FootballTickets2Go
FootballTickets2Go is een online platform die losse voetbal tickets aanbiedt voor voetbalwedstrijden van veel topclubs in Europa. FootballTickets2Go streeft ernaar om iedereen de kans te bieden om tegen reële prijzen een Europese wedstrijd te kunnen bezoeken. Ons ticketaanbod is heel breed zo kunt u kennis maken met diverse topclubs in heel Europa. Wij bieden voor alle wedstrijden diverse categorieën aan, van standaard zitplaatsen tot VIP-tickets. FootballTickets2Go werkt samen met verschillende ticketmakelaars (ticket brokers) en heeft klanten over de hele wereld.

• Danny van Esch
    Review voor FootballTickets2Go

Goede prijzen en alles perfect geregeld

• Alex Buijs
    Review voor FootballTickets2Go

Hele goede ervaring footballticker2go. Uitgebreide informatie via mail en alle beloftes waargemaakt, Diverse voetbalreizen gemaakt. Dortmund, Bolonga, Porto met een groep van 8 man,
    uitstekende plaatsen in het stadion ( zoveel mogelijk bij elkaar), alles prima verzorgd.
    is mijn vaste adres voor het boeken van voetbalreizen

• Hoe beoordeel je FootballTickets2Go?

• Peter Vegter
    Review voor FootballTickets2Go

Tickets keurig op tijd op de afgesproken plek, goede service

• Ruud ter Hapert
    Review voor FootballTickets2Go

De wedstrijd LFC v Spurs bezocht. Geweldige plaatsen op de lange zijde 1e ring. Kaarten 2 dagen voor vertrek via Whatsapp ontvangen. Echt een top service. Bedrijf ook goed bereikbaar. Vragen werden altijd snel beantwoord. Bedankt FootballTickets2Go en tot een volgende x.

• Bjarne van Doren

Snelle levering aan huis. Vriendelijk. Top bedrijf

• John van den Berg
    Review voor FootballTickets2Go

We hebben met vier vrienden een wedstrijd van Manchester City bezocht.
    Wat een sfeer en we hadden mooie zitplaatsen laag tweede ring achter de goal. Prima geregeld door FootballTickets2Go

• Jeffry
    Review voor FootballTickets2Go

Meerdere malen al tickets besteld via Footballtickets2go. Altijd goed advies en mooie plekken