Fotobister Delft

• bea stevens

hele mooie fotos

• Gerhard Nel
    Geverifieerde klant van Fotobister Delft

Top Bedrijf Top Service. Voor jaren!!

• Hoe beoordeel je Fotobister Delft?

• Laura Deich
    Geverifieerde klant van Fotobister Delft

Snelle levering, klant vriendelijk en meedenkend.

• Ad Hanegraaf
    Geverifieerde klant van Fotobister Delft

Zwart wit film correct, snel en keurig afgewerkt.
    Negatieven, prints en digitale bestanden (via wetransfer) van prima kwaliteit.

• Wim Van der Vliet
    Geverifieerde klant van Fotobister Delft

Mooi product, snelle levering. En makkelijk via website besteld.

• Ingrid Partouns

Snelle levering👌🏻

• Gert Touw
    Geverifieerde klant van Fotobister Delft

Gemakkelijk online aanleveren en snel en vakkundig afgedrukt!

Antwoord van Fotobister Delft

Bedankt dat je voor Fotobister hebt gekozen, Gert! We zijn blij te horen dat je ons online aanleveren gemakkelijk vond en dat je afdrukken snel en professioneel werden afgedrukt. Bedankt voor de vriendelijke woorden en we hopen je verwachtingen ook in de toekomst te overtreffen.

• Heleen

Hele mooie afdrukken!

Antwoord van Fotobister Delft

Bedankt voor je geweldige beoordeling van onze fotoafdrukken, Heleen! We zijn zo blij om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit en de service. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, dus het is geweldig om te weten dat we daar in dit geval in geslaagd zijn. Nogmaals bedankt dat je voor Fotobister hebt gekozen en we hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!

• A.P.M. Duyndam
    Geverifieerde klant van Fotobister Delft

goede service, makkelijk bestellen on line

Antwoord van Fotobister Delft

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten over je ervaring met Fotobister,. We zijn blij om te horen dat je onze service gemakkelijk te gebruiken vond en dat je blij was met het eindproduct. Jouw tevredenheid is onze hoogste prioriteit, dus bedankt dat je voor ons hebt gekozen! Als er iets is wat we kunnen doen om je ervaring in de toekomst nog beter te maken, aarzel dan niet om het ons te laten weten. Nogmaals bedankt voor het kiezen van Fotobister!

• Liesbeth Spaan
    Geverifieerde klant van Fotobister Delft

Razendsnelle levering en zorgvuldig uitgevoerd!

Antwoord van Fotobister Delft

Dank u voor uw vriendelijke woorden en 5-sterren review, Liesbeth! Ik ben blij te horen dat je blij bent met zowel de snelheid van levering als de kwaliteit van ons fotoalbum. Het is echt een werk van liefde en met zorg gemaakt!

Ik hoop dat je nog vele jaren met plezier in je album zult kijken.

• Henny van der Sman
    Geverifieerde klant van Fotobister Delft

Werd vriendelijk behandeld zowel aan de telefoon als in de winkel

Antwoord van Fotobister Delft

Bedankt voor het kiezen van Fotobister, Henny! We zijn zo blij om te horen dat je een geweldige ervaring met ons had. Ons team streeft naar een uitstekende klantenservice en we zijn blij dat we in staat waren om aan uw behoeften te voldoen. Bedankt voor de vriendelijke woorden en we hopen je snel weer te zien!

• MM Mulder

vlot snel uitstekende print

Antwoord van Fotobister Delft

Bedankt voor het kiezen van Fotobister, en voor het achterlaten van zo'n positieve beoordeling. We zijn blij te horen dat je een vlotte, snelle en uitstekende afdrukervaring hebt gehad. Uw tevredenheid is onze hoogste prioriteit, dus we zijn blij om te weten dat we op alle fronten hebben geleverd. Nogmaals bedankt voor het kiezen van Fotobister!

• Richard Remmerswaal

Snelle service!

Antwoord van Fotobister Delft

Bedankt dat je voor Fotobister hebt gekozen, Richard! We zijn blij te horen dat je een positieve ervaring had met onze diensten. Ons team werkt hard om de best mogelijke klantenservice te bieden en we zijn blij om te weten dat we aan je verwachtingen konden voldoen. Bedankt voor het gebruik van Fotobister en we hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!

• Ron van Leeuwen
    Geverifieerde klant van Fotobister Delft

Het begin is een duidelijke website waar je snel de juiste weg vind en hetgeen je wilt kunt afronden. Ook de prijzen staan duidelijk vermeld en er is veel keus op afdruk en/of accesoires gebied. Ook bij een bezoek aan de winkel tref je vriendelijk en deskundig personeel en kom je snel tot je bestelling zoals je die voor ogen hebt. Maar uiteindelijk gaat het vooral bij een afdruk om de kwaliteit en daarover kun je alleen maar zeggen dat dat professionele kwaliteit is! Kortom; 'een wel heel erg goede winkel/bedrijf op afdrukgebied'.

Antwoord van Fotobister Delft

Bedankt voor je vriendelijke woorden, Ron! We zijn zo blij om te horen dat je onze website gemakkelijk te navigeren vond en dat je tevreden was met zowel de kwaliteit als de prijs van je afdrukken. Het betekent veel voor ons om zulke tevreden klanten als jij te hebben.

We hopen je verwachtingen in de toekomst te blijven overtreffen en danken je voor het kiezen van Fotobister.

• Evert Van Zanten

snel en goede kwaliteit

Antwoord van Fotobister Delft

Bedankt dat je voor Fotobister hebt gekozen, Evert! We zijn blij te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad en dat de producten die je hebt ontvangen van goede kwaliteit waren. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn.

• Marijke
    Review voor Fotobister Delft

Snelle service en goede foto's

Antwoord van Fotobister Delft

Dank je wel voor je beoordeling. We zijn altijd blij met 5 sterren zo weten we dat we goed bezig zijn.

• Gerdy Verschuure
    Geverifieerde klant van Fotobister Delft

Onduidelijkheid in de online foto producten.

• Esmée
    Geverifieerde klant van Fotobister Delft

Ik heb al meerdere keren bij Fotobister besteld. De kwaliteit is telkens weer goed en de levering is snel.

Antwoord van Fotobister Delft

Ik ben blij om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze afdrukken en dat we ze snel bij je konden afleveren. We streven ernaar om uitstekende service en producten te leveren en ik ben blij dat we daarin slagen.

Als we nog iets voor je kunnen doen of als je suggesties hebt over hoe we ons kunnen verbeteren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen je feedback en willen ervoor zorgen dat je altijd tevreden bent met je Fotobister-ervaring.

Nogmaals bedankt dat je voor ons hebt gekozen,

• Claudi de Heiden-Voorwinde

Goede service 👍