Foploten
Met onze foploten kan jij werkelijk iedereen voor de gek houden. Foploten is de marktleider van Nederland en België en levert elke bestelling volledig anoniem.
7,3
Filter 41 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 40 met beschrijving

• philip
    Review voor Foploten

Leuk om mensen in de maling te nemen.
    Alleen doe het wel bij mensen die wat hebben of die je haat.

• Dachverein
    Review voor Foploten

Gewoon perfekt om iemand in de maten te nemen.

• Hoe beoordeel je Foploten?

• Linda
    Review voor Foploten

Service was super! helaas was de bestelling wat vertraagd maar zal miss door omstandigheden zijn geweest. Ga er vanuit dat het de volgende keer op tijd binnen is!

• Siem
    Review voor Foploten

Ik moest zeer lang wachten op reactie terwijl mijn bestelling heel erge vertraging had.

Antwoord van Foploten

Door de toenemende druk op de postbezorgers waren veel bestellingen (flink) vertraagd. Wees erop gerust dat wij altijd zorgen voor een passende oplossing. Zo verzenden we de bestelling nogmaals of ontvang je het volledige bedrag terug. Dit soort vertragingen zijn gelukkig een uitzondering en in de meeste gevallen ontvang je de loten dan ook binnen een paar dagen tijd.

• Pardeep

Super leuk

• Daniëlle
    Review voor Foploten

Geweldige servies, goede update gehouden tijdens mail

• Toby
    Review voor Foploten

Mijn product kwam veel te laat en kapot binnen

• Owen Scholtz
    Review voor Foploten

Heb me bestelling niet ontvangen

• Rem

Netjes!!

• Ron jansen
    Review voor Foploten

Netjes geleverd , en vragen werden keurig beantwoord...