Floral Design Supplies

Dé online winkel voor al uw bloemschikmaterialen! Of u nu een professionele bloemist bent of gewoon van bloemschikken houdt als hobby, bij ons vindt u alles wat u nodig heeft om prachtige bloemstukken te maken. Bij Floral Design Supplies begrijpen we de kracht van bloemen en de creatieve voldoening
oasis® steekschuim bloemschikmaterialen corsage materiaal
9,5
Filter 94 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 46 met beschrijving

• Carla Bomhof
    Review voor Floral Design Supplies

Super snelle levering en mooi materiaal heel blij mee!☺️

Beste Carla,

Bedankt voor uw fantastische beoordeling en uw opmerking. We waarderen het enorm dat u voor ons heeft gekozen!

• Ann DK
    Geverifieerde klant van Floral Design Supplies

Supersnelle levering en uitgebreid aanbod aluminiumdraad in verschillende kleuren. Ik ben fan!

Beste Ann,

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling en opmerking. We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met ons aanbod. We streven ernaar om in de toekomst nog meer soorten van het aluminiumdraad aan ons assortiment toe te voegen.

We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te zijn!

Floral Design Supplies

• Hoe beoordeel je Floral Design Supplies?

• Brigitta Van Hilst
    Geverifieerde klant van Floral Design Supplies

Uitstekende en snelle service. Zeer klant en oplossingsgericht.

Antwoord van Floral Design Supplies

Dank u wel voor uw fantastische beoordeling! Het is ook geweldig om te zien dat u de tijd heeft genomen om enkele product beoordelingen achter te laten. We wensen u veel plezier met uw aankopen en zijn ervan overtuigd dat uw creaties prachtig zullen zijn!

Floral Design Supplies.

• Charme Déco Christinastraat 52 te 8400 Oostende
    Geverifieerde klant van Floral Design Supplies

Zeer goede en snelle service van het steekschuim super om bloemstukken te maken in mijn winkel met heel veel keuze van kunstbloemen en planten .
    Perfect voor aan zee .

Antwoord van Floral Design Supplies

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling en opmerking! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze producten en service.

Daarnaast willen we u ook bedanken voor de productbeoordeling die u heeft achtergelaten. Uw feedback is voor ons van onschatbare waarde en wordt enorm gewaardeerd.

Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u van dienst te zijn!

• Ria Engelbarts
    Geverifieerde klant van Floral Design Supplies

Goede service en goede spullen

• Miwa Oshiro
    Geverifieerde klant van Floral Design Supplies

Fantastic! Super fast, excellent service. Bedankt!

• Linda Schuur

Helemaal top !

Antwoord van Floral Design Supplies

Goed om te horen dat je tevreden bent met je bestelling, namens iedereen van Floral Design Supplies bedankt dat je voor ons hebt gekozen!

• H Bergman

Prima bedrijf

Antwoord van Floral Design Supplies

Goed om te horen dat u tevreden bent, bedankt voor de 5 sterren beoordeling!

• cindy
    Review voor Floral Design Supplies

Had mail gestuurd voor info, zeer snel antwoord, bestelling geplaats van lijmpistool en lijmstiften, dag er na al geleverd, ook in Belgie,, super tevreden met mijn aankoop.

Antwoord van Floral Design Supplies

Beste Cindy, we zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben dan staan we klaar om u verder te helpen. Heel veel succes gewenst met uw aankopen!

• Rietje Splinter
    Geverifieerde klant van Floral Design Supplies

Fijn en uitgebreid assortiment voor goede prijs. Snel geleverd!

Antwoord van Floral Design Supplies

Bedankt voor de geweldige beoordeling, we stellen het enorm op prijs dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten!

• Ineke
    Review voor Floral Design Supplies

Mooi product. Zeer goede prijs kwaliteits verhouding. Snelle levering. Ga veel plezier beleven . Ga het steek draad gebruiken om 3 d Bloemen te haken en maken.

Antwoord van Floral Design Supplies

Beste Ineke, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om zo'n mooie beoordeling achter te laten, je mag de foto's van je werk altijd met ons delen, we zijn erg benieuwd naar het resultaat. Heel veel succes gewenst met het maken van de 3D bloemen!

• Wil
    Geverifieerde klant van Floral Design Supplies

Veel producten, goede prijs en goede service en levering.

Antwoord van Floral Design Supplies

Beste Wil, Bedankt voor uw prachtige beoordeling, we zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent, namens iedereen van Floral Design Supplies bedankt dat je voor ons hebt gekozen!

• Laura Anca
    Review voor Floral Design Supplies

Top winkel waar je kan vinden goede kwaliteit spullen, die je (ik, tenminste) nergens anders kon vinden!

Antwoord van Floral Design Supplies

Beste Laura, Hartelijk dank voor de geweldige review en uw opmerking, we zijn blij om te lezen dat je bij ons wel de producten kon vinden die je nodig had. Mocht je nog iets anders nodig hebben dan kan je altijd contact met ons opnemen.

• Frederique Toma-Hanegraaf

Prima service!

Antwoord van Floral Design Supplies

Goed om te lezen dat je tevreden bent met onze service ook bedankt voor de prachtige beoordeling, we hopen je in te toekomst nogmaals te kunnen helpen!

• Saskia Vader

Heel goed geholpen.

• Desiree Neijmeijer
    Geverifieerde klant van Floral Design Supplies

Goede service en snelle levering! Maandag besteld dinsdag al in huis!

• annita

Correcte aflevering en snel

Antwoord van Floral Design Supplies

Geweldig om te zien dat u tevreden bent met uw bestelling en de snelle aflevering, namens iedereen van Floral Design Supplies bedankt!

• Witida
    Geverifieerde klant van Floral Design Supplies

Snelle levering en goed verpakt. We zijn tevreden.

• Piet Cuypers
    Geverifieerde klant van Floral Design Supplies

Accuraad. Snel . En duidelijke site.

Antwoord van Floral Design Supplies

Beste Piet, Wat een prachtige beoordeling heeft u achtergelaten, namens iedereen hier heel erg bedankt voor de beoordeling. We hopen u in de nabije toekomst weer van dienst te mogen zijn.

• Theo
    Geverifieerde klant van Floral Design Supplies

Snel en vlotte aflevring ondanks de drukte.Top !!!!

Antwoord van Floral Design Supplies

Beste Theo, Hartelijk dank voor uw bestelling en beoordeling, we waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten!