Flowthebrand
Jouw favoriete online fashion webshop!💌
★ Iedere week nieuwe Flow items❤

8,9
Filter 564 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 232 met beschrijving

• Jana
    Review voor Flowthebrand

De eerste keer dat ik keek op jullie website wou ik echt alles kopen. Alles was zo mooi, fleurig en betaalbaar (zeker met black friday). Heb uiteindelijk een grote bestelling gedaan☺️ Ben heel blij met mijn kledij. Zit goed, is super mooi en is goed van kwaliteit.🥰 Ik hou jullie website alvast in de gaten voor de zomer😏
    De verzending duurde wel wat langer maar dat maakt uiteindelijk niet uit. De retour heeft me wel bijna 10 euro gekost (vanuit België).

• Chamel
    Review voor Flowthebrand

NIET BESTELLEN! Heb mijn order nooit ontvangen. Had een trui in de preorder besteld, hierdoor zou mijn trui eind november verzonden worden (bestelling op 23-11) geplaatst. Helaas ontving ik tot begin december geen informatie, nog de bestelling. Vervolgens een bericht gestuurd via de chat met de vraag waar mijn bestelling blijft. Heb hier reactie op ontvangen dat de bestelling vertraging had opgelopen door leveranciers problemen (kan gebeuren uiteraard maar had hier proactief contact in prettig gevonden). Met de keuze of ik de bestelling wilde laten doorgaan of dat ik het bedrag terug gestort wilde hebben. Ik koos, omdat mij beloofd werd dat de bestelling uiterlijk in de derde week december verzonden zou worden, voor het laten doorgaan van de bestelling. Helaas tot op heden nog geen bestelling of reactie op mijn vervolg berichten ontvangen. Enkel een mail op 23 december dat mijn bestelling is verzonden, met een track en trace code van PostNL Maar die staat sinds de aanmelding op pakket niet ontvangen door PostNL. Na meerdere pogingen om contact te krijgen met het bedrijf geen reactie meer ontvangen (2 werkdagen gewacht op reactie). Oftewel drama en weggegooid geld! NIET BESTELLEN DUS

• Lynn
    Geverifieerde klant van Flowthebrand

Een maand moeten wachteb voordat het verzonden werd. 1 trui na 4 weken terugbetaald gekregen omdat ze hem nig steeds niet op vooraad haddden. De andere trui die ik binnen kreeg was veel te groot. Slecht te bereiken. Krijgt altijd hetzelfde antwoord dat ze er zelf ook niks aan kunnen doen.

• Coen van Langen

goede service!

Antwoord van Flowthebrand

Hi! Bedankt voor de ★★★★★! hopelijk zien we je snel terug op onze webshop! Liefs, Janne 💗

• Lianne Van Wingerden

hele leuke goeie truien!

• Jeske Geboers

Verkeerde bestelling ontvangen

• 18 dagen wachten en geen reactie krijgen
    Review voor Flowthebrand

Ik wacht al enorm lang op mijn pakket. Heb ook meerdere keren een bericht gestuurd en ik word genegeerd. Erg teleurstellend en jammer….

Antwoord van Flowthebrand

Hi Veertje! Wat vervelend om te horen! ♡ Kwaliteit en klantenservice hebben wij enorm hoog staan bij Flowthebrand, mochten we je ergens mee kunnen helpen dan mag je ons altijd een berichtje sturen! Lieve groet, Janne

• Sara hoekwater
    Geverifieerde klant van Flowthebrand

Super service. Snel geleverd. Mooie kwaliteit 💗.

• Rosalie Rubie
    Geverifieerde klant van Flowthebrand

Pakket was niet aangekomen, weken onderzoek bij PostNL. Uiteindelijk kortingscode gekregen en deze moet in een keer besteed worden. Mail wordt amper op gereageerd of na veel vragen en dan nog geen volledig antwoord.

• Pascalla Trouw-Menger

Prachtig heel blij mee!

Antwoord van Flowthebrand

Hi Pascalle! Bedankt voor de ★★★★★! hopelijk zien we je snel terug op onze webshop! Liefs, Lieva 💗

• Lieve Hellings
    Geverifieerde klant van Flowthebrand

Levering heeft lang geduurd maar is netjes opgelost!

Antwoord van Flowthebrand

Hi Lieve! Vervelend dat de verzending wat langer heeft geduurd. Onze excuses hiervoor! Fijn om te lezen dat het netjes is opgelost. Hopelijk zien we je snel terug op onze webshop! Liefs, Lieva 💗

• Emmelynn Coppens
    Geverifieerde klant van Flowthebrand

Snelle levering maar kleding valt niet niet op maat. Momenteel nog in contact met verkoper hopend op een oplossing

• Loes Langenhuijsen
    Geverifieerde klant van Flowthebrand

Snelle levering en erg mooi spullen!

Antwoord van Flowthebrand

Hi Loes! Bedankt voor de ★★★★★! hopelijk zien we je snel terug op onze webshop! Liefs, Lieva 💗

• Olivia Schurink
    Geverifieerde klant van Flowthebrand

Bestelling was net als beschreven en was ook snel geleverd!!

Antwoord van Flowthebrand

Hi Olivia! Bedankt voor de ★★★★★! hopelijk zien we je snel terug op onze webshop! Liefs, Lieva 💗

• Yara Van de Laar
    Geverifieerde klant van Flowthebrand

Zeker aan te raden een bestelling te doen! Zelfs pre orders zijn er binnen 1 week ongeveer!

Antwoord van Flowthebrand

Hi Yara! Bedankt voor de ★★★★★! hopelijk zien we je snel terug op onze webshop! Liefs, Lieva 💗

• Maud
    Geverifieerde klant van Flowthebrand

Leuke trui, goede kwaliteit en netjes ingepakt. Kreeg er ook nog een leuke gratis tas bij🩷 Ik bestel hier zeker nog eens!

Antwoord van Flowthebrand

Hi Maud, bedankt voor je mega leuke reactie!💖 Echt super leuk om te horen, we love it! Tot een volgende keer! 😊✨Liefs, Janne

• Lois Bos
    Geverifieerde klant van Flowthebrand

De trui puist echt ontzettend erg

Antwoord van Flowthebrand

Hi Lois, bedankt voor je beoordeling! Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de kwaliteit. Stuur ons gerust een berichtje, dan kijken we graag met je mee voor een oplossing.❤️ Liefs, Janne

• Maxime
    Geverifieerde klant van Flowthebrand

Trui na 1 dag al helemaal lelijk, contact opgenomen en uiteindelijk geld terug gekregen.

Antwoord van Flowthebrand

Hi Maxime, bedankt voor je beoordeling! Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de kwaliteit, dit is zeker ook niet de bedoeling! Fijn dat het opgelost is!❤️ Liefs, Janne

• Marleen Bakker
    Geverifieerde klant van Flowthebrand

Snelle bezorging, en leuke spullen!

Antwoord van Flowthebrand

Hi Marleen! Bedankt voor de ★★★★★! hopelijk zien we je snel terug op onze webshop! Liefs, Lieva 💗

• Renske Van de Sande
    Geverifieerde klant van Flowthebrand

Mijn topje kwam helaas kapot aan, heb hem zelf nog moeten naaien :(