Fraai Buiten
Design tuinmeubelen, accessoires & terrasoverkappingen in Groningen.
8,9
Filter 156 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 144 met beschrijving

• Rob van der Ree
    Geverifieerde klant van Fraai Buiten

Product afgeprijsd en in perfecte conditie aangekomen.

• chme van der Haak-Visbeen

Netjes op tijd

• Hoe beoordeel je Fraai Buiten?

• Willem Groenevelt

Goede service

• Mark
    Review voor Fraai Buiten

Top service & schakelen erg snel. Super Super goed contact en ondersteuning gehad.

• Karin
    Review voor Fraai Buiten

zeer prettig een klantvriendelijk benaderd inmiddels heb ik bericht ontvangen dat de zending verstuurd is. Hier is niets aangekomen maar wellicht in de zaak. Fraai Wonen heeft ons daar echter niet van op de hoogte gebracht.

• Bram
    Review voor Fraai Buiten

Uitstekend bedrijf Ik ben prima geadviseerd in de aanschaf van een zonnescherm, goede communicatie betreffende levering en plaatsing, en vakkundige montage zonnescherm op lokatie in Friesland.

• Lori
    Review voor Fraai Buiten

lange levertijd maar uiteindelijk goed opgelost Het duurde langer dan beloofd op de site want het product bleek niet op voorraad en er werd een keer een verkeerde standaard geleverd, maar dit is uiteindelijk op een keurige manier en naar tevredenheid opgelost.

Ze zijn vriendelijk en bereikbaar en doen hun best om me tegemoet te komen.

• Johan Vanelderen
    Review voor Fraai Buiten

Voordelige prijs Nergens betere prijs gevonden, snelle levering

• Eleanor
    Review voor Fraai Buiten

Mooi geholpen, persoonlijke service Onze parasol is persoonlijk afgeleverd en toen bleek dat het vogeltje erbovenop miste, werd dit gelijk bijbesteld en binnen een paar dagen werd ook die persoonlijk afgeleverd. Hele goede service.

• Maartje
    Review voor Fraai Buiten

Snelle levering, zeer goed ingepakt Vier tuinstoelen besteld die er binnen de gestelde levertijd waren. Wat ik heel plezierig vond was dat de doos een extra versteviging had en de stoelen waren individueel zeer goed verpakt. Daardoor geen sprake van transportschade, super!