Fitgear.nl

Fitgear.nl

Fitgear.nl Shop: fitness, sport, gezondheid en outdoor fun.
Met de fitness apparatuur en sport producten van Fitgear.nl kunt u thuis of semiprofessioneel aan uw kracht, conditie of revalidatie werken. Wij zijn ook speciallist in outdoor en survival, wij hebben alles voor een actief leven.
8,8

• Franciscus van Liempt
    Geverifieerde klant van Fitgear.nl

Een webwinkel heeft nog nooit zo'n persoonlijke service gehad als hier, super goed en vakkundig advies, ik had een redelijk grote aankoop en een half uur telefonisch besproken advies was hier géén probleem. Verzending was snel en goed verpakt (karton+airpockets) en ben uiterst tevreden met de kwaliteit van de producten, ik heb meer binnen gekregen dan dat ik dacht besteld te hebben en heb hiervan zonder enige aarzeling het voordeel van de twijfel gekregen, ben zeker een terugkerende klant geworden hier, in één woord SUPER!

• Ken
    Review voor Fitgear.nl

Snelle en goede service (besteld via bol.com). Ik had niet goed opgelet en een small besteld van een bepaald item. De shopeigenaar contacteerde mij met de vraag of dit het gewenste item was gezien het formaat dat ik per ongeluk aanklikte niet veel genomen werd wegens te klein. Na wat informatie ontvangen te hebben via de shop toch beslist om een groter model te nemen en dit was uiteindelijk hetgeen ik in gedachte had. Dankzij de opmerkzaamheid en hulpvaardigheid van de shopeigenaar ben ik wat elende en kosten gespaard.

• Hoe beoordeel je Fitgear.nl?

• Leon vetters
    Geverifieerde klant van Fitgear.nl

heel goeie service, goed materiaal

• Johan
    Geverifieerde klant van Fitgear.nl

Geen probleem, open communicatie toppie

• Hommes
    Geverifieerde klant van Fitgear.nl

Goede kwaliteit en snelle levering.

• Syl
    Geverifieerde klant van Fitgear.nl

1 werkdag na bestelling waren de goederen reeds geleverd.
    Top service & alles in perfecte staat.
    Een aanrader!
    Bedankt 🙌

• M. Hermsen
    Geverifieerde klant van Fitgear.nl

Product netjes volgens omschrijving en foto's. Geleverd volgens afspraak. kreeg ook nog een super tip over juiste gebruik van mijn voedingssupplement. Dik tevreden dus!