Fotoccasion.nl

Fotoccasion.nl

Fotoccasion, het juiste adres voor de aankoop of verkoop van camera's, lenzen en accessoires, maar ook voor (aankoop)advies of vragen over apparatuur.

Fotoccasion kenmerkt zich door het persoonlijke, informele contact naast de zéér scherpe prijzen voor de grondig gecontroleerde producten.

Fotoccasion is bij uitstek eveneens het adres voor verkoop van uw apparatuur, ook als u niet op zoek bent naar nieuwe of vervangende spullen.
Camera's, Lenzen, Toebehoren en accessoires
Filter 69 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 53 met beschrijving

• Ingeborg
    Geverifieerde klant van Fotoccasion.nl

Snelle levering en de lens die ik besteld had was echt nog als nieuw! Super blij mee!

• Street
    Geverifieerde klant van Fotoccasion.nl

Prima deal op een lens en filter. Snelle levering en producten conform beschrijving

• Hans
    Geverifieerde klant van Fotoccasion.nl

Snelle levering. Goed verpakking.

• Patrick Bisseling
    Geverifieerde klant van Fotoccasion.nl

Ik heb daar een prachtige als goed als nieuwe zeer gewilde en occasion gekocht namelijk de Sony RX10 DV. Had in dezelfde week bij andere fotobedrijven ook een occasion proberen te reserveren maar daar kreeg ik nul op mijn requist omdat de occasions “per ongeluk’ toch waren verkocht door een andere collega. Naast de scherpe prijzen is het grootste voordeel van dit bedrijf dat ze relatief kleinschalig zijn waardoor men weet wat er met iedere klant is afgesproken en hun afspraken ook nakomen. Dus zeker een aanrader voor iedereen die naar goed scherp geprijsde cameraproducten op zoek is met mensen die zich aan hun woord houden, Echt Top!

• Ronald Westerbeek
    Geverifieerde klant van Fotoccasion.nl

Goede service, reageert snel, vriendelijk en vakkundig!

• Brahim
    Geverifieerde klant van Fotoccasion.nl

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen.

• Rick Lankreijer
    Geverifieerde klant van Fotoccasion.nl

Goede en snelle service. Vriendelijke eigenaar.

• PC van Veenendaal

Super service. Mensen met kennis 👍

• Nathan
    Geverifieerde klant van Fotoccasion.nl

Een lens die bij de meeste winkels uitverkocht was heb ik toch bij Fotoccasion kunnen vinden. En dat voor de helft van de prijs!

• Bert Thierens
    Geverifieerde klant van Fotoccasion.nl

Degelijk fotomateriaal en correcte service