FlyFix.nl

FlyFix.nl

FlyFix is de reparatie specialist op gebied van smartphones, tablets en laptops in het Noorden van Nederland. Wij halen en brengen je toestel GRATIS. Dit doen we uiteraard met behoud van DATA.

Voor accesoires voor alle smartdevices ben je bij FlyFix aan het juiste adres. Wij zijn deleverancier voor alle kabels, hoesjes en screenprotectors.
9,7

• Afke
    Review voor FlyFix.nl

Top bedrijf met echt top service! Mijn iphone 14 pro was helemaal stuk aan de achterkant en dit is zeer deskundig gemaakt met een nieuwe achterkant.
    Ze denken met je mee en het is ook nog snel klaar. Bedankt, ik ben er super blij mee en mijn telefoon is weer als nieuw (dankzij jullie)

• Hylke

VERTROUWD ADRES IN SNEEK
    En dan dondert in èèn keer vanuit de fietshouder mijn 4 maanden oude Samsung mobieltje op de straat. Voor het oog alleen een barstje boven in de hoek van de schermbeschermer. Uiteindelijk kwam ik ook bij FlyFix terecht. Hij dacht dat de display niet vervangen hoefde te worden na intensief alles bekeken te hebben. Want ik had ergens anders gehoord dat dit 150 euro zou kosten.
    Een week later was ie pas klaar. De reden: het was nogal een ingewikkeld probleem. Tygo, de medewerker daar, legde mij dit zo duidelijk mogelijk uit. Ik was superblij!!! Hij deed het weer. De display, het heldere beeld, de apps, alles weer razendsnel. Maar dat was van korte duur. Want thuis kwam ik erachter dat de camera een storingsmelding doorgaf. En geen geluid meer, behalve via de koptelefoon.
    Weer terug naar FlyFix. Lorenzo de vakman zelf vond dit zeer vervelend. Hij zou meteen het mobieltje weer openmaken. Na een paar dagen kreeg ik een telefoontje. In de ruime winkel gaf Lorenzo mij het verdrietige nieuws door. Hij was niet meer te repareren!!! Hij vond dit zo erg, had er zoveel werk ook in gestoken, maar dit ging tegen zijn gevoel in. Hij gaf nooit op wat reparatie aangaat. En nu komt het: hij wou mij alles terugstorten... Dat vond ik te gek. Al die uren zaten er immers in. Uiteindelijk hebben we de schade gedeeld. En is er inmiddels €40.00 teruggestort.
    Ik vind FlyFix een top bedrijf!!! Ze willen de klant echt tevreden de deur uit laten gaan!! En ik merkte dat hij niet zo gauw opgeeft bij een reparatie. Voor mij het adres waar service en vakmanschap de boventoon voert!!
    Hylke Sneek

• Hoe beoordeel je FlyFix.nl?

• Anon

Goed werk. Komt afspraken na. Voor herhaling vatbaar

• Steven
    Review voor FlyFix.nl

Ik kwam voor vervangen van USB-C poort. Hadden ze zo kunnen doen. Eerst werd echter gecheckt en bleek er wat rotzooi in de poort te zitten. Hebben ze verwijderd en kosten waren € 0,=. Top Service!

• Jan
    Review voor FlyFix.nl

Nieuw scherm op mijn Motorola geplaatst, snel en vakkundig

• Lietje

Snelle service

• Omar
    Review voor FlyFix.nl

Reparatie ging snel en goed

• A boularas
    Review voor FlyFix.nl

Super snel geholpen met toestel en met instellen van email

Antwoord van FlyFix.nl

Bedankt voor de 5 sterren! Daar doen we het voor ;)

• sterre
    Review voor FlyFix.nl

snel gerepareerd, duidelijke uitleg wat er mis kan zijn

Thanks, Sterre! Volgende keer gaan we voor de 5 sterren :D

• Erika Silvius
    Review voor FlyFix.nl

Super vriendelijk en behulpzaam personeel en scherp geprijsd

Antwoord van FlyFix.nl

Bedankt voor de mooie review Erika! En super bedankt voor de gebakjes, ze waren hééérlijk! :)

• Nataly
    Review voor FlyFix.nl

Snelle service met een glimlach! Zou hier weer heen gaan

Antwoord van FlyFix.nl

Daar doen we het voor! Bedankt Nataly!

• Nittaya
    Review voor FlyFix.nl

Super snelle service. Klantvriendelijk en de goedkoopste !! Een aanrader.

Antwoord van FlyFix.nl

Bedankt voor de aanbeveling! We hopen je snel weer te mogen helpen :)

• Steven
    Review voor FlyFix.nl

Tot service betaalbaar en vakkundig !!

Antwoord van FlyFix.nl

Bedankt voor de mooie review, Steven. Tot de volgende keer!

• mike bolt
    Geverifieerde klant van FlyFix.nl

Snel geholpen door klantvriendelijke medewerkers.

Antwoord van FlyFix.nl

Bedankt voor de mooie beoordeling Mike, dat horen we graag! Tot de volgende keer!

• Mohamed

Vakmanschap en vriendelijke service

Antwoord van FlyFix.nl

Bedankt voor je mooie review, Mohamed! Tot de volgende keer!

• Bv
    Review voor FlyFix.nl

Goed bereikbaar, denken goed mee en zijn erg snel in het ophalen, repareren en retourneren van mijn iPhone.

Dag Bv,

Bedankt voor je leuke reactie! Wij streven ernaar om onze klanten zo goed mogelijk te helpen en zijn daarom erg blij dat je tevreden bent met de service. Hopelijk tot de volgende keer!

• Otto
    Review voor FlyFix.nl

Mooie prijzen en goede service!

Hi Otto,

Bedankt voor het mooie compliment! Dit is nog maar het begin, we zullen onze diensten en service nog meer gaan uitbreiden het komende jaar. Groetjes en tot de volgende keer!