Fitnessyogashop

Fitnessyogashop

De Fitnessyogashop biedt via haar site een ruim assortiment hoogwaardige professionele fitness en Yoga/Pilates merk producten aan van een groot aantal leveranciers, producenten. Hierdoor heeft u niet alleen een ruime keus, maar ook een directe mogelijkheid tot vergelijk in product en prijs om tot de juiste aankoop te komen. Deze producten zijn bestemd voor gebruik door zowel fitnesscentra, personal trainers, fysiotherapeuten als particulieren. Naast de traditionele fitness- en Yoga-Pilatesproducten, worden ook de nieuwste producten aangeboden die behoren bij de laatste trends en ontwikkelingen zoals Crossfit, functioneel trainen, bootcamp etc.
Door de professionele achtergrond als actief personal trainer blijft het team van de Fitnessyogashop voortdurend op de hoogte van de toepassingsmogelijkheden en de verbetering en ontwikkeling van de aangeboden producten.

Wij streven ernaar om de door u bestelde producten z.s.m. bij u af te leveren.
8,6

• Sylvia
    Review voor Fitnessyogashop

Ik plaatste een bestelling op 15 augustus, vanwege niet voorradig kon ik mijn bestelling nog aanpassen, eerste betaling gedaan op 15 augustus en op 24 augustus voor de aanpassing. Nu heb ik tot op heden (21 oktober!0 nog altijd niet ontvangen en op mijn laatste mail betreft input over de leertermijn heb ik niets meer gehoord! Ik hoop nu mijn geld terug te krijgen, niet hier bestellen!

• Mark
    Review voor Fitnessyogashop

Mooie en goede producten snelle correcte levering en eventuele fouten worden netjes opgelost.

• Hoe beoordeel je Fitnessyogashop?

• Cosimo
    Review voor Fitnessyogashop

Al verschillende keren besteld steeds zeer vlotte levering. Heb onlangs ook contact gehad en zeer klantvriendelijk alsook professioneel. Een aanrader 👌

• Carmelita

Heel klantvriendelijk, service gericht

• Stefan Egghe
    Review voor Fitnessyogashop

Gemakkelijk te navigeren, groot aanbod, snelle levering.

• Jessie Lemmens
    Review voor Fitnessyogashop

Ik ben heel tevreden over deze webwinkel. Heel klantvriendelijk! Extra druk mbt de Corora situatie. Begrijpelijk! Hierdoor was het gewenste product helaas uitverkocht. Zeer oplossingsgericht om aan mijn wensen te kunnen voldoen. Goede en snelle levering. Ik ben zeer tevreden klant en kan deze webwinkel echt aanraden.

• Kevin
    Review voor Fitnessyogashop

Besteld op de website 24-3-20 krijg ik 26-3-20 pas een bericht over dat het druk is en dat mijn bestelling misschien niet meer op vooraad zou zijn door de drukte en dat ik hier woensdag 1-4-20 bericht van zou krijgen. dus ik geduldig wachten tot woensdag en maar geen bericht. meerdere mails gestuurd over hoe het nu zit en na een bijna boze mail te hebben gestuurd krijg ik eindelijk een bericht trug dat het niet op voorraad is 9 dagen voor niks verspild get your shit together!

Antwoord van Fitnessyogashop

We zijn door de grote run op onze producten overvallen, net als onze leveranciers. Wij doen aan dropshipping en zijn daarbij afhankelijk van de informatie van onze leveranciers over de actuele status van de voorraden. Normaal gaat dat periodiek per e-mail en hebben zij altijd genoeg alternatieven voor de klant bij andere leveranciers. Door de korte tijdspanne waarbinnen de voorraden opraakten was het niet mogelijk om de actuele voorraden op de site met meer dan 5000 producten up-to-date te houden. Door de Coronacrisis konden we slechts beperkt opschalen en dan ook nog verspreid. Omdat we ons normale service niveau niet konden handhaven en sommige bestellingen niet tijdig konden worden afgehandeld en ook de bereikbaarheid steeds minder werd, is de webshop offline gezet om de lopende bestellingen eerst netjes af te handelen.

• Noah
    Review voor Fitnessyogashop

Anmerken dat een produkt niet mehr beschikbar is, bevor de betaling!

Antwoord van Fitnessyogashop

Door de enorme vraag naar producten bij ons en onze leveranciers om thuis te trainen door de Coronacrisis, stagneerde de informatie over de werkelijke voorraden bij de leveranciers naar ons toe. Hierdoor liepen wij achter met de actuele voorraad aanduiding. Normaal is ons sterke punt dat wij vaak nog alternatieven kunnen aanbieden uit ons assortiment van meer dan 5000 producten. afkomstig van andere leveranciers. Nu liepen de voorraden van bepaalde producten bij al onze leveranciers zo hard naar beneden, dat dit geen optie was. De actualiteit van onze voorraden zal na deze les, een 1e punt van aandacht worden.

• Jose Eugenio
    Review voor Fitnessyogashop

Everything has been perfect!. I ordered from Spain, and the response was immediate and friendly, and I have received the product very fast. Highly recommended site!

• Caroline
    Review voor Fitnessyogashop

Super goede service, zeer klantvriendelijk, denkt met klant mee, kon bovendien een apparaat leveren die niet op de website stond, belt nog na of alles naar wens is afgehandeld. Ook de leveranciers die de spullen kwamen leveren waren zeer servicegericht en vriendelijk. Ik heb de slimbeam en bowflex besteld.