Foploten
Met onze foploten kan jij werkelijk iedereen voor de gek houden. Foploten is de marktleider van Nederland en België en levert elke bestelling volledig anoniem.
7,4
Filter 63 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 62 met beschrijving

• puin
    Review voor Foploten

Lekker op tijd in huis en na afloop flink gelachen met vrienden die op de hoogte was en diverse echte loten bij zij hadden op die manier andere in maling genomen

• Ludo en sophie
    Review voor Foploten

Super goede nep-loten. Zeer realistisch gemaakt, en vooral de reactie van degene die ze krijgt is onbetaalbaar.

• Hoe beoordeel je Foploten?

• K

Netjes verpakt

• Jochem

Men bestelling leveren!
    voor de feestdagen is het al naar de klote, maar zou het toch appreciëren moest ik men geld terug krijgen of op zen minst de loten ontvangen! Heb de reviews al bekeken en ik ben niet de eerste precies! Nooit hier kopen zou ik zeggen, verspil je geld hier niet aan!

Antwoord van Foploten

Helaas krijgen wij geen contact meer met deze klant. Waarschijnlijk is het probleem alsnog opgelost. Het kan altijd voorkomen dat er iets mis gaat met de bestelling, maar wij zorgen altijd voor een passende oplossing.

• Tonnie Pronk

Goede service

• Guido
    Review voor Foploten

Snelle levering en loten niet van echt te onderscheiden!

• Marlot
    Review voor Foploten

Sneller reageren als er een bericht wordt gestuurd. Ik heb mijn foploten nooit ontvangen en heb ook mijn geld niet terug gekregen!

• Mathijn

Ik had er meer verwacht dan 1 voor het geld dat ik betaald heb

Antwoord van Foploten

We zorgen altijd voor een goede oplossing als er iets mis gaat met je bestelling, maar wanneer je er één besteld en er meer verwacht is het zelfs voor ons moeilijk om daar een oplossing voor te bedenken... we hebben nog geprobeerd contact te krijgen met deze klant maar helaas is dat niet gelukt.

• Tim
    Review voor Foploten

Snel en giede verzending heb me dood gelachen

• Ruud
    Review voor Foploten

Geweldig product, niet van echt te onderscheiden