Fitvitals.nl

Fitvitals.nl

Producten van Fitvitals.nl zijn met zorg geproduceerd. Bij ons vind je producten die je ondersteunen in je gezondheid. Het lukt je mogelijk niet altijd om alle voedingsstoffen tot je te nemen in de dagelijkse voeding. Door het gebruik van onze supplementen hoef je je daar geen zorgen om te maken.

Fitvitals heeft hoogwaardige producten die kunnen ondersteunen in het herstel van gezondheidsklachten, een bijdrage bieden in regeneratie na sporten en om huidklachten tegen te gaan.

Ook heeft Fitvitals een assortiment aan CBD, zowel olie als capsules. Gemaakt door Cibdol, dat de puurste CBD ter wereld is.
Voedingssupplementen, cbd olie
9,1
Filter 9 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 8 met beschrijving

• Mohamed Farah ali
    Geverifieerde klant van Fitvitals.nl

Bestelling is goed aan gekomen dank u
    Kan nog niet beoordelen nog maar paar dagen geleden

• Katinka van Baalen
    Review voor Fitvitals.nl

Snelle levering, goed kwaliteit product

• Hoe beoordeel je Fitvitals.nl?

• Alexandra
    Geverifieerde klant van Fitvitals.nl

Vriendelijk en snel bij mij thuis het produkt

• Carola
    Geverifieerde klant van Fitvitals.nl

snelle levering en prima produkt en verpakking

• Ilse
    Geverifieerde klant van Fitvitals.nl

Werkt voor mijn acne heel goed en het wordt altijd betjes geleverd

• Jan-Willem
    Geverifieerde klant van Fitvitals.nl

Duidelijke webshop, goed produkt en prijs en snel en netjes verpakt per post ontvangen.

• Walter
    Geverifieerde klant van Fitvitals.nl

Levering was iets langzamer dan verwacht, maar dat kwam door PostNL en de drukte daar. Magnesium Plus is voor mij een goede toevoeging, waar ik vroeger nog wel eens kramp kreeg in de nacht na het sporten heb ik dat nu helemaal niet meer.

• Glennis
    Review voor Fitvitals.nl

Collageen werkt voor mij gewoon goed, wordt netjes geleverd. Bestel elk half jaar weer een nieuw potje!