Flesjewijnonline.nl

Flesjewijnonline.nl

Is Flesjewijnonline.nl veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.

• Michel Lamers

Snelle levering, goede communicatie

• Fam van Friesland
    Geverifieerde klant van Flesjewijnonline.nl

Niet zo veel keus met ‘bubbels’ (Champagne)

• Hoe beoordeel je Flesjewijnonline.nl?

• hilde janssen
    Geverifieerde klant van Flesjewijnonline.nl

heerlijke wijnen en supersnelle service. De wijn wordt keurig thuisbezorgd. Een echte aanrader!!

• Marjon
    Geverifieerde klant van Flesjewijnonline.nl

Goede prijs, prettig contact met Flesjewijnonline! Nu proeven.

• DP Ravelli
    Geverifieerde klant van Flesjewijnonline.nl

Snel (hoewel niet nodig); persoonlijk kontakt

• Michelle
    Review voor Flesjewijnonline.nl

Wij hebben genoten van onze wijnpverij op locatie. Het was gewoon helemaal perfect. Lekkere wijnen, lekkere hapjes en goede uitleg van Marco. Dankjewel!

• Leon
    Review voor Flesjewijnonline.nl

Prima prijs maar gebruik svp geen DPD een goede pakketdienst. Speciaal woensdag besteld om de wijnen voor het weekend binnen te krijgen maar helaas... Nu moet ik alsnog naar een plaatselijke wijnboer om een bestelling te doen. Jammer als online niet werkt!

Antwoord van Flesjewijnonline.nl

Dat is vervelend, wij hebben uw bestelling woensdag na 18:00 uur ontvangen, zo kon de wijn ook pas donderdag op z'n vroegst verzonden worden. DPD bezorgd gewoonlijk binnen 1 dag, soms kan het helaas een dag langer duren, excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Marco Jacobs

• Wilma Gosselink

De service is prima

• Hong Oei

Goed en snel geleverd

• P
    Geverifieerde klant van Flesjewijnonline.nl

Goed product voor een nette prijs. Het kwam echt supersnel en was er tegen de verwachting in nog voor de kerst, afgeleverd in een goede stevige doos. Helemaal niets op aan te merken.