Fluitketelstore.nl

Fluitketelstore.nl

Welkom op onze webshop Fluitketelstore.nl. Een fluitketel is de voorganger van de waterkoker en valt echt op in een keuken. Naast dat het een leuke eyecatcher is, laat een fluitketel je met een vrolijke fluittoon weten dat je water kookt. Er zijn fluitketels speciaal voor elke warmtebron, zoals gas of inductie. Kijk dus even of de ketel geschikt is voor jouw fornuis. Het aanbod van fluitketels is groot, van retro en gemaakt van emaille, tot meer modern. Nadat het water kookt kun je een theepot gebruiken om op tafel te zetten.
8,6

• Ron
    Geverifieerde klant van Fluitketelstore.nl

Kwaliteit en snelle levering.

• ANNET Oosting
    Geverifieerde klant van Fluitketelstore.nl

Mooie ketel vooral de vormgeving

• Hoe beoordeel je Fluitketelstore.nl?

• Oksana
    Review voor Fluitketelstore.nl

After 30 days of use it became unusable.

• Alice Poulisse

Geweldige snelle levering

• Ana do Espirito Santo Ferreira

perfect

• Annemieke
    Geverifieerde klant van Fluitketelstore.nl

Prima keus op de website en snelle levering!

• Trudy de Roeck
    Geverifieerde klant van Fluitketelstore.nl

Makkelijk te bestellen, snelle levering, goed verpakt

• Marian
    Geverifieerde klant van Fluitketelstore.nl

Snelle levering, netjes verpakt, mooi product!

• K de Jong
    Geverifieerde klant van Fluitketelstore.nl

2x een niet werkende fluitketel ontvangen inmiddels ruim 80 euro in de pocket bij ze. Na klacht verwacht je extra controle, nee hoor gewoon weer een defect exemplaar sturen

• Ger
    Geverifieerde klant van Fluitketelstore.nl

Keurig op tijd geleverd, netjes verpakt.

• Frits van der Bend
    Geverifieerde klant van Fluitketelstore.nl

Snelle levering, mijn bestelling was zo in huis

• Bakker
    Geverifieerde klant van Fluitketelstore.nl

Product ziet er niet uit zoals afgebeeld. Zitten ook beschadigen op de fluitketel. Bleek dat het verzonden werd door voordeelshop. Waar ik eerder via Blokker een andere fluitketel had besteld welke ook beschadigd binnen kwam. Deze dus ook retour gestuurd.

• Anneke
    Geverifieerde klant van Fluitketelstore.nl

Zeer tevreden over product en levering

• Corrie
    Geverifieerde klant van Fluitketelstore.nl

Snelle levering, keurig verpakt. Hartstikke lief kaartje erbij.

• Brian Geerdink
    Geverifieerde klant van Fluitketelstore.nl

Ik heb onlangs een nieuwe fluitketel besteld voor mijn inductiekookplaat. Ik was op zoek naar een ketel die er leuk uitzag, goed functioneerde en snel geleverd zou worden. Ik kwam deze ketel tegen en was direct enthousiast.

Uiterlijk:

De ketel is gemaakt van roestvrij staal en heeft een moderne uitstraling. De kleur is zilvergrijs en de ketel heeft een matte afwerking. Het handvat is van siliconen en heeft een cool-touch functie, zodat je je handen niet verbrandt.

Functie:

De ketel heeft een inhoud van 2 liter en is geschikt voor inductie. Het water kookt snel en gelijkmatig. Het fluitje is luid en duidelijk, zodat je altijd weet wanneer het water klaar is.

Levering:

De ketel werd snel geleverd, binnen twee dagen. De ketel was goed verpakt en onbeschadigd.

Conclusie:

Ik ben erg tevreden met deze fluitketel. Hij voldoet aan al mijn verwachtingen. De ketel is mooi, functioneel en snel geleverd. Ik zou hem zeker aanraden aan anderen die op zoek zijn naar een nieuwe fluitketel.

Pluspunten:

Leuk uiterlijk
    Goede functie

Minpunten:

Geen

Score:

9/10

• Annemiek Frieswijk
    Geverifieerde klant van Fluitketelstore.nl

Super snel geleverd. Mooi product. Komt volledig overeen met de foto en de beschrijving. Verpakking prima. Aanrader.

• J ter Schure

Keurige bezorging

• mh van der kraan
    Geverifieerde klant van Fluitketelstore.nl

Snelle verzending, mooi en zorgvuldig ingepakt

• Ans Wiltvank
    Geverifieerde klant van Fluitketelstore.nl

Ongelofelijk snelle levering. Perfect verpakt en een super leuke fluitketel precies zoals op de foto.

• Ton Schuitemaker
    Geverifieerde klant van Fluitketelstore.nl

Prima service. Vraag over eigenschap van een product snel en kundig beantwoord. Goed alternatief geadviseerd. Alternatief product is prima; blij mee. Levering erg snel.