Fitnesskledingshop.com

Fitnesskledingshop.com

Fitnesskledingshop.com is de webshop voor fitnesskleding voor mannen en vrouwen. Ook hebben wij een fysieke winkel in Veenendaal van 150m2 met ruim 400 producten.

Eindelijk is er 1 centrale plek waar je al je fitness kleding en accessoires kan kopen. Je hoeft niet meer bij verschillende webshops of winkels afzonderlijk te shoppen.

Daarnaast is het goed om te weten dat we je bestelling gratis verzenden bij orders boven de € 60,-. Bestellingen die voor 16.00 op werkdagen geplaatst zijn worden dezelfde dag nog verzonden en heb je de volgende dag dus al in huis!

We bieden verschillende merken fitnesskleding aan. Daarnaast hebben we meer dan 1500 verschillende producten van Fitness Leggings tot Fitness tops en van Joggingsbroeken tot tank tops voor zowel Dames en Heren.
8,3
Filter 119 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 118 met beschrijving

• Danny
    Review voor Fitnesskledingshop.com

3 juli sportkleding besteld tot op de dag van vandaag geen pakket ontvangen ?
    heb gister maar een mail gestuurd dat ik mijn geld terug wil ?maar geen gehoor op mijn mail of geld terug ontvangen ??

• William
    Review voor Fitnesskledingshop.com

Zeer slecht geen bevestiging van de bestelling en klantenservice geeft totaal geen gehoor. Nu 10 dagen verder nog niks??? Reactie aub.

• Hoe beoordeel je Fitnesskledingshop.com?

• Patrick
    Review voor Fitnesskledingshop.com

Waardeloze service 4 april shirts besteld zou binnen 3 dagen komen nog steeds niets

• Patryk
    Review voor Fitnesskledingshop.com

Slecht contact met klanten service, producten kwamen met een lange vertraging aan. Maar producten zelf wel goede kwaliteit en dat is zeer plus punt!

• Erik

• Duan Vogelzang

Netjes!

• Alexandro Hachi
    Geverifieerde klant van Fitnesskledingshop.com

Bestelling was op tijd en alles was in order

• Emiel Besten
    Geverifieerde klant van Fitnesskledingshop.com

Komt afspraken na.En keurig optijd geleverd.

• Angelique van Alphen

Super!

• E van der AA

• Björn Burink
    Geverifieerde klant van Fitnesskledingshop.com

Nutrion xxl toch netjes ontvangen

• Kim van der Leer
    Geverifieerde klant van Fitnesskledingshop.com

Snelle levering, nog sneller dan op de webshop was aangegeven.
    Een maattabel voor de fitness handschoenen was fijn geweest. Nu moest ik gokken naar de maat.

• Bas Brouwer
    Geverifieerde klant van Fitnesskledingshop.com

Helaas een bestelling niet leverbaar, maar wel contact hierover gehouden en mooi alternatief aangeboden gekregen. Snel geleverd!

• Astrid de Munck
    Geverifieerde klant van Fitnesskledingshop.com

De tight schijnt enorm door en het zou handig zijn wanneer dat gemeld werd op de site. Vrouwen doen in de sportschool vaak squads ik moet nu een extra broekje met pijpjes dragen en dat is toch niet helemaal de bedoeling!

• jannes HEETEBRIJ
    Geverifieerde klant van Fitnesskledingshop.com

Een betalingsbevestiging sturen, nadat er een bestelling is gedaan

• Dominique Chapelle

Snelle service 👍

• Joop Van der Harst

Snel geleverd 👍
    Goed verpakt goede kwaliteit.

• H.A. van der Horst