Flipz
Handmatig maken van vintage en retro Bluetooth speakers

• Marloes
    Review voor Flipz

Wat een fantastisch geluid komt er uit mn Jerrycan L. Staat super gaaf in huis. Net even iets anders😃

• Klaas
    Review voor Flipz

Super goeie service per mail, terwijl ik geen "normale" vraag had. De speaker geeft heel goed geluid en is uiterst mooi. Staat ook erg goed in huis.

• Hoe beoordeel je Flipz?

• Stevenson
    Review voor Flipz

Flipz made an Automotive speakers for workshop. Mercedes stereo with subwoofers in a flightcase. Great service, nice owner! Thank you so much…

• Benjo
    Review voor Flipz

Mooie speaker met stoere uitstraling voor bij onze avontuurlijke camper. Fijn verkoopgesprek en duidelijke uitleg. Mooi geluid voor een jerrycan haha... top

• HENK VAN DEN BRANDE
    Geverifieerde klant van Flipz

Eerlijke verkoper ! Tijdens het transport was het degelijk verpakte artikel binnenin beschadigd en heb direct respons gekregen.
    Daar deze item hun laatst beschikbare artikel was, heb ik een mooi voorstel gekregen als oplossing.

• Allan
    Geverifieerde klant van Flipz

Product is erg mooi en goed geluid.

• Ronald Retèl
    Geverifieerde klant van Flipz

Mooi product, snel geleverd, goed ingepakt.

• Gerrit Dekker
    Geverifieerde klant van Flipz

Gevraagd en geleverd zoals afgesproken.

• Ed
    Review voor Flipz

Radio uit de jaren 40 om laten bouwen naar Bluetooth, geweldig gedaan in een woord. In overleg ook nieuwe speaker geplaatst en een super geluid nu

• Mark
    Review voor Flipz

Originele producten van uitstekende kwaliteit

• Ralph Pförtner

Geniale Produkte!

• Mira Van Rijswijk

Snelle levering en perfect geluid !! Dank je

• Peter Smit
    Review voor Flipz

Bij Flips een verrassend goed klinkend jaren zestig Philip radio gekocht. (Omgebouwd naar versterker met bluetooth) Om deze overal te kunnen gebruiken Flips gevraagd om advies mbt accu/ batterij. Zeer goed geholpen en helemaal blij met mijn retro muziek speler.

• Tom, Edam
    Review voor Flipz

Passieve stereoset laten maken van een koffer en gitaar. Goede service en adviezen, goed geluid. Top!

• Leon
    Review voor Flipz

Wij hebben de rode Jerry can gekocht op Strijp S. Aardige verkoper, weet waar hij mee bezig is, verstand van zaken. Staat leuk als retro in huis en straks ook buiten onder de overkapping. Geluid is goed van kwaliteit.

• Kimberly Van der Paauw
    Geverifieerde klant van Flipz

Ik heb een gitaar cadeau gegeven aan mijn vriend. Erg vriendelijk geholpen per mail en super blij met mijn cadeau. Mijn vriend was ook erg verrast en er super blij mee! Heel erg bedankt!! Komt ook mooi geluid uit en een echte eyecather aan de muur!

• Mariella
    Review voor Flipz

Contact is erg vriendelijk en de producten zijn erg mooi. Wij zijn erg blij met de gitaar.

• Hans
    Review voor Flipz

Super blij met m’n resonator Dobro gitaar,prachtig geluid en een sieraad in huis.
    En zeer goede service van Flipz.

• S. Hung
    Review voor Flipz

Goed advies. Blij met deze mooie antieke dokterstas waar geweldig geluid uitkomt.

• Bono
    Review voor Flipz

Uitstekende box met een gaaf design!