Foto Aan Je Muur

Foto Aan Je Muur

Fotokunst Aan Je Muur!

Haal de regio Noord Holland naar binnen. Met prachtige fotokunst van hoge kwaliteit bij jouw aan de muur.
Filter 23 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 22 met beschrijving

• T. Berkhout
    Review voor Foto Aan Je Muur

Mooi afgeleverd op de afgesproken tijd

Antwoord van Foto Aan Je Muur

Dank je wel voor je review en heel veel plezier met je foto!

• Ernst Oudekerk
    Review voor Foto Aan Je Muur

Heb een mooie foto besteld bij Marcel nadat ik deze zag hangen in een expositie op mijn werk. Hadden snel contact waarna ik de foto in zijn studio heb opgehaald. Meteen even een rondje gedaan door de studio onder het genot van een kopje koffie. Lekker even een babbeltje gedaan, en erg onder de indruk van de foto kunsten van Marcel. Prachtige landschappen van Noord-Holland. Als je daar van houdt, dan is het zeker een aanrader om contact te zoeken met Marcel om een mooie foto uit te zoeken!

Antwoord van Foto Aan Je Muur

Beste Ernst, hartelijk dank voor deze mooie review. Leuk dat ik de foto persoonlijk aan je kon overhandigen. Heel veel plezier met de foto!

• Hoe beoordeel je Foto Aan Je Muur?

• Jos Pureveen
    Review voor Foto Aan Je Muur

Levering volgens afspraak en goed verpakt verzonden.

Antwoord van Foto Aan Je Muur

Hartelijk dank Jos voor deze mooie review. Veel plezier met beide foto's aan jullie muur!

• Ronald de Schepper
    Review voor Foto Aan Je Muur

Na persoonlijk en zeer prettig contact met Marcel Witte, is er gezorgd voor een snelle en perfecte op maat levering van mijn bestelling. Ik kon de snelheid van reageren en afhandelen enorm waarderen.

Antwoord van Foto Aan Je Muur

Beste Ronald, hartelijk dank voor de aardige woorden en de 5 sterren. Heel veel plezier met jullie foto aan je muur!

• Ron Winkel
    Review voor Foto Aan Je Muur

Goede service, ben echt heel blij met foto 👍👍

Antwoord van Foto Aan Je Muur

Beste Ron, dank je wel voor je reactie en heel veel plezier met jullie fotocollage aan de muur!

• Esther Peereboom
    Review voor Foto Aan Je Muur

Prachtige foto van de binnenstad van Alkmaar besteld. Deze hing binnen 2 weken al bij ons in huis. We werden vriendelijk geholpen en goed geadviseerd.

Antwoord van Foto Aan Je Muur

Beste Esther en Richard, dank voor jullie bestelling en deze mooie recensie. Heel veel plezier met jullie foto!

• Janine
    Review voor Foto Aan Je Muur

Goede service. Verkoper heeft alle moeite gedaan (succesvol!), om het product een dag later te laten bezorgen. Product was zeer degelijk verpakt.

Antwoord van Foto Aan Je Muur

Dank je wel voor deze mooie review! Wij wensen je heel veel plezier met jouw foto aan je muur!

• Hans
    Review voor Foto Aan Je Muur

Snelle levering, spontane verkoper, snel reageren op bestelling/vragen. Heel mooi reseultaat

Antwoord van Foto Aan Je Muur

Beste Hans, Hartelijk dank voor de aardige woorden en de 5 sterren. Heel veel plezier met jullie foto aan je muur!

• Patricia Arranz Ordas
    Review voor Foto Aan Je Muur

Goede service, snel, en heel mooie foto!

Antwoord van Foto Aan Je Muur

Beste Patricia, dank je wel voor de mooie beoordeling. Wij wensen je heel veel plezier met je foto aan je muur!

• Martin en Natasha Ouwehand
    Review voor Foto Aan Je Muur

Prachtige foto’s en mooie kwaliteit. Is de prijs zeker waard. Goede service en Marcel is zeer behulpzaam en stelt alles in het werk om het goed te regelen. Wij zijn zeer tevreden.

Antwoord van Foto Aan Je Muur

Hartelijk dank Martin en Natasha voor deze mooie review. Veel plezier met de foto aan jullie muur!

• Jeroen de Koning
    Review voor Foto Aan Je Muur

Mijn bestelling (foto) was binnen afgesproken tijd gereed en ook achteraf goed contact en goede service. Ik ben zeer tevreden!

Antwoord van Foto Aan Je Muur

Dank je wel voor je reactie, Jeroen. Erg fijn om te horen!

• Carolina Rigbers van Reijsen

Zeer snelle levering!
    Ongelooflijk goede verpakking voor zo iets moois en vooral breekbaar! Zeer professioneel!

Antwoord van Foto Aan Je Muur

Dank je wel voor je leuke reactie, Carolina! We hopen dat de foto een mooie plek krijgt en heel veel plezier ermee!

• Bart Dooren

Foto netj

Antwoord van Foto Aan Je Muur

Dank je wel voor deze mooie beoordeling, Bart. Hopelijk krijgt de foto een mooie plek!

• Kasper van Otterlo
    Review voor Foto Aan Je Muur

Wat een mooie foto en netjes en goed ingepakt geleverd. Top

Antwoord van Foto Aan Je Muur

Dank je wel voor je fijne reactie, Kasper. Heel veel plezier met de foto!

• Irma van Loon
    Review voor Foto Aan Je Muur

correct en deskundig geholpen.

Antwoord van Foto Aan Je Muur

Beste Irma, hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

• Nicola Reynolds
    Review voor Foto Aan Je Muur

Absolutely great service from Marcel from changing the payment options to delivering the pictures to our office. Great service - thanks Marcel!

Antwoord van Foto Aan Je Muur

Thank you very much for the kind words, Nicola!

• Erik Hage
    Review voor Foto Aan Je Muur

Hele mooie foto, top kwaliteit. Goede service en snelle reactie op mijn vraag.

Antwoord van Foto Aan Je Muur

Dank je wel voor deze mooie review Erik. Heel veel plezier met de foto!

• V. Rejaan-Kuijper

Snelle levering en betrouwbaar

Antwoord van Foto Aan Je Muur

Hartelijk dank voor de mooie recensie. Heel veel plezier met jullie foto!

• Mark van Amstel
    Review voor Foto Aan Je Muur

Snel en plezierig contact, prima service, prachtig resultaat

Antwoord van Foto Aan Je Muur

Dank je wel voor je reactie, Mark. Veel plezier met de foto!

• Erik van der Kruit
    Review voor Foto Aan Je Muur

Snel en zeer netjes geleverd!

Antwoord van Foto Aan Je Muur

Hartelijk voor deze mooie review Erik. Veel plezier met je aankoop!