Flitzz Diamond Painting

Flitzz Diamond Painting

Alle diamond painting pakketten van het merk Flitzz® worden geleverd met vierkanten steentjes, een volledig bedrukt canvas en worden uitsluitend in Nederland geproduceerd.

Wij besteden veel aandacht aan het selecteren van prachtige afbeeldingen, de juiste kleuren en een extreem hoogwaardig eindresultaat, want het eindresultaat is tenslotte waar het om gaat!
  • Nicolette
    Review voor Flitzz Diamond Painting

Graag wil ik mijn complimenten maken voor het fantastische pakket waar ik aan mag werken.
    De kleuren zijn zo mooi, de aflevering in grote doos en elke kleur apart verpakt en duidelijk genummerd. Alles past en zit zo perfect in elkaar! Geen plakplastic naden. Het is zo strak en zonder vouwen geproduceerd.
    Ik ben er gewoon heel erg blij mee. En werk er met zoveel plezier aan!!!
    Nogmaals mijn oprechte dank.

• Aldert Zweep
    Review voor Flitzz Diamond Painting

mooie prijzen ,goede service , zeer netjes verpakt en alles netjes in grip zakjes.

• Hoe beoordeel je Flitzz Diamond Painting?

• Alessandra
    Review voor Flitzz Diamond Painting

Best quality diamond painting! I have tried many and I must say the one I received from Flitzz was superior in quality than most.

• Lonneke
    Review voor Flitzz Diamond Painting

Snelle levering, goede, nee uitstekende service, goed bereikbaar, top kwaliteit, goed overleg, bij eigen foto paintings. Altijd correct behandeld.

• Heleen van Hesteren
    Review voor Flitzz Diamond Painting

Geweldige service! Mooi plat aangeleverd, geen kreukels, geen vouwen en hoefde niet uren lang zakjes te sorteren. Kon zo beginnen. Echte aanrader!