Foploten
Met onze foploten kan jij werkelijk iedereen voor de gek houden. Foploten is de marktleider van Nederland en levert elke bestelling volledig anoniem.
7,4
Filter 68 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 67 met beschrijving

• Martin
    Review voor Foploten

Koop ze alsjeblieft niet... waardeloze kwaliteit je kunt het niet eens lezen... troep 1e klas

• vd brink
    Review voor Foploten

Buiten het feit om dat mn lot te laat kwam en ik dus voor kerst geen geintje kon uithalen deed het hele lot het ook niet. de kraslaag was niet doorheen te komen, muntje, sleutel, van alles geprobeerd. uiteindelijk was de lot kapot en was ik voor dit geintje mn geld kwijt.

• Hoe beoordeel je Foploten?

• Jari
    Review voor Foploten

Helaas duurde het meer dan 2 weken tot de krasloten werden bezorgd. Ik had mijn bestelling rond de kerst geplaatst, dus dit zal hier zeker mee te maken hebben gehad. Foploten gaf aan dat zij zelf de verzendtijd ook te lang vonden duren en daarom hebben zij mij het aankoopbedrag teruggestort. Dit vind ik er netjes!

• Frank
    Review voor Foploten

Gewelding. Zag er echt uit. Helemaal geloven dat ze 10.000 euro gewonnen hadden. Totdat ze gingen lezen wat ze ermee moeten doen dan. En +1 voor de snelle levering

• Gurkan
    Review voor Foploten

Heb contact met eigenaar gehad, probleem opgelost. Idd post vertraging geweest

• puin
    Review voor Foploten

Lekker op tijd in huis en na afloop flink gelachen met vrienden die op de hoogte was en diverse echte loten bij zij hadden op die manier andere in maling genomen

• Ludo en sophie
    Review voor Foploten

Super goede nep-loten. Zeer realistisch gemaakt, en vooral de reactie van degene die ze krijgt is onbetaalbaar.

• K

Netjes verpakt

• Jochem

Men bestelling leveren!
    voor de feestdagen is het al naar de klote, maar zou het toch appreciëren moest ik men geld terug krijgen of op zen minst de loten ontvangen! Heb de reviews al bekeken en ik ben niet de eerste precies! Nooit hier kopen zou ik zeggen, verspil je geld hier niet aan!

Antwoord van Foploten

Helaas krijgen wij geen contact meer met deze klant. Waarschijnlijk is het probleem alsnog opgelost. Het kan altijd voorkomen dat er iets mis gaat met de bestelling, maar wij zorgen altijd voor een passende oplossing.

• Tonnie Pronk

• Guido
    Review voor Foploten

Snelle levering en loten niet van echt te onderscheiden!

• Marlot
    Review voor Foploten

Sneller reageren als er een bericht wordt gestuurd. Ik heb mijn foploten nooit ontvangen en heb ook mijn geld niet terug gekregen!

• Mathijn

Ik had er meer verwacht dan 1 voor het geld dat ik betaald heb

Antwoord van Foploten

We zorgen altijd voor een goede oplossing als er iets mis gaat met je bestelling, maar wanneer je er één besteld en er meer verwacht is het zelfs voor ons moeilijk om daar een oplossing voor te bedenken... we hebben nog geprobeerd contact te krijgen met deze klant maar helaas is dat niet gelukt.

• Tim
    Review voor Foploten

Snel en giede verzending heb me dood gelachen

• Ruud
    Review voor Foploten

Geweldig product, niet van echt te onderscheiden

• Quinty van Meerten
    Review voor Foploten

Mooie prijzen en kwaliteit verhouding

• Mar

Super realistische neploten. 👍

• Patrick
    Review voor Foploten

Voor 16:00 besteld vandaag nog verzonden. Maar welke vandaag staat er niet bij. Is de eerste en laatste keer dat ik hier wat besteld heb.

Antwoord van Foploten

Welke vandaag?.. Kan iemand even de internet politie erbij roepen!

• Roy Driessen

Snel en een mooie prijs

• Jayden
    Review voor Foploten

Ik had iets besteld en heb dik anderhalve maand later het pas gekregen, dat vindt ik een beetje matig.

Antwoord van Foploten

Sorry Jayden. Ik weet niet precies wat er mis is gegaan, maar we doen altijd ons best om de foploten zo snel mogelijk te bezorgen. Jammer dat het in jouw geval niet gelukt is :(