frankheininga.nl

frankheininga.nl

Leer meer over natuurlijke en preventieve strategiën voor een optimale gezondheid. Op deze website kunt u blogs lezen, aanmelden voor lessen of workshops, bestellingen doen en direct een afspraak maken voor een helder plan. De shop bevat o.a. biothee en kruidenformules. U kunt shoppen met een spaarprogramma om direct korting te claimen en ook met een mogelijkheid voor gratis verzendkosten. Verder is het mogelijk om een vitaliteitsprogramma te volgen of om je op te geven voor een privéles of een workshop. Via de site kun je blogs lezen, een kennisbank raadplegen of je opgeven voor een speciale nieuwsbrief met acties.
De zekerheden van https://frankheininga.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020