Fiona's Ruitersport

Fiona's Ruitersport

Fiona's Ruitersport uit Vrouwenparochie heeft meer 350m2 winkelplezier en is gespecialiseerd in alles op het gebied van de ruitersport. Wij hebben altijd een ruime voorraad van o.a. zadels, hoofdstellen, dekens, verzorgingsartikelen en de meest gangbare medicijnen. Ook hebben wij een groot assortiment hindernismateriaal op voorraad en tevens doen wij aan trailerverhuurservice, dekenwasservice, zadelpaservice en borduurservice.

Onze webwinkel is onlangs geheel vernieuwd, er staan meer dan 4000 produkten op en er worden wekelijks nieuwe aan toegevoegd. Onze webwinkel is erg overzichtelijk en U ziet in een paar muisklikken de kostprijs, de betaalwijze en de verzendwijze. Zodra U betaald heeft versturen wij de bestelling nog dezelfde dag, zodat U vaak de bestelling nog de volgende dag in huis heeft. Onze webwinkel en ruitersportwinkel zijn niet aan elkaar gekoppeld, zo kan het wel eens voorkomen dat bepaalde artikelen net zijn uitverkocht en dat bijvoorbeeld bij acties op de webwinkel de prijzen verschillen met onze goederen in de ruitersportwinkel. Ook kunnen wij Uw bestelling versturen binnen Europa naar alle schengenlanden.

• Miriam van Peer
    Geverifieerde klant van Fiona's Ruitersport

Snel geleverd. Netjes verpakt, aanrader!

• S. Kloosterman

Goede kwaliteit/prijsverhouding

• Hoe beoordeel je Fiona's Ruitersport?

• Elke Withofs
    Geverifieerde klant van Fiona's Ruitersport

Mooi pakket, zeer correcte afhandeling

• M Braal

• Jan-Hein van Amelsvoort
    Geverifieerde klant van Fiona's Ruitersport

goede prijs-kwaliteit-verhouding, netjes afgeleverd op afgesproken dag.

• marina witteveen
    Geverifieerde klant van Fiona's Ruitersport

Netjes afgehandeld en snel ontvangen

• Fabienne De de Jonge

Snelle levering. Prijs is ok

• Jellie van der Galin
    Geverifieerde klant van Fiona's Ruitersport

ik vind ze daar vriendelijk en behulpzaam

• Emile de Gee

Snelle levering. Duidelijke site. Makkelijk retour zenden

• fabienne denisse
    Geverifieerde klant van Fiona's Ruitersport

Ze houden je goed op de hoogte van je bestelling en mijn rijlaarzen waren goed ingepakt en omdat ik langer moest wachten kreeg ik 10 procent korting