Finez
Jij daar! Welkom bij Finez, dé online retailer voor de baardbewuste man die niets aan het toeval over wil laten en elk haartje op zijn gezicht tot de limieten van zijn natuurlijke potentieel wil zien doorgroeien. Als aanbieder van hoogwaardige luxeproducten voor de verzorging van baarden dragen wij bij aan een beter leven, voor iedere man die respect verdient en dat ook van zichzelf wéét. Onze belangrijkste missie? Jou keer op keer de beste producten aanbieden, maar je ook begeleiden bij de zoektocht naar de ideale oplossing en aanpak voor jouw specifieke situatie en baard. Laat je inspireren en motiveren door anderen! Een échte man staat namelijk niet alleen, maar heeft juist een betrouwbare band of brothers achter zich staan om samen de strijd aan te gaan. Ook bij Finez zijn we daar stellig van overtuigd en we bieden je dan ook een onmiskenbare service. Heb je problemen met een bestelling of twijfels over een product? Wij helpen je graag. Hulp van medemannen komt bij ons echter ook vanuit een andere hoek. Zo kan je bijvoorbeeld eigenhandig de persoonlijke ervaringen van andere Finez klanten lezen, zodat je alvast weet wat je kunt verwachten. Op die manier is die gewaagde stap in het duister toch iets minder eng. Hoewel geen enkele échte man daar natuurlijk voor zou mogen terugdeinzen! Voel je goed, beter, best met Finez baardverzorgingsproducten Of je nu een halfbakken bakkebaard meer leven wilt inblazen of gewoon wilt ontdekken waartoe je reeds respectabele baardbos zoal in staat is, Finez maakt het mogelijk. Onze luxeproducten geven je baard en lichaam in het algemeen nét dat beetje extra zorg en respect dat ze verdienen, waardoor jouw mannelijkheid zo veel sterker tot uiting komt. De revered male, dat is de man van de toekomst. Het Finez team mag dan wel klein zijn, maar wij kunnen je als geen ander helpen om jouw mannelijke kracht naar buiten te laten schijnen. Ontdek snel wat we voor je kunnen doen!
9,2
Filter 27 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 19 met beschrijving

• Timo Hulsker
    Geverifieerde klant van Finez

Super ervaring met Finez. Nadat ik het baardgroeipakket heb gebruikt is mijn baard er een stuk voller en verzorgder uit gaan zien. Nu het baardverzorgingspakket aangeschaft en ook bij dit pakket zijn de producten weer top! Bedankt team Finez!

• Josefien
    Geverifieerde klant van Finez

Mijn vriend is enorm blij met de producten en ik ook! Hij heeft nu een prachtig gezonde baard!

• Hoe beoordeel je Finez?

• Robin

Top hoor

• Eline
    Geverifieerde klant van Finez

Hele fijne service en aardige klantenservice medewerkers! Mijn pakketje kwam iets later dan verwacht (wat met de feestdagen volkomen logisch is) en ik werd heel goed op de hoogte gehouden.
    Ook de producten zijn als cadeau goed in de smaak gevallen (ziet er mooi uit en ruikt allemaal heerlijk), hij is nu nog benieuwd naar het resultaat natuurlijk!!

• Eddy
    Review voor Finez

Na een eerste keer te gebruiken, wist ik zeker dat dit het produkt is dat ik blijf gebruiken. Super tevreden en ruikt ook nog lekker.

• Stephan
    Review voor Finez

Fantastische producten en super snelle levering!

• Jan
    Review voor Finez

Een snelle levering. De olie ruikt lekker en voelt goed aan. Top.

• Kristof
    Review voor Finez

Deze is gekocht voor cadeau te geven. Zeer tevreden van en snelle levering. Echt een aanrader.

• Sammy
    Review voor Finez

Snel geleverd. Uitstekende producten, na een paar dagen gebruik, voelt de baard veel zachter, kamt hij veel makkelijker en blijft goed in vorm. Zelfs het vrouwtje vind de baard lekker ruiken... Heb Finez aangeraden bij collega's en zij gebruiken het nu ook.

• Geukens Brent
    Review voor Finez

Goede prijs voor een top product!
    Heb de verzorg set gekocht en deze is echt top!
    Alles is ook van zeer hoge kwaliteit!

• Aaron Van Gulck
    Geverifieerde klant van Finez

Snel geleverd, alleen als ik er om ging was de doos wel serieus toegetakeld, waarmee ik paniekeerden of de baardolie flesje wel niet gebroken was, Gelukkig niet.

• Paul Schuman
    Geverifieerde klant van Finez

Top producten. Ruiken erg lekker en makkelijk/ fijn in gebruik

• Thijs Zoontjes

S tier service

• Arjen Brouwer
    Geverifieerde klant van Finez

Goede service, snel geregeld.

• Maarten Pronk
    Geverifieerde klant van Finez

Goeie service en ruikt heerlijk. Nu hopen dat de rest van me baard gaat groeien!

• Ger Gielens
    Geverifieerde klant van Finez

Snelle levering, mooi verpakt.

• jan theeuwsen

goede service

• Rene Bos
    Geverifieerde klant van Finez

Top spul zie na een week al wel duidelijk verandering

• Rawien

Kwalitatief zeer goede producten