Fotograveringen.nl

Fotograveringen.nl

Webwinkel met gepersonaliseerde producten. Gegraveerde armbanden met foto, sleutelhangers met foto.
1.247 klantbeoordelingen
Filter 1088 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1007 met beschrijving

• Leo Goederaad
    Geverifieerde klant van Fotograveringen.nl

Snelle levering, goede kwaliteit.

• Muylle Gwendolina
    Geverifieerde klant van Fotograveringen.nl

Altijd heel tevreden over het prachtige werk die telkens geleverd wordt dankje wel en ook heel snel geleverd

• Hoe beoordeel je Fotograveringen.nl?

• tatiana berkers
    Geverifieerde klant van Fotograveringen.nl

Pracht graveringen en snelle levering

• Johan Roos
    Geverifieerde klant van Fotograveringen.nl

Echt heel mooi gedaan en ook snel in huis Prachtig!!!

• Jessica Hokke
    Geverifieerde klant van Fotograveringen.nl

Super mooie vingerafdruk as hanger besteld

• Maria Nijnens
    Geverifieerde klant van Fotograveringen.nl

Prachtig sierraad, snelle levering!

• Patricia van der Post
    Geverifieerde klant van Fotograveringen.nl

Snelle levering en een super mooi sierraad...nu kan ik mijn vader dicht bij me dragen

• Patricia
    Review voor Fotograveringen.nl

Lang gezocht op internet naar een site die "goed" voelde met mooie producten net even anders. Een ketting met vingerafdruk besteld met ad achterzijde handgeschreven tekst. Bestelproces erg duidelijk en nette snelle communicatie. Levering was supersnel, goed verpakt en verzekerd verzonden.. en het resultaat is prachtig! Vingerafdruk en de tekst zijn precies zoals aangeleverd. Ben zeer tevreden en blij met dit mooie sieraad.

• Latoya Louhenapessy
    Geverifieerde klant van Fotograveringen.nl

Het formaat van de sleutelhanger bij zetten. Ik vond hem vrij klein voor deze prijs.

Antwoord van Fotograveringen.nl

Het formaat van de sleutelhanger staat er gewoon bij. Misschien heeft u het niet goed gelezen.

• Ilse Mandjes
    Geverifieerde klant van Fotograveringen.nl

Ik was teleurgesteld toen de sleutelhanger binnen kwam. Mooi gegraveerd maar de helft van het haar/hoofd van mijn dochter stond er niet op. Aangezien het een cadeau was voor haar verjaardag had ik geen tijd meer om een nieuwe te bestellen dus maar geaccepteerd dat het zo was gemaakt , maar vond het wel jammer ! Doordat ik een recensie gaf met een lage score werd ik gebeld , zal er niet te veel over uit wijden maar echt klantvriendelijk was het zeker niet. Vertelde het probleem, foto bleek niet goed te zijn, ik zeg dan had U even contact met mij moeten opnemen , had ik een andere foto gestuurd. Nou daar begonnen ze niet aan, maar ik zeg U belt mij nu toch ook ??? Jammer los je dit als bedrijf netjes op dan kan dit bedrijf een prachtige recensie krijgen nu blijft het helaas een 1 door een een onbeschoft telefoongesprek ! 😌

Antwoord van Fotograveringen.nl

We hebben gezegd dat de foto goed is, maar omdat de foto aan een kant eindigde, de foto niet exact in het midden kon. De sleutelhanger zag er zeker meer dan prima uit. Het gesprek verliep normaal, tot u begon te schreeuwen en daar houdt het dan bij op. U had ook even contact op kunnen nemen ipv meteen 1 ster te geven, maar blijkbaar is communicatie niet uw beste kant, gezien u moest gaan schreeuwen over de telefoon en daarmee het gesprek is beëindigd.