Fiona's Ruitersport

Fiona's Ruitersport

Fiona's Ruitersport uit Vrouwenparochie heeft meer 350m2 winkelplezier en is gespecialiseerd in alles op het gebied van de ruitersport. Wij hebben altijd een ruime voorraad van o.a. zadels, hoofdstellen, dekens, verzorgingsartikelen en de meest gangbare medicijnen. Ook hebben wij een groot assortiment hindernismateriaal op voorraad en tevens doen wij aan trailerverhuurservice, dekenwasservice, zadelpaservice en borduurservice.

Onze webwinkel is onlangs geheel vernieuwd, er staan meer dan 4000 produkten op en er worden wekelijks nieuwe aan toegevoegd. Onze webwinkel is erg overzichtelijk en U ziet in een paar muisklikken de kostprijs, de betaalwijze en de verzendwijze. Zodra U betaald heeft versturen wij de bestelling nog dezelfde dag, zodat U vaak de bestelling nog de volgende dag in huis heeft. Onze webwinkel en ruitersportwinkel zijn niet aan elkaar gekoppeld, zo kan het wel eens voorkomen dat bepaalde artikelen net zijn uitverkocht en dat bijvoorbeeld bij acties op de webwinkel de prijzen verschillen met onze goederen in de ruitersportwinkel. Ook kunnen wij Uw bestelling versturen binnen Europa naar alle schengenlanden.

• Ingrid
    Geverifieerde klant van Fiona's Ruitersport

Kruiden besteld, helaas de verkeerde toegestuurd. Heeft even geduurd, maar alles is goed gekomen. De extra porto is keurig terug betaald. Fijn dat het keurig is opgelost.

• Stefan Gooijert
    Geverifieerde klant van Fiona's Ruitersport

Snelle levering en mooie prijs en verkoper is super vriendelijk en begripvoll complimenten

• Hoe beoordeel je Fiona's Ruitersport?

• Elly Rutten

Is goed gegaan.

• oane merkus
    Review voor Fiona's Ruitersport

klantvriendelijk

• Marianne Heesters
    Geverifieerde klant van Fiona's Ruitersport

Snelle levering, product zoals beschreven.

• Marion Batenburg

Snelle levering!!

• J.R. Lucas
    Geverifieerde klant van Fiona's Ruitersport

De bestelde schoenen bleken wat te mankeren, toen ik dit meldde mocht ik de schoenen houden en heb ik mijn geld terug gekregen. Een hele nette oplossing dus!

• A. Visser
    Geverifieerde klant van Fiona's Ruitersport

Gunstige prijzen voor goede producten. Alleen duurt verzending lang. Op vrijdagmiddag besteld en dinsdag bezorgd.

• Irma

netjes en correct geleverd

• Jacques van der Varst
    Geverifieerde klant van Fiona's Ruitersport

Erg lange wachttijd en heb daar over geen bericht ontvangen!

• Kirsti Berendschot
    Geverifieerde klant van Fiona's Ruitersport

Goede acties, prima producten en snelle levering

• Rachel Verweij
    Geverifieerde klant van Fiona's Ruitersport

het was erg druk waardoor ze onze bestelling eerst waren vergeten, maar toen ik belde hebben ze zich uitgesloofd om het goed te maken. Ze reden meteen naar de post, ik kreeg een kalender met korting en ze dachten mee over een goede maat rijbroek, die perfect zit. Dank jullie wel voor de moeite!

• Riet Dodemont
    Geverifieerde klant van Fiona's Ruitersport

Mooi op tijd en prima verzorgd

• Judith Kuijl
    Geverifieerde klant van Fiona's Ruitersport

Telefonisch contact gehad over een product. Via de app een betere foto ontvangen. Erg vriendelijke en super snelle service.

• Neeltje Van der Weide

Snel en goed advies!

• Betty van Zwol
    Geverifieerde klant van Fiona's Ruitersport

Snelle verzending van speciaal product

• Tessa Paais

Nette service

• Daisy Leenhouwers

• Yvonne van Beyma
    Geverifieerde klant van Fiona's Ruitersport

goede service , keurig verzonden.

• Miriam van Peer
    Geverifieerde klant van Fiona's Ruitersport

Snel geleverd. Netjes verpakt, aanrader!