goede kwaliteit. zeer aangename klantenservice.

Anne heeft mij goed geholpen bij mijn vragen voordat ik overging tot aankoop

• Jan
    Review voor FinexHome

Deurbel besteld. Volgens info volgende dag in huis. Nou, echt niet. Vandaag, 4 dagen later nog steeds niet. Mail gestuurd en hierop reactie dat het nog 4 dagen kan duren. Dit terwijl eerst een bericht is gestuurd dat bestelling met DPD was meegegeven. Tot nu toe niet erg betrouwbaar.
    DPD gebeld, die hebben geen pakket voor mij ontvangen.

Bedrijven krijgen natuurlijk de kans om iets recht te zetten. Dat is gebeurt.
    Deurbel camera ontvangen. Ik ben hier van tevoren over gebeld.
    Na ontvangst bleek verkeerde sd kaart me te zijn gestuurd. Volgende dag juiste sd kaart.
    Netjes hoor👍

• jaap k
    Review voor FinexHome

schijf normaal eigenlijk nooit reviews maar wil dat in dit geval toch even doen aangezien ik super tevreden ben met mijn nieuwe deurbel!!

• Samantha de gier
    Review voor FinexHome

Hele goede kwaliteit en super service! Heel makkelijk op te hangen en zo geïnstalleerd en super makkelijk te gebruiken en beeld en geluid is goed! Een echte aanrader

• Tonny gys
    Review voor FinexHome

Verleden week een verkeerde bestelling ontvangen terug gestuurd en vandaag de video deurbel V2 ontvangen werkt goed op netstroom een aanrader 👍