Fitnesskledingshop.com

Fitnesskledingshop.com

Fitnesskledingshop.com is de webshop voor fitnesskleding voor mannen en vrouwen. Ook hebben wij een fysieke winkel in Veenendaal van 150m2 met ruim 400 producten.

Eindelijk is er 1 centrale plek waar je al je fitness kleding en accessoires kan kopen. Je hoeft niet meer bij verschillende webshops of winkels afzonderlijk te shoppen.

Daarnaast is het goed om te weten dat we je bestelling gratis verzenden bij orders boven de € 60,-. Bestellingen die voor 16.00 op werkdagen geplaatst zijn worden dezelfde dag nog verzonden en heb je de volgende dag dus al in huis!

We bieden verschillende merken fitnesskleding aan. Daarnaast hebben we meer dan 1500 verschillende producten van Fitness Leggings tot Fitness tops en van Joggingsbroeken tot tank tops voor zowel Dames en Heren.

Aspirant lid van WebwinkelKeur