FotoDigitaliseren.nl

FotoDigitaliseren.nl

FotoDigitaliseren.nl biedt de bezoeker een eenvoudige manier om foto’s, dia's en negatieven te digitaliseren doormiddel van een pakket dienst. Wij scannen de foto’s op uitstekende kwaliteit en doen handmatige verbeteringen.
Foto Scan Service, Fotobewerking
9,9
Filter 17 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 14 met beschrijving

• Andre
    Geverifieerde klant van FotoDigitaliseren.nl

Prijs is goed, service is fantastisch. Tuurlijk, het is gemakkelijk om de HEMA om de hoek te gebruiken maar ik had liever direct contact met de eind-verantwoordelijke. Heel gemakkelijk per WhatsApp communiceren, goed advies en voor een klein beetje meer aangetekend versturen (onze fam fotos zijn heel oud tot 1930, dus absoluut geen risico willen nemen). Absolute aanrader. De hele family heeft nu toegang tot de fotos (google doc DRIVE). Verder heeft onze ietswat oude moeder nu een mooie digitale fotolijst waar ze de fotos op kan zien. Helemaal top!

Antwoord van FotoDigitaliseren.nl

Beste Andre,
    Bedankt voor de mooie opdracht en positieve review.
    Fijn om te horen dat de hele familie van fotoverzameling kan genieten.
    Michael Carels

• Jim
    Geverifieerde klant van FotoDigitaliseren.nl

In een woord Geweldig! Michael neemt de tijd, helpt de goede keuzes maken en is flexibel. Alles was super snel gedigitaliseerd en kwaliteit was boven verwachtig (negatieven en afgedrukte foto's)

• Hoe beoordeel je FotoDigitaliseren.nl?

• Danny
    Geverifieerde klant van FotoDigitaliseren.nl

Hele persoonlijke benadering, ruimte voor maatwerk en supersnel gerealiseerd. Top!

• L.A.
    Geverifieerde klant van FotoDigitaliseren.nl

Makkelijk te regelen, súper service! Zeer tevreden

• Thomas
    Geverifieerde klant van FotoDigitaliseren.nl

Ik had een speciale opdracht en er werd heel goed meegedacht. Erg behulpzaam bedrijf!

• Renée
    Geverifieerde klant van FotoDigitaliseren.nl

Persoonlijke en hartelijke service naast professionele zakelijke kunde! Betrouwbaar en snelle levering, alles perfect met fijne betrokken communicatie! Top service

• Agatha
    Geverifieerde klant van FotoDigitaliseren.nl

Zorgvuldigheid. Goede communicatie. Goede manier van aanleveren van dozen met gripmapjes en het posten ervan. Snelle afwikkeling.
    Kortom een prima service.

• Nelly
    Geverifieerde klant van FotoDigitaliseren.nl

Zeer vriendelijk geholpen en zeer snelle levering

• Eric Weijman
    Geverifieerde klant van FotoDigitaliseren.nl

Goede service, snelle levering!. Prima en werkt erg gemakkelijk.

• B. Lagerweij
    Geverifieerde klant van FotoDigitaliseren.nl

Snelle service. Binnen een week foto's uit en thuis en mooie kwaliteit.