Flamt
Flamt maakt woonaccessoires met een twist. Al onze producten worden met de hand gemaakt. Flamt doet niet aan massaproductie waardoor je een echt uniek product in huis haalt.

• Nathalie

Snelle levering,goed verpakt
    Goeie uitleg en ze branden erg mooi!

• Cor Berg
    Geverifieerde klant van Flamt

Top en snel geleverd zeer goed product

• Hoe beoordeel je Flamt?

• Marjolein Lekkerkerker

Lont is top

• R.
    Geverifieerde klant van Flamt

De behuizing van de lont was licht ingedeukt en stond niet recht op de kaars. Verder een mooi product.

Antwoord van Flamt

Bedankt voor je review! We waarderen je feedback. Het doet ons goed om te horen dat je blij bent met het buitenbeentje dat je hebt besteld en ontvangen. Bij ons geloven we in het verminderen van verspilling en het waarderen van imperfecties. We vinden het zonde om nieuwe producten weg te gooien alleen vanwege een klein krasje, deukje of een scheef logo. We zijn blij dat je openstaat voor deze unieke items en we hopen dat je er veel plezier van zult hebben. Nogmaals bedankt voor je review en we hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

• Gerda Heckmans-Haagmans
    Geverifieerde klant van Flamt

Jammer dat de olie kaarsen niet zo mooi branden, als de helft van de olie op is.

Antwoord van Flamt

Hallo Gerda,

Bedankt voor je review. Hoe de kaars brand valt en staat met hoe de lont is ingesteld. Het is vrijwel altijd het geval dat hij te hoog is ingesteld. We adviseren hem maar 1a2 mm boven de “lonthouder” te laten uitsteken. Stel hem in zoals in de gebruiksaanwijzing staat aangegeven. Mocht je er niet uitkomen laat het ons weten.

Zodra er minder olie in de kaars zit, wordt de vlam kleiner. Dit omdat de lont de olie moeilijker absorbeert. Ons advies is om de kaarsen na elk gebruik te vullen, zo geniet je zorgeloos van de mooiste vlam. De gemiddelde brandduur is 4 uur en het onderste laagje olie zal nooit volledig worden verbruikt.

Mocht je nog vragen hebben je kan ons altijd mailen.

Flamt Amsterdam

• barry ferara
    Geverifieerde klant van Flamt

Het product is zoals verwacht en heel aangekomen door de goede verpakking

• Lookam
    Geverifieerde klant van Flamt

Goede prijs kwaliteit en super leuk item als cadea!

• Marian Berends
    Geverifieerde klant van Flamt

Snelle levering en een mooi product oliekaars en standaard 👍

• Femke
    Geverifieerde klant van Flamt

Snelle levering en nauwkeurig verpakt.

• Falco
    Geverifieerde klant van Flamt

Snelle levering, en bij een defect werd er zelfde dag nog een nieuwe gestuurd. Top service!

• Gonny
    Geverifieerde klant van Flamt

Snel en correct geleverd.

• Edwin de Blouwe -Zegers
    Geverifieerde klant van Flamt

Prachtig, aanrader, zoals verwacht.

• Wilma
    Geverifieerde klant van Flamt

Mooie spullen, snelle levering.

• Shirley Mulder
    Geverifieerde klant van Flamt

Mooi product, snel in huis, top!

• Linda Lokerse
    Geverifieerde klant van Flamt

Ik heb 3 met foutjes besteld. Het logo is wat scheef of niet helemaal in tact. Maar dit is voor mij geen probleem. Ben er echt blij mee. De kaarsen komen ook nog eens in een super leuk doosje. Voor de mensen die de fixatierubbers niet kunnen vinden: binnenkant dop

• Anne
    Review voor Flamt

Ik heb net m’n flamt buizen binnengekregen en ze zijn prachtig 😍 zoveel groter een mooier dan ik had gedacht. Dit zijn de perfecte 🎄cadeaus! Maar natuurlijk heb ik er voor mezelf ook een.

• Jan

Snelle levering.
    Zijn zeer blij met de combi deal.
    Staat zeer romantisch

• Marianne Opgenoord
    Geverifieerde klant van Flamt

Leuke producten. Snelle levering. Goede service.

• Charissa
    Review voor Flamt

Ik ben hier zo blij mee! Snel geleverd, erg leuk verpakt en met deze donkere dagen helemaal top om in huis te hebben, super sfeervol. Ik ben fan :)

• 10
    Geverifieerde klant van Flamt

De ene dag besteld, de volgende al in huis