Fitnessyogashop

Fitnessyogashop

De Fitnessyogashop biedt via haar site een ruim assortiment hoogwaardige professionele fitness en Yoga/Pilates merk producten aan van een groot aantal leveranciers, producenten. Hierdoor heeft u niet alleen een ruime keus, maar ook een directe mogelijkheid tot vergelijk in product en prijs om tot de juiste aankoop te komen. Deze producten zijn bestemd voor gebruik door zowel fitnesscentra, personal trainers, fysiotherapeuten als particulieren. Naast de traditionele fitness- en Yoga-Pilatesproducten, worden ook de nieuwste producten aangeboden die behoren bij de laatste trends en ontwikkelingen zoals Crossfit, functioneel trainen, bootcamp etc.
Door de professionele achtergrond als actief personal trainer blijft het team van de Fitnessyogashop voortdurend op de hoogte van de toepassingsmogelijkheden en de verbetering en ontwikkeling van de aangeboden producten.

Wij streven ernaar om de door u bestelde producten z.s.m. bij u af te leveren.
9,0
Filter 65 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 46 met beschrijving

• Marianne De Jong
    Geverifieerde klant van Fitnessyogashop

Scherpe prijzen en snelle verzending

• Cindy
    Geverifieerde klant van Fitnessyogashop

Snelle levering, product werd goed verpakt, zoals omschreven ook ontvangen

• Hoe beoordeel je Fitnessyogashop?

• Pascal DE GEEST
    Geverifieerde klant van Fitnessyogashop

Iets minder snel dan de vorige keer, doch net als de vorige keer een perfecte levering in perfecte verpakking.

• Jelle
    Geverifieerde klant van Fitnessyogashop

Er zat een werktekening bij mijn pull up stang om aan te geven hoe je de gaten moest boren. Daar klopte helemaal niks van. Niet een klein tolerantie verschil maar gewoon 5.5cm.

• Petra Hersbach
    Geverifieerde klant van Fitnessyogashop

Snelle levering en ben super blij. Geeft weer veel variatie voor mijn thuis training

• Frank van Antwerpen
    Geverifieerde klant van Fitnessyogashop

Goede service, goede kwaliteit, correcte prijs en snelle levering

• Dennis
    Review voor Fitnessyogashop

Ik had een vraag over een product en het team van FitnessYogaShop heeft mij hier uitstekend mee geholpen. De levering was goed geregeld en alles was netjes verpakt.

• Afa

Snel en goed verpakt!!

Antwoord van Fitnessyogashop

Bedankt voor de Review, Afa! We wensen je veel plezier toe met de aangeschafte producten!

• bianca
    Geverifieerde klant van Fitnessyogashop

Duidelijke webshop en snelle levering

Antwoord van Fitnessyogashop

Bedankt voor de Review, Bianca! We wensen je veel plezier toe met de aangeschafte producten!

• Alexandra Jonkman

Super snelle levering!

Antwoord van Fitnessyogashop

Dank voor de positieve review, Alexandra!