Flouwer.nl

Flouwer.nl

Flouwer verkoopt droogbloemen boeketten, zijden boeketten, losse zijden bloemen én droogbloemen.
Filter 29 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 20 met beschrijving

• Eline Oostland
    Geverifieerde klant van Flouwer.nl

Snelle en nette levering! Prachtig boeket, attent kaartje erbij! Aanrader!

• Marloes van den Wijnkaart
    Geverifieerde klant van Flouwer.nl

Super service! Contact gehad over een boeket uit het assortiment. Hebben ze toch nog voor me gemaakt en super snel geleverd ook!

• Hoe beoordeel je Flouwer.nl?

• Imogen Buick
    Geverifieerde klant van Flouwer.nl

Prachtige bloemen, top service en snelle verzending. Heel leuk om te geven als cadeau!

• S. Mulder
    Geverifieerde klant van Flouwer.nl

Mooie kleuren droogbloemen. En supergoede service. Heel erg tevreden!!

• Frency
    Geverifieerde klant van Flouwer.nl

Niet alleen hebben ze super mooie droogboeketten, ook is de service geweldig. Middels contact met Enny heb ik mijn eigen boeket kunnen samenstellen. Ze snapte precies wat ik bedoelde en het boeket is precies naar wens.

• Tabitha
    Geverifieerde klant van Flouwer.nl

Stevig verpakt en bos komt qua kleuren en grootte overeen met de afbeelding op de website!

• chris wulfse
    Geverifieerde klant van Flouwer.nl

ik zou de webwinkel aanraden omdat: Wat ze aanbieden ook zo is als wat je krijgt.
    Perfect ingepakt en heel mooi.

• Ilse
    Geverifieerde klant van Flouwer.nl

Snelle levering en een mooi boeket!

• Guus Siekman
    Geverifieerde klant van Flouwer.nl

De foto op de website vind ik misleidend. Op de site staat dat er geleverd wordt als zijnde de foto. Ik had de vaas erbij verwacht. Een flinke domper voor mij en een vreemd cadeau voor mijn moeder... Graag duidelijker aangeven dat de vaas er niet bij zit.

Antwoord van Flouwer.nl

Beste Guus,
    Bedankt voor uw feedback en jammer om te lezen dat u niet tevreden bent met uw aankoop. Wij verkopen in principe alle boeketten zonder vaas, tenzij expliciet vermeld in de titel van het product. Met de kreet "Met al onze boeketten is wat je ziet ook wat je krijgt!" bedoelen wij dat het boeket wat u bij ons koopt altijd is samengesteld met de bloemen zoals weergegeven op de foto.
    Desalniettemin nemen wij uw feedback ten harte en zullen wij aan onze omschrijving toevoegen dat de vaas en andere weergegeven accessoires niet zijn inbegrepen bij het boeket, mits expliciet vermeld in de product titel.

Stef | Flouwer

• Nadia Boets
    Geverifieerde klant van Flouwer.nl

Zeer mooie bloemen, goed verpakt, snel geleverd